Vanwege het programma ?quote:Op zondag 16 april 2023 13:38 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zouden ze dat moeten?
Het concept is geen contact met de buitenwereld, dus ik zou niet weten waarom daarbij voor jeff een uitzondering gemaakt moet worden.
OFFTOPICquote:
Het is en blijft hopeloos, dat gemompel en gefluister, dat zouden ze echt moeten verbieden, het is niet te doen!quote:Op zondag 16 april 2023 13:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
OFFTOPIC
Ik dacht dat ik moest inloggen. Niet dus.
Morgen mijn laatste reis naar het hospice.
Ik probeer via de live stream Babs en Wendy te verstaan.
Babs met haar gemompel gaat voor geen meter en helaas heeft ze veel te vertellen/te mompelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik wel meevallen ik heb dat meer met Babettequote:Op zondag 16 april 2023 13:37 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Als ik eens kijk zie ik haar en ik krijg lichtelijk geīrriteerde gevoelens van haar.
En Jeff ……die moeten ze gewoon ff laten weten hoe Kim er op dit moment in staat dan krijg je of de oude Jeff terug of hij gaat weg, oppegelost 😁
Hey Aggie je inlog weer terug gevondenquote:
Heftig Aggie, maar fijn dat je hier nog even lekker kan posten en wat afleiding zoeken.quote:Op zondag 16 april 2023 13:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
OFFTOPIC
Ik dacht dat ik moest inloggen. Niet dus.
Morgen mijn laatste reis naar het hospice.
Ik probeer via de live stream Babs en Wendy te verstaan.
Babs met haar gemompel gaat voor geen meter en helaas heeft ze veel te vertellen/te mompelen.
Nee ik ook niet, er zitten er wel meer die man en kinderen niet zien al 7 maanden langquote:
Ik kan daar met mijn kop niet bij, ik oordeel en veroordeel ze niet, maar begrijpen kan ik het nooitquote:Op zondag 16 april 2023 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, er zitten er wel meer die man en kinderen niet zien al 7 maanden lang
Ik ook niet hoor, heb dat ook nooit begrepenquote:Op zondag 16 april 2023 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan daar met mijn kop niet bij, ik oordeel en veroordeel ze niet, maar begrijpen kan ik het nooit
quote:Op zondag 16 april 2023 13:38 schreef Sestra666 het volgende:
is er al een teken van leven van esther op social media?
Quesadillasquote:Op zondag 16 april 2023 14:08 schreef chufi het volgende:
Wat zijn dat voor pannekoeken? Van de catering van Tiano's ex?
Bern en JW knuffelen? 😉quote:Op zondag 16 april 2023 14:20 schreef Dotteke het volgende:
Tja stream met geknuffel van Rup en ima en andere stream Bern en JW
Zou wel een verandering zijn als die twee gingen knuffelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |