O gescheurd nog wel. Is hij naar de dokter geweest?quote:Op zondag 16 april 2023 09:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat zijn hamstring gescheurd was, dan lijkt me dat geen goed plan.
Van 7 maanden op de bank naar Smorgens fietsenquote:Op zondag 16 april 2023 09:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij moet Eunice kunnen bijhouden hé..
quote:Op zondag 16 april 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gescheurd nog wel. Is hij naar de dokter geweest?
valt op toch en dat sedert esther weg isquote:Op zondag 16 april 2023 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van 7 maanden op de bank naar Smorgens fietsen
Oquote:
Kan je zien wat verandering van vrouw met je kan doenquote:Op zondag 16 april 2023 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarvoor liep hij bij de fysio die zal wel een diagnose hebben gesteldquote:
Wel bijzonderquote:Op zondag 16 april 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je zien wat verandering van vrouw met je kan doen![]()
Beter zo van hem dan dat gehang met Esther
Dit is gewoon een gedaanteverwisseling... die man is onherkenbaar...quote:Op zondag 16 april 2023 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kwijl maar dat gegeil en gekweil samen met eunice hooef ik ook niet hele dag te zienquote:Op zondag 16 april 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je zien wat verandering van vrouw met je kan doen![]()
Beter zo van hem dan dat gehang met Esther
Morguhquote:Op zondag 16 april 2023 09:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die wafels zijn voor het ontbijt, of gaan ze die nu al klaar maken? Worden ze lekker slap en klef![]()
Goedemorgen Cos
Valt wel mee de hele dag, ik zie ze ook veel apart Eunice is te druk om de hele dag niets te doenquote:Op zondag 16 april 2023 09:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat kwijl maar dat gegeil en gekweil samen met eunice hooef ik ook niet hele dag te zien
Kleffe zooi straksquote:
Ja je moet het gelijk opeten anders is het zo zacht en niet meer lekker, dat zou jammer zijnquote:
Dat weten ze dan voor een volgende keer. Het zal dan misschien zacht zijn, of klef maar de smaak lijkt me nog goed toch?quote:Op zondag 16 april 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet het gelijk opeten anders is het zo zacht en niet meer lekker, dat zou jammer zijn
Dat duurt te lang 54 wafels.quote:Op zondag 16 april 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
Ik zie ze die wafels in de oven doen
Ze hebben toch broodroosters ?
lekkerquote:Op zondag 16 april 2023 09:59 schreef pingu66 het volgende:
Erik zal wel blij zijn. Met al die suiker.
isaac is een slang en absoluut geen beste vriendquote:Op zondag 16 april 2023 10:01 schreef Setje72 het volgende:
Zat net filmpjes terug te kijken maar vind die Izaak een egoïstisch zogenaamde vriend...als Jeff echt ongelukkig is stuurd hij hem zelf naar huis als hij maar wacht op komende eliminatie om de groep gelijk te trekken .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |