Dat is zonder meer waar, en zeker als ze 1 stream constant op JW en Eunice houden....... zo saai..quote:Op zondag 16 april 2023 13:12 schreef spapaars het volgende:
3 films ononderbroken kijken zou ook een waardeloze optie zijn ze hebben nog de hele dag
Lijkt wel rul gehaktquote:Op zondag 16 april 2023 13:15 schreef engine het volgende:
Sinds wanneer hebben ze een hond![]()
[ afbeelding ]
Bij een zachtgekookt eitjequote:Op zondag 16 april 2023 13:19 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Doen ze dat echt als kruiden gebruiken ?!
Dat vond ik als kind lekker op komkommer.
Niet wijs, gewoon verslaafd aan kaartenquote:Op zondag 16 april 2023 13:24 schreef xsaskiax het volgende:
Ze weten weer niet hoe snel ze moeten gaan klaverjassen (Erik, JW, Janet en beginnende Rupert)
Yeah, optimaal gebruik maken van de uren die er tussen de films zittenquote:Op zondag 16 april 2023 13:24 schreef xsaskiax het volgende:
Ze weten weer niet hoe snel ze moeten gaan klaverjassen (Erik, JW, Janet en beginnende Rupert)
Waarom zit zij nog steeds daar ?quote:Op zondag 16 april 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
Eunice is maar gaan drummen en Imadiddin is aan het muziek draaien
Waarom zou ze er niet zitten dan?quote:Op zondag 16 april 2023 13:30 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Waarom zit zij nog steeds daar ?
vind ik niet gek.quote:Op zondag 16 april 2023 13:31 schreef Dotteke het volgende:
3 uur geleden allemaal een dubbele wafel met fruit op en er wordt alweer eten gemaakt
Als ik eens kijk zie ik haar en ik krijg lichtelijk geïrriteerde gevoelens van haar.quote:Op zondag 16 april 2023 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou ze er niet zitten dan?
Jeff loopt keihard te vechten tegen zijn eigen keuze en zijn eigen keuze was om dinsdag te gaan
Maar hij wil niet door deze keuze met een verkeerde gedachten de deur uit te lopen
TOen hij gisteren in zijn hoofd die keuze had gemaakt voelde hij zich gelijk al weer een stuk beter
waarom zouden ze dat moeten?quote:Op zondag 16 april 2023 13:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Als ik eens kijk zie ik haar en ik krijg lichtelijk geïrriteerde gevoelens van haar.
En Jeff ……die moeten ze gewoon ff laten weten hoe Kim er op dit moment in staat dan krijg je of de oude Jeff terug of hij gaat weg, oppegelost 😁
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |