Bad Boysquote:
Misschien doen ze dat nog want er komen nog twee films vandaagquote:Op zondag 16 april 2023 12:54 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ze hadden beter de film van ome Cor kunnen opzetten
Bad Boys zijn er 3 van toch?quote:Op zondag 16 april 2023 12:55 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat nog want er komen nog twee films vandaag
Er komen toch nog 2 van zulke films ?quote:Op zondag 16 april 2023 12:55 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat nog want er komen nog twee films vandaag
Ja dit is deel 1 uit 1995 want JW zegt iedere keer de film is al 28 jaar uit.quote:
Reservoir dogs en nog eentje geloof maar die weet ik niet.quote:Op zondag 16 april 2023 12:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Er komen toch nog 2 van zulke films ?
Ik dacht dat die film dag uit het boek 650¤ wasquote:Op zondag 16 april 2023 13:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het was toch 3 films voor de prijs van 1??? (ik kan me natuurlijk vergissen)
trefbal jeeejquote:Op zondag 16 april 2023 13:07 schreef xsaskiax het volgende:
Zelfs de banken worden op hun vaste plaats gezet.....heel apart.... ze lijken wel van de werkverschaffing, de hele loods wordt opgeruimd ... gaan ze binnen trefbal spelen???
Beetje dom gedoe weerquote:Op zondag 16 april 2023 13:04 schreef xsaskiax het volgende:
Alle matrassen moeten weg...... joepie krijgen we straks weer een volksverhuizing voor de volgende film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |