Er was toch al een gitaar?quote:Op maandag 17 april 2023 20:03 schreef engine het volgende:
Wat intens sneu weer JeffNu moet hij een gitaar omdat Bern om een viool gevraagd heeft. Echt wat een zielig mannetje zeg.
Een elektrische gitaar, keyboard en een triangel.quote:
die gaat zo naar Kenziquote:Op maandag 17 april 2023 20:04 schreef Kakadylo het volgende:
Mirthe snapt het natuurlijk weer allemaal niet en lacht mee om straks weer te gaan lopen klagen
Nee Jeff wou dat. Mirthe wist de naam.quote:
Ja om Bern te ziekenquote:Op maandag 17 april 2023 20:06 schreef schizolientje het volgende:
is jeff nu aan het klieren vanwege de viool die gevraagd is
'Oh, denk je dat, zo heb ik het helemaal niet bekeken, echt waar, nou, wat flauw, niet leuk dit, heh?'quote:Op maandag 17 april 2023 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat zo naar Kenzi
weet je wat jeff wil
is toch een gitaarquote:Op maandag 17 april 2023 20:03 schreef engine het volgende:
Wat intens sneu weer JeffNu moet hij een gitaar omdat Bern om een viool gevraagd heeft. Echt wat een zielig mannetje zeg.
echt ik zou hem zo kunnen vermoordenquote:Op maandag 17 april 2023 20:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Oh, denk je dat, zo heb ik het helemaal niet bekeken, echt waar, nou, wat flauw, niet leuk dit, heh?'
Bern die over de piss gaat van bijna elke stemmingquote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bern roept zelf dat ie niet eens viool kan spelen
hij kan het lerenquote:Op maandag 17 april 2023 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bern roept zelf dat ie niet eens viool kan spelen
Ja weet ik maar nu is het doel om iets voor Bern te verpesten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |