nee maar bumastemra geld ook onlinequote:
Als ze mixen niet geloof ik want mijn zoon is voor zijn hobby dj en dat mag gewoon.quote:Op maandag 17 april 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik niet snap
waarom mogen we al die muziek meeluisteren
daar moeten ze toch ook over betalen
Ja geen idee , dat zullen ze dan wel betalen lijkt mijquote:Op maandag 17 april 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee maar bumastemra geld ook online
toch?
Als je het commercieel gebruikt lijkt mij. Maar dat zullen ze vast uitgezocht hebbenquote:Op maandag 17 april 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee maar bumastemra geld ook online
toch?
En toch vind ik het erg leukquote:
Voor videoland en Jaar van je leven is dat geen probleem , maar als je als user/streamer videos opneemt en die ergens post waar muziek in zit , dan heb je een groot probleemquote:Op maandag 17 april 2023 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Als je het commercieel gebruikt lijkt mij. Maar dat zullen ze vast uitgezocht hebben
Nee, sorry, maar Bern ging niet voor genoeg stellingen op groen staan. Enkel voor de dingen uit 'zijn Disneyclub'. Dat het om Bern als persoon gaat is een aanname. Dat het om zijn instelling gaat komt er dichter bij, nooit op groen staan, en nu het einde in zicht komt ineens viool willen leren spelen. Zoals Jeff net terecht zei, had dat dan 5 maanden geleden gedaan ...quote:Op maandag 17 april 2023 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval een argument waar ik op kan reageren
Bern heeft ondertussen voor genoeg stellingen op groen gestaan geloof ik. Het gaat er in dit geval dan dus vooral om dat het Bern is. Anderen gunt hij wel hun troep maar Bern heeft hem iets aangedaan? Dat vind ik er zo sneu aan. Het gaat hem helemaal nergens om maar alleen dat hij Bern aan kan vallen.
Daarnaast kan Jeff amper gitaar spelen en is het ding bijna niet gebruikt. Maar dat staat er los van.
Ik kijk heel veel livestreams van DJ's. Dat lijkt allemaal geen probleem te zijn.quote:Op maandag 17 april 2023 20:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor videoland en Jaar van je leven is dat geen probleem , maar als je als user/streamer videos opneemt en die ergens post waar muziek in zit , dan heb je een groot probleem
Maar de totale groep gaat er telkens in mee terwijl je haar schaakmat kunt zettenquote:Op maandag 17 april 2023 20:30 schreef Sociologica het volgende:
Haha Babs is nu al aan het vooruit denken over de effecten van de beslissingen morgen op de volgende tabak discussie argumenten. Dat is echt wel de grootste addict daar bij die vorige stemming was ze dagen nerveus en neurotisch
Dat het om zijn stelling gaat en dat komt dichterbij is ook een aanname. Dat is onze eigen visie er op.quote:Op maandag 17 april 2023 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, sorry, maar Bern ging niet voor genoeg stellingen op groen staan. Enkel voor de dingen uit 'zijn Disneyclub'. Dat het om Bern als persoon gaat is een aanname. Dat het om zijn instelling gaat komt er dichter bij, nooit op groen staan, en nu het einde in zicht komt ineens viool willen leren spelen. Zoals Jeff net terecht zei, had dat dan 5 maanden geleden gedaan ...
en dat de hele dag haar eigen 1001 complimenten geven, hoe goed ze wel niet is in alles..en je moet geluk hebben als ze een ander vraagt hoe is het..maar dan meteen erachter hoe je wel gelukkig kunt worden..egotrippertje 1ste klas.quote:Op maandag 17 april 2023 20:50 schreef Sociologica het volgende:
Ik kan Eunice alleen nog maar irritant en te aanwezig vinden. Moet haar maar even een paar dagen mijden op de streams om weer wat geduld met haar op te bouwen. Vind nu alles dat ze doet overdreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |