Hoe kom je daar bij????quote:Op maandag 17 april 2023 20:32 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Zij heeft zelf toch een persoonlijkheid storing?
Achterbaks trio honderdje euro’s oproken praten tegen andere dat ze het moeten gunnen. Maar een ander zelf niets gunnen.quote:Op maandag 17 april 2023 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die zijn net zo erg. Geen ruggengraat.
Aaah Jeff een narcist noemen is no problemquote:
Dit is echt ongekend sneu. Meisje Jeff voelt zich weer een hele man.quote:Op maandag 17 april 2023 20:37 schreef Harry het volgende:
Jeffrey zijn jaloezie naar Bern neemt kwalijke vormen aan.
Dat maak jij er van, weer te kort door de bochtquote:Op maandag 17 april 2023 20:34 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Immer alles van Jeff goed moeten praten.
gewonnen met blikgooienquote:Op maandag 17 april 2023 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, weer te kort door de bocht![]()
De manier waarop ie het allemaal weer brengt vind ik ook weer helemaal nergens op slaan maar zijn punt is solid.
Die vrek staat voor elke stuiver op rood en verwacht dan nu dat men hem voor die laatste paar maanden een viool gunt met leerboeken. Kun je zeggen en Jeff dan met z'n gitaar? Die kon al spelen en dat ding werd meteen in het begin gekocht.
Jaloezie? denk meer die oetlul wil wel een viool, maar verder staat hij bij iedereen op rood..quote:Op maandag 17 april 2023 20:37 schreef Harry het volgende:
Jeffrey zijn jaloezie naar Bern neemt kwalijke vormen aan.
wat ik niet snapquote:Op maandag 17 april 2023 20:40 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het originele nummer van Mobb Deep toch mooier
Maar dat komt niet op tvquote:Op maandag 17 april 2023 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik niet snap
waarom mogen we al die muziek meeluisteren
daar moeten ze toch ook over betalen
Dat is in ieder geval een argument waar ik op kan reagerenquote:Op maandag 17 april 2023 20:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, weer te kort door de bocht![]()
De manier waarop ie het allemaal weer brengt vind ik ook weer helemaal nergens op slaan maar zijn punt is solid.
Die vrek staat voor elke stuiver op rood en verwacht dan nu dat men hem voor die laatste paar maanden een viool gunt met leerboeken. Kun je zeggen en Jeff dan met z'n gitaar? Die kon al spelen en dat ding werd meteen in het begin gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |