aah vandaar die klootviool voor bernquote:Op maandag 17 april 2023 20:08 schreef Kakadylo het volgende:
Of het nou x25 is of x1 FEBO valt totaal niet te volgen en is totaal niet betrouwbaar want ze klootviolen maar wat aan
meen je niet , och jef gunt bern niksquote:Op maandag 17 april 2023 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja weet ik maar nu is het doel om iets voor Bern te verpesten.
Marciano kon/kan ook niet tatoeërenquote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bern roept zelf dat ie niet eens viool kan spelen
Deed ik bewustquote:Op maandag 17 april 2023 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah vandaar die klootviool voor bern
Dat is met Erik ook zo,behalve wanneer het hun eigen betreft.quote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern die over de piss gaat van bijna elke stemming
Ja triest figuur. Hoop dat zijn tabak spontaan in de fik vliegt.quote:Op maandag 17 april 2023 20:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
meen je niet , och jef gunt bern niks
quote:Op maandag 17 april 2023 20:09 schreef cinsan het volgende:
[..]
meen je niet , och jef gunt bern niks
Stoere Jeffrey zijn ware karakter komt meer en meer naar bovenquote:Op maandag 17 april 2023 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Op je best zijn als je andere pestquote:Op maandag 17 april 2023 20:10 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff is weer helemaal in z'n element op dit soort momenten
Zei hij niet ook van IK ..dit is voor hem alleen, en niemand die dit ook mag leren..en wordt al ziek als we een film kijken zegtquote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern die over de piss gaat van bijna elke stemming
Echt zelden z'n naar jong gezien.quote:Op maandag 17 april 2023 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stoere Jeffrey zijn ware karakter komt meer en meer naar boven
en jeff wil nu een elektrische, wat een loser is het toch. Als hij zijn shag maar heeftquote:Op maandag 17 april 2023 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Bern krijgt enorme buikpijn zoquote:Op maandag 17 april 2023 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon zo ontzettend veel bestellen dat die loods daarna ook meteen te klein is
quote:Op maandag 17 april 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
de jostiband met Jeff als dirigent![]()
![]()
en Bern op zijn kloteviool
goed in beeld gebracht door de feboquote:
Nee mongolenband noemde hij het.quote:Op maandag 17 april 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
Volgens mij wil Jeff de Jostiband beginnen
euhhhhquote:Op maandag 17 april 2023 20:14 schreef Silves het volgende:
maar ben benieuwd of Bern ook nu op groen gaat staan voor het zwembad, zalando en verf en wat nog meer is geopperd?..
Ik ben het daar dus niet mee eensquote:Op maandag 17 april 2023 19:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Heel geslepen bezig is Eunice
Die weet donders goed wat ze doet en die heeft ( in mijn ogen) ook heel bewust Esther proberen gek te maken .
Maar het zal haar strategie zijn om dit spel te winnen. Ze is hier eigenlijk al vanaf dag 1 mee bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Esther was verantwoordelijk voor haar eigen gedrag , als Esther zich gek liet maken dan deed ze dat toch echt helemaal zelf, daar staat Eunie compleet buitenMy age is very
Inappropriate
for my behavior
Oh ik zeg dat zelf niet zoquote:
dat hij naar huis gaat staat electrische gitaar voor hemquote:Op maandag 17 april 2023 20:11 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en jeff wil nu een elektrische, wat een loser is het toch. Als hij zijn shag maar heeft
wat een onzin, hij heeft al een paar keer dingen gevraagd, voor D&D en zoquote:Op maandag 17 april 2023 20:06 schreef Flow3r het volgende:
Bern : ik heb nu ook mijn eerste stelling op gegooid
[ afbeelding ]
met jef als dirigent zekerquote:Op maandag 17 april 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
Volgens mij wil Jeff de Jostiband beginnen
hij kan niet eens noten lezen, lijkt me toch wel handig als je viool wilt spelenquote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bern roept zelf dat ie niet eens viool kan spelen
Alles kan kapotquote:Op maandag 17 april 2023 20:16 schreef Kakadylo het volgende:
Heb je genoeg mensen dan fiets je alles erdoorheen
Ook gewoon hem als laatste laten ..eerst kijken of hij op groen gaat staan bij de andere..zoniet allemaal op rood als hij dit niet doet.quote:Op maandag 17 april 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhhh
misschien kijkt hij daarom zo sip nu![]()
Ik ook niet vreselijke vent. Ik. moet nu wel lachen om `moraima hoe ze steeds dat rondje draait op een puntquote:
Als grootste mongool lijkt mij dat wel op zijn plaats.quote:
kan je lerenquote:Op maandag 17 april 2023 20:16 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hij kan niet eens noten lezen, lijkt me toch wel handig als je viool wilt spelen
quote:Op maandag 17 april 2023 20:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben het daar dus niet mee eens![]()
Esther en Eunie zijn /waren allebei heel geslepen bezig als het om JW ging .
Ik heb dit een paar weken geleden ook gepost ,maar toch nog maar ff in de herhalingHelemaal eens,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Esther was verantwoordelijk voor haar eigen gedrag , als Esther zich gek liet maken dan deed ze dat toch echt helemaal zelf, daar staat Eunie compleet buiten
knip- niet persoonlijk worden
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 17-04-2023 20:21:22 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op maandag 17 april 2023 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal eens,Verida denkt dat meermaals posten haar punt bekrachtigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |