Hey tuttebolkequote:Op zondag 16 april 2023 08:43 schreef Tuttebolleke het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kom ook maar weer is hier 😁
Ik verbaas mij over hoe lang een natuurlijk uitziende make-up duurt !
Een poedertje en mascara ziet er ook naturel uit en in 1 minuut ben je klaar !quote:Op zondag 16 april 2023 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey tuttebolke
Ja ze kunnen daar lang bezig zijn met make-up
ja mijn idee, maar het is daar laag op laagquote:Op zondag 16 april 2023 08:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Een poedertje en mascara ziet er ook naturel uit en in 1 minuut ben je klaar !
Ik zou sowieso eerst een pot koffie leeg drinken 😂 en daarna de restquote:Op zondag 16 april 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja mijn idee, maar het is daar laag op laag
Als ik van de week zag hoe dikke laag Babette er op smeerde. Ik dacht nog daar doe ikmeer dan een maand mee
Iedereen is anders..gelukkigquote:Op zondag 16 april 2023 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja mijn idee, maar het is daar laag op laag
Als ik van de week zag hoe dikke laag Babette er op smeerde. Ik dacht nog daar doe ikmeer dan een maand mee
Kenzy slaapt gewoon heel de tijd maar klaagt gewoon graag.quote:Op zondag 16 april 2023 08:48 schreef Dotteke het volgende:
Eunice is klaar met haar ontspanningsslaap oefening voor ( ik vermoed) Kenzy
Voor mij gevoel slapen ze daar allemaal goed en klagen er veel over niet kunnen slapen.quote:Op zondag 16 april 2023 08:50 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Kenzy slaapt gewoon heel de tijd maar klaagt gewoon graag.
In 1 van de caps zie je tianoquote:Op zondag 16 april 2023 09:15 schreef pingu66 het volgende:
Is mede organisator Tiano van de filmdag al wakker?
? Wendy die vroeg naar bed moest van Tiano wel)
Hij is wakker maar ging ff roken.quote:Op zondag 16 april 2023 09:15 schreef pingu66 het volgende:
Is mede organisator Tiano van de filmdag al wakker?
? Wendy die vroeg naar bed moest van Tiano wel)
is nog niet geweestquote:Op zondag 16 april 2023 09:22 schreef pingu66 het volgende:
Wat is er gisteren gebeurd met de zwembad stelling? Een go of een no?
dat kan kenzy en myrthe toch ook zelf regelenquote:Op zondag 16 april 2023 09:26 schreef Charmian het volgende:
Jappie had instructies van drillinstructor Kenzy gekregen om de filmplek voor haar en mirthe te regelen. Heeft hij die opdracht al uitgevoerd?![]()
Dat kan ze niet zelf?quote:Op zondag 16 april 2023 09:26 schreef Charmian het volgende:
Jappie had instructies van drillinstructor Kenzy gekregen om de filmplek voor haar en mirthe te regelen. Heeft hij die opdracht al uitgevoerd?![]()
neequote:Op zondag 16 april 2023 09:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat kan kenzy en myrthe toch ook zelf regelen
neequote:
Kenzy heeft die kas al een soort van toegeëigendquote:Op zondag 16 april 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan blijven ze maar in hun kas de hele dag , kenzy is zo lui als wat
Die zuignap komt helemaal niet meer van de bank of stoel.. wat een luiaard...quote:Op zondag 16 april 2023 09:26 schreef Charmian het volgende:
Zijn ex doet allesquote:Op zondag 16 april 2023 09:32 schreef pingu66 het volgende:
Il snap niet dat Tiano reen restaurantje heeft die man werkt zo traag en onlogisch in de keuken. En 2 extra personen helpen Isaac en Wen.
Jawel een beetje stijf nog zegt hij.quote:Op zondag 16 april 2023 09:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
heeft hij geen last meer van zijn hamstring
O gescheurd nog wel. Is hij naar de dokter geweest?quote:Op zondag 16 april 2023 09:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat zijn hamstring gescheurd was, dan lijkt me dat geen goed plan.
Van 7 maanden op de bank naar Smorgens fietsenquote:Op zondag 16 april 2023 09:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij moet Eunice kunnen bijhouden hé..
quote:Op zondag 16 april 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gescheurd nog wel. Is hij naar de dokter geweest?
valt op toch en dat sedert esther weg isquote:Op zondag 16 april 2023 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van 7 maanden op de bank naar Smorgens fietsen
Oquote:
Kan je zien wat verandering van vrouw met je kan doenquote:Op zondag 16 april 2023 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarvoor liep hij bij de fysio die zal wel een diagnose hebben gesteldquote:
Wel bijzonderquote:Op zondag 16 april 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je zien wat verandering van vrouw met je kan doen![]()
Beter zo van hem dan dat gehang met Esther
Dit is gewoon een gedaanteverwisseling... die man is onherkenbaar...quote:Op zondag 16 april 2023 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kwijl maar dat gegeil en gekweil samen met eunice hooef ik ook niet hele dag te zienquote:Op zondag 16 april 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je zien wat verandering van vrouw met je kan doen![]()
Beter zo van hem dan dat gehang met Esther
Morguhquote:Op zondag 16 april 2023 09:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die wafels zijn voor het ontbijt, of gaan ze die nu al klaar maken? Worden ze lekker slap en klef![]()
Goedemorgen Cos
Valt wel mee de hele dag, ik zie ze ook veel apart Eunice is te druk om de hele dag niets te doenquote:Op zondag 16 april 2023 09:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat kwijl maar dat gegeil en gekweil samen met eunice hooef ik ook niet hele dag te zien
Ja je moet het gelijk opeten anders is het zo zacht en niet meer lekker, dat zou jammer zijnquote:
Dat weten ze dan voor een volgende keer. Het zal dan misschien zacht zijn, of klef maar de smaak lijkt me nog goed toch?quote:Op zondag 16 april 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet het gelijk opeten anders is het zo zacht en niet meer lekker, dat zou jammer zijn
Dat duurt te lang 54 wafels.quote:Op zondag 16 april 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
Ik zie ze die wafels in de oven doen
Ze hebben toch broodroosters ?
lekkerquote:Op zondag 16 april 2023 09:59 schreef pingu66 het volgende:
Erik zal wel blij zijn. Met al die suiker.
isaac is een slang en absoluut geen beste vriendquote:Op zondag 16 april 2023 10:01 schreef Setje72 het volgende:
Zat net filmpjes terug te kijken maar vind die Izaak een egoïstisch zogenaamde vriend...als Jeff echt ongelukkig is stuurd hij hem zelf naar huis als hij maar wacht op komende eliminatie om de groep gelijk te trekken .
Laat me raden iets met Tony Montana/ Maffiaquote:Op zondag 16 april 2023 10:05 schreef ledn81 het volgende:
Erik moet even naar de slaapkamer voor 'het plaatje' van Marciano. toneelstukje incoming
Vind het niet zo erg hoor een dagje rustquote:
Geweldigquote:Op zondag 16 april 2023 10:20 schreef engine het volgende:
Opa heeft love seat gebouwd voor hem en Eunice
Hebben ze daar zoute popcorn bij dan?quote:Op zondag 16 april 2023 10:22 schreef pingu66 het volgende:
Janet heeft liever zoete popcorn ipv zoute.
quote:Op zondag 16 april 2023 10:21 schreef tonja het volgende:
Cool, filmdag. Beetje wezenloos naar een scherm staren waarop mensen te zien zijn die wezenloos naar een scherm staren. Het heeft wel iets
Dat kan ik me bij dat ontbijt wel voorstellen. Zit er zoute popcorn bij dan?quote:Op zondag 16 april 2023 10:22 schreef pingu66 het volgende:
Janet heeft liever zoete popcorn ipv zoute.
Zoet in combi met zout kan prima. Anders lekker zelf gaan maken of de popcorn niet etenquote:Op zondag 16 april 2023 10:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat kan ik me bij dat ontbijt wel voorstellen. Zit er zoute popcorn bij dan?
Maar hebben ze er nou zoute of zoete popcorn bij?quote:Op zondag 16 april 2023 10:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zoet in combi met zout kan prima. Anders lekker zelf gaan maken of de popcorn niet eten
Wafels met jam banaan, chocopasta en fruit en popcornquote:Op zondag 16 april 2023 10:26 schreef spapaars het volgende:
JW weer over de Quentin Tarantino films, en wat eten ze, een enorme gebakje?
Zoutequote:Op zondag 16 april 2023 10:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Maar hebben ze er nou zoute of zoete popcorn bij?
Geniaalquote:Op zondag 16 april 2023 10:32 schreef Dotteke het volgende:
Geen ondertiteling en geen geluid bij de film
Psst zit lactose in de eierwafelsquote:Op zondag 16 april 2023 10:30 schreef Flow3r het volgende:
Eunice gaat weer een uur over het eten doen
Het gaat weer lekkerquote:Op zondag 16 april 2023 10:34 schreef engine het volgende:
[..]
Geniaal![]()
Volgende film.....wel geluid maar geen beeld
Die heeft ze net geruild voor popcornquote:
Hun liever dan ik.quote:Op zondag 16 april 2023 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wafels met jam banaan, chocopasta en fruit en popcorn
en nog iets tussendoorquote:Op zondag 16 april 2023 10:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hun liever dan ik.
3 films dus, hebben ze een dagje vrij in K5?
Terecht, het is leuk verzonnen,quote:
Er is nog niets gezegdquote:Op zondag 16 april 2023 10:57 schreef Dotteke het volgende:
Ja ze hebben geluid, nu nog ondertiteling zegt Janet
Nee, alleen muziekquote:
Voor hun een welkome afleiding lijkt mij, voor de streamers even wat minder leuk. Mooi een dag om iets anders te gaan doenquote:Op zondag 16 april 2023 11:02 schreef Charmian het volgende:
Eigenlijk nog niet eerder meegemaakt zo'n filmdag/avond. Het is dan serieus naar filmkijkende mensen kijken en dan nu zelfs 3?
Ze worden al lekker lui, Moraima gaat maar even weer rechtop zitten.quote:
En dit is nog maar de eerst film en er liggen er nu al een paar te pittenquote:
Ik heb best lolquote:
Bad Boysquote:
Misschien doen ze dat nog want er komen nog twee films vandaagquote:Op zondag 16 april 2023 12:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ze hadden beter de film van ome Cor kunnen opzetten
Bad Boys zijn er 3 van toch?quote:Op zondag 16 april 2023 12:55 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat nog want er komen nog twee films vandaag
Er komen toch nog 2 van zulke films ?quote:Op zondag 16 april 2023 12:55 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat nog want er komen nog twee films vandaag
Ja dit is deel 1 uit 1995 want JW zegt iedere keer de film is al 28 jaar uit.quote:
Reservoir dogs en nog eentje geloof maar die weet ik niet.quote:Op zondag 16 april 2023 12:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Er komen toch nog 2 van zulke films ?
Ik dacht dat die film dag uit het boek 650¤ wasquote:Op zondag 16 april 2023 13:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het was toch 3 films voor de prijs van 1??? (ik kan me natuurlijk vergissen)
trefbal jeeejquote:Op zondag 16 april 2023 13:07 schreef xsaskiax het volgende:
Zelfs de banken worden op hun vaste plaats gezet.....heel apart.... ze lijken wel van de werkverschaffing, de hele loods wordt opgeruimd ... gaan ze binnen trefbal spelen???
Beetje dom gedoe weerquote:Op zondag 16 april 2023 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
Alle matrassen moeten weg...... joepie krijgen we straks weer een volksverhuizing voor de volgende film
Dat is zonder meer waar, en zeker als ze 1 stream constant op JW en Eunice houden....... zo saai..quote:Op zondag 16 april 2023 13:12 schreef spapaars het volgende:
3 films ononderbroken kijken zou ook een waardeloze optie zijn ze hebben nog de hele dag
Lijkt wel rul gehaktquote:Op zondag 16 april 2023 13:15 schreef engine het volgende:
Sinds wanneer hebben ze een hond![]()
[ afbeelding ]
Bij een zachtgekookt eitjequote:Op zondag 16 april 2023 13:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Doen ze dat echt als kruiden gebruiken ?!
Dat vond ik als kind lekker op komkommer.
Niet wijs, gewoon verslaafd aan kaartenquote:Op zondag 16 april 2023 13:24 schreef xsaskiax het volgende:
Ze weten weer niet hoe snel ze moeten gaan klaverjassen (Erik, JW, Janet en beginnende Rupert)
Yeah, optimaal gebruik maken van de uren die er tussen de films zittenquote:Op zondag 16 april 2023 13:24 schreef xsaskiax het volgende:
Ze weten weer niet hoe snel ze moeten gaan klaverjassen (Erik, JW, Janet en beginnende Rupert)
Waarom zit zij nog steeds daar ?quote:Op zondag 16 april 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
Eunice is maar gaan drummen en Imadiddin is aan het muziek draaien
Waarom zou ze er niet zitten dan?quote:Op zondag 16 april 2023 13:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Waarom zit zij nog steeds daar ?
vind ik niet gek.quote:Op zondag 16 april 2023 13:31 schreef Dotteke het volgende:
3 uur geleden allemaal een dubbele wafel met fruit op en er wordt alweer eten gemaakt
Als ik eens kijk zie ik haar en ik krijg lichtelijk geïrriteerde gevoelens van haar.quote:Op zondag 16 april 2023 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou ze er niet zitten dan?
Jeff loopt keihard te vechten tegen zijn eigen keuze en zijn eigen keuze was om dinsdag te gaan
Maar hij wil niet door deze keuze met een verkeerde gedachten de deur uit te lopen
TOen hij gisteren in zijn hoofd die keuze had gemaakt voelde hij zich gelijk al weer een stuk beter
waarom zouden ze dat moeten?quote:Op zondag 16 april 2023 13:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Als ik eens kijk zie ik haar en ik krijg lichtelijk geïrriteerde gevoelens van haar.
En Jeff ……die moeten ze gewoon ff laten weten hoe Kim er op dit moment in staat dan krijg je of de oude Jeff terug of hij gaat weg, oppegelost 😁
Vanwege het programma ?quote:Op zondag 16 april 2023 13:38 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat moeten?
Het concept is geen contact met de buitenwereld, dus ik zou niet weten waarom daarbij voor jeff een uitzondering gemaakt moet worden.
OFFTOPICquote:
Het is en blijft hopeloos, dat gemompel en gefluister, dat zouden ze echt moeten verbieden, het is niet te doen!quote:Op zondag 16 april 2023 13:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
OFFTOPIC
Ik dacht dat ik moest inloggen. Niet dus.
Morgen mijn laatste reis naar het hospice.
Ik probeer via de live stream Babs en Wendy te verstaan.
Babs met haar gemompel gaat voor geen meter en helaas heeft ze veel te vertellen/te mompelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik wel meevallen ik heb dat meer met Babettequote:Op zondag 16 april 2023 13:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Als ik eens kijk zie ik haar en ik krijg lichtelijk geïrriteerde gevoelens van haar.
En Jeff ……die moeten ze gewoon ff laten weten hoe Kim er op dit moment in staat dan krijg je of de oude Jeff terug of hij gaat weg, oppegelost 😁
Hey Aggie je inlog weer terug gevondenquote:
Heftig Aggie, maar fijn dat je hier nog even lekker kan posten en wat afleiding zoeken.quote:Op zondag 16 april 2023 13:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
OFFTOPIC
Ik dacht dat ik moest inloggen. Niet dus.
Morgen mijn laatste reis naar het hospice.
Ik probeer via de live stream Babs en Wendy te verstaan.
Babs met haar gemompel gaat voor geen meter en helaas heeft ze veel te vertellen/te mompelen.
Nee ik ook niet, er zitten er wel meer die man en kinderen niet zien al 7 maanden langquote:
Ik kan daar met mijn kop niet bij, ik oordeel en veroordeel ze niet, maar begrijpen kan ik het nooitquote:Op zondag 16 april 2023 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, er zitten er wel meer die man en kinderen niet zien al 7 maanden lang
Ik ook niet hoor, heb dat ook nooit begrepenquote:Op zondag 16 april 2023 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan daar met mijn kop niet bij, ik oordeel en veroordeel ze niet, maar begrijpen kan ik het nooit
quote:Op zondag 16 april 2023 13:38 schreef Sestra666 het volgende:
is er al een teken van leven van esther op social media?
Quesadillasquote:Op zondag 16 april 2023 14:08 schreef chufi het volgende:
Wat zijn dat voor pannekoeken? Van de catering van Tiano's ex?
Bern en JW knuffelen? 😉quote:Op zondag 16 april 2023 14:20 schreef Dotteke het volgende:
Tja stream met geknuffel van Rup en ima en andere stream Bern en JW
Zou wel een verandering zijn als die twee gingen knuffelenquote:
Ik zou er wel een keer klaar mee zijn met al die spel evenementenquote:Op zondag 16 april 2023 14:40 schreef engine het volgende:
Ben benieuwd of iedereen mee gaat doen met de activiteit.
Gisteren met slagbal hadden ze allemaal erg veel lol dus zou denken dat iedereen (min JW) nu ook weer mee doet.quote:Op zondag 16 april 2023 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou er wel een keer klaar mee zijn met al die spel evenementen
Als ze maar lol hebben dan.quote:Op zondag 16 april 2023 14:42 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren met slagbal hadden ze allemaal erg veel lol dus zou denken dat iedereen (min JW) nu ook weer mee doet.
Geen idee Mike.quote:
Lekker danquote:Op zondag 16 april 2023 14:50 schreef ChocoFan het volgende:
Sas gaat die bal dadelijk keihard in Bern zijn gezicht laten landen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |