Ja, dat opperde ik ook al, maar da’s ook wel weer zuur, dan zou je ze misschien juist vaker willen laten optredenquote:Op zondag 16 april 2023 00:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik nu heel zuur als ik me afvraag of dit de reden is dat ze nergens eens een optreden op tv deden (bijvoorbeeld)?
Zoiets vals hebben we toch in geen jaren ingestuurd?![]()
Treble dat na vijf seconden al buiten adem was, zette ook wel een unieke standaard neer.quote:Op zondag 16 april 2023 00:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ga je wel steeds meer denken ja. Volgens mij heeft Nederland altijd prima zangers en zangeressen gestuurd, het waren vaak de liedjes die het probleem waren. Joan klonk misschien niet helemaal lekker op de avond zelf, al vond ik dat ook wel meevallen. Dit lijkt wel de slechtste vocale prestatie sinds Linda Wagenmakers te worden ja.
Dit is met de kennis van nu helemaal van een soort lachwekkende arrogantiequote:Op zaterdag 15 april 2023 23:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja, ‘worst-case scenario doen we een SNAP’je’.![]()
Arrogantie, of gewoon helemaal de weg kwijt. Dat is dus het gevaar van zo'n Duncan-clan: er is niemand die zegt, hee maar wacht even, dit nummer is echt niet zo goed. En jullie kunnen het ook helemaal niet zo goed zingen.quote:Op zondag 16 april 2023 00:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dit is met de kennis van nu helemaal van een soort arrogantie![]()
Categorie 'semi doorkomen is een formaliteit'.
Hopelijk heel ver weg.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:43 schreef Dave het volgende:
"En als we niet winnen, wordt het misschien wel een Rosa Linnetje"
Waar is Duncan eigenlijk tegenwoordig?
Alleen is nu niet zozeer het lied het probleem, maar de uitvoerenden. Niet dat Burning Daylight zo briljant is, maar dat zou mits goed uitgevoerd prima naar de finale moeten kunnen.quote:Op zondag 16 april 2023 00:29 schreef Fred_B het volgende:
Maar dit jaar lijkt nu wel in veel opzichten een Trijntje-met-een-liedje-van-Anouk-dus-dit-kan-niet-meer-mis-dit-jaar te worden op deze manier. Hopelijk hebben de andere oud-deelnemers geen matige liedjes op de plank liggen.
Nee, dat is zo. Hoewel ik denk dat als Loreen en Måns dit zouden zingen het ook niet in aanmerking zou komen voor kans op de winst. Maar met een leuke jury-score ergens randje Top 10 zou zeker mogelijk zijn.quote:Op zondag 16 april 2023 00:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alleen is nu niet zozeer het lied het probleem, maar de uitvoerenden. Niet dat Burning Daylight zo briljant is, maar dat zou mits goed uitgevoerd prima naar de finale moeten kunnen.
Ik ben ook tamelijk verbaasd.quote:Op zondag 16 april 2023 00:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alleen is nu niet zozeer het lied het probleem, maar de uitvoerenden. Niet dat Burning Daylight zo briljant is, maar dat zou mits goed uitgevoerd prima naar de finale moeten kunnen.
Ja dat gebrek aan chemie blijft ook wel echt storend, ook dat had een selectiecommissie toch wel mogen zien vind ik.quote:Op zondag 16 april 2023 00:43 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
Hier schrik ik gewoon van. Dit kan echt niet. Dit is gênant.
Geen chemie tussen die twee, en allebei gewoon weer vals.
Hoe moeilijk kan het zijn een optreden te oefenen qua elkaar aankijken enzo. Die gozer kijkt d’r elke keer 1 seconde snel aan en draait dan zo snel als die kan weer weg. Daar win je in elke staring contest sowieso van.quote:Op zondag 16 april 2023 00:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat gebrek aan chemie blijft ook wel echt storend, ook dat had een selectiecommissie toch wel mogen zien vind ik.
Zou je denken? Na twee van dit soort optredens? We weten allemaal hoe vaak en hoeveel artiesten op dat Songfestival podium vals staan te kwelen. Nederland valt op dat vlak altijd positief op (alleen Joan deed het niet best, maar dat klonk beter dan wat we hier horen).quote:Op zondag 16 april 2023 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind het nummer wel cool. En dat zingen zal echt wel goed komen.
Ja zij deed tenminste nog moeite.quote:Op zondag 16 april 2023 01:28 schreef Meridiaan het volgende:
Ik zag dat Mia heel actief was in het contact zoeken met Dion trouwens vanavond.
Komt ook door de mix wat je hoort denk ik. Soms is vals zingen ook een perceptiequote:Op zondag 16 april 2023 01:26 schreef aERodynamIC1970 het volgende:
[..]
Zou je denken? Na twee van dit soort optredens? We weten allemaal hoe vaak en hoeveel artiesten op dat Songfestival podium vals staan te kwelen. Nederland valt op dat vlak altijd positief op (alleen Joan deed het niet best, maar dat klonk beter dan wat we hier horen).
Dit was niet een beetje vals, dit was kneitervals en niet even één noot of zo (hallo einduithaal Justine Pelmelay). En dat twee keer achter elkaar. Dat biedt weinig hoop.
Hoop doet leven.quote:Op zondag 16 april 2023 01:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vind het nummer wel cool. En dat zingen zal echt wel goed komen.
En zo niet hebben we ook een leuke avond
Heb je ooit het gevoel gehad dat ze er lol in hebben dan?quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:16 schreef Guanabana het volgende:
Ik vraag me wel echt af hoe ze nu naar Liverpool gaan straks, want zij weten nu ook wel dat iedereen het twee keer slecht vond gaan en dat het vertrouwen nu zowat nul is.
Dat lijkt me echt een onmogelijke druk die er dan op je ligt.Plus dat de lol er ook wel af is misschien.
Je vergeet de NQ van 2015quote:Op zondag 16 april 2023 07:04 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Heb je ooit het gevoel gehad dat ze er lol in hebben dan?
Duncan toch. Hij is de reden voor onze eerste winst in 44 jaar en straks ook de reden voor onze eerste NQ sinds 2012. Hoewel ik vermoed dat de commissie ‘de sterke semi’ als reden gaan aanvoeren straks.
Er zal nu veel vergaderd worden achter de schermen bij AvroTros, gok ik.quote:Op zondag 16 april 2023 07:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Duncan heeft ons met een berg narigheid opgezadeld, het is godgeklaagd.
Nee zij krijgen nu alle shit over zich heen, terwijl ze uiteindelijk tegen zichzelf beschermd hadden moeten worden en dus nooit gekozen hadden moeten worden.quote:Op zondag 16 april 2023 07:38 schreef Momo het volgende:
Ik had nog enige hoop qua vocals voor gisteren. Want het komt wel vaker voor dat bij een pre party techniek slecht is en acts een stuk minder goed zingen terwijl ze later weer gewoon vrijwel foutloos zingen. Maar nee. En volgens mij kunnen ze het wel gewoon redelijk goed tijdens repetities. Maar live op een podium blijft er niks van over. Ook qua charisma en interactie niet. Superzenuwachtig ook. Zie niet hoe dit in 3 weken tijd compleet anders gaat zijn met nog meer druk erop. Normaal ben ik wel van de nuance maar nee een kwalificatie is wel ver weg nu. Jammer dat 2 mensen die gewoon hun talenten en passie voor muziek hebben straks zo hard aangepakt gaan worden. Zou niet graag in hun schoenen staan nu.
Joh, zó erg is dit echt niet. Alleen blijft 0 chemie samen, Dion lijkt helemaal in zijn eigen bubbel te zitten.quote:Op zondag 16 april 2023 01:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even bekeken en tot de conclusie gekomen: zangtechnisch heb ik één momentje kunnen onderscheppen. Conclusie: wat mij betreft prima!
Klopt. Mooi dat dat zich nu uit. Dan kunnen ze daaraan werken voor de show.quote:Op zondag 16 april 2023 08:56 schreef Jauke het volgende:
[..]
Joh, zó erg is dit echt niet. Alleen blijft 0 chemie samen, Dion lijkt helemaal in zijn eigen bubbel te zitten.
In elk ander land zou men zich ook afvragen waarom het vals is. Misschien nog wel veel feller.quote:Op zondag 16 april 2023 08:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Och och, die arme Dion lijkt zelfs opgelucht naar het eerste couplet.
Ik ben geen fan van het nummer en van die twee krijg ik een beetje de griebels, maar dit vind ik echt sneu. Wat een zenuwen gaan die opbouwen richting Liverpool en wat een deuk weer in het zelfvertrouwen dit. En dan heel Nederland die er vervolgens
een mening over heeft.Pittig hoor.
Hier ben ik het mee eens. De Avrotros staat erbij te kijken terwijl deze onervaren artiesten (niet jong, maar wel onervaren) straks afgaan als een gieter voor een miljoenenpubliek. Dan moet je je verantwoordelijkheid nemen. Er moet iets gebeuren, ik weet niet wat de regels nog toelaten qua veranderingen maar met name Dion kan het gewoon helemaal niet aan. Die gaat straks van z'n stokje daar in Liverpool.quote:Op zondag 16 april 2023 04:36 schreef Eightyone het volgende:
[..]
[ tweet ]
Is misschien geen slecht idee.
Een Joan Franka-achtig scenario is een reële optie.
Terugtrekken is een beetje onzinnig natuurlijk, dan kunnen we het Nederlands Elftal ook wel uitschrijven voor het komende EK. Maar wat wel een structureel probleem blijft, is het gebrek aan begeleiding vanuit de Nederlandse delegatie. Ik weet niet of dat gebrek aan geld of aan de juiste personen is. Maar zo’n verhaal als Joan, die ze maar lieten bungelen staat natuurlijk niet op zichzelf. Dat geklooi van Trijntje, de krumpers van Waylon, dat veenlijk van OG3NE, er is nooit iemand die ingrijpt om iets wat duidelijk mis lijkt te gaan eens recht te trekken.quote:Op zondag 16 april 2023 09:05 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. De Avrotros staat erbij te kijken terwijl deze onervaren artiesten (niet jong, maar wel onervaren) straks afgaan als een gieter voor een miljoenenpubliek. Dan moet je je verantwoordelijkheid nemen. Er moet iets gebeuren, ik weet niet wat de regels nog toelaten qua veranderingen maar met name Dion kan het gewoon helemaal niet aan. Die gaat straks van z'n stokje daar in Liverpool.
Laat dat zo goed maar weg.quote:Op zondag 16 april 2023 00:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Arrogantie, of gewoon helemaal de weg kwijt. Dat is dus het gevaar van zo'n Duncan-clan: er is niemand die zegt, hee maar wacht even, dit nummer is echt niet zo goed. En jullie kunnen het ook helemaal niet zo goed zingen.
Ik bedoel niet dat het feit dat ze kansloos zijn op zich al reden genoeg is om ze terug te trekken. Maar deze twee gaan straks voor gaas daar in Liverpool, dat weet je nu al. Dan kun je dat accepteren, en ze dus willens en wetens totaal voor lul laten staan voor miljoenen mensen, of ze tegen zichzelf en tegen de bakken kritiek beschermen. Je zegt zelf dat er nooit eens iemand ingrijpt, in dit geval is 'ingrijpen' volgens mij gewoon: we gaan dit niet doen.quote:Op zondag 16 april 2023 09:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Terugtrekken is een beetje onzinnig natuurlijk, dan kunnen we het Nederlands Elftal ook wel uitschrijven voor het komende EK. Maar wat wel een structureel probleem blijft, is het gebrek aan begeleiding vanuit de Nederlandse delegatie. Ik weet niet of dat gebrek aan geld of aan de juiste personen is. Maar zo’n verhaal als Joan, die ze maar lieten bungelen staat natuurlijk niet op zichzelf. Dat geklooi van Trijntje, de krumpers van Waylon, dat veenlijk van OG3NE, er is nooit iemand die ingrijpt om iets wat duidelijk mis lijkt te gaan eens recht te trekken.
Dan zijn ze voor altijd 'de eerste act die zo slecht was dat Nederland het terug trok'. Ook niet echt lekkerquote:Op zondag 16 april 2023 09:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat het feit dat ze kansloos zijn op zich al reden genoeg is om ze terug te trekken. Maar deze twee gaan straks voor gaas daar in Liverpool, dat weet je nu al. Dan kun je dat accepteren, en ze dus willens en wetens totaal voor lul laten staan voor miljoenen mensen, of ze tegen zichzelf en tegen de bakken kritiek beschermen. Je zegt zelf dat er nooit eens iemand ingrijpt, in dit geval is 'ingrijpen' volgens mij gewoon: we gaan dit niet doen.
Ik vraag mij af of dat zonder echt goede reden kan hoor? De show is nu al grotenderls in elkaar gezet, en als elk land zich gaat terugtrekken bij twijfels over artiesten...quote:Op zondag 16 april 2023 09:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat het feit dat ze kansloos zijn op zich al reden genoeg is om ze terug te trekken. Maar deze twee gaan straks voor gaas daar in Liverpool, dat weet je nu al. Dan kun je dat accepteren, en ze dus willens en wetens totaal voor lul laten staan voor miljoenen mensen, of ze tegen zichzelf en tegen de bakken kritiek beschermen. Je zegt zelf dat er nooit eens iemand ingrijpt, in dit geval is 'ingrijpen' volgens mij gewoon: we gaan dit niet doen.
Precies, er is alleen nog een mogelijkheid om er een paar goede backingvocals bij te plaatsen live, en om ze zo min mogelijk tweestemmig te laten zingen, want daar trekken ze elkaar helemaal naar beneden.quote:Op zondag 16 april 2023 10:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zijn ze voor altijd 'de eerste act die zo slecht was dat Nederland het terug trok'. Ook niet echt lekker
Dan moet je de microfoon van met name Dion bijna dichtdraaien. Ik weet niet welke regels daarvoor zijn, playback mag niet, maar misschien mag volume op standje bijna onhoorbaar wel?quote:Op zondag 16 april 2023 10:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, er is alleen nog een mogelijkheid om er een paar goede backingvocals bij te plaatsen live, en om ze zo min mogelijk tweestemmig te laten zingen, want daar trekken ze elkaar helemaal naar beneden.
Had Bulgarije een paar jaar terug niet een 'zangeres' die min of meer over een live backing heen playbackte?quote:Op zondag 16 april 2023 10:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dan moet je de microfoon van met name Dion bijna dichtdraaien. Ik weet niet welke regels daarvoor zijn, playback mag niet, maar misschien mag volume op standje bijna onhoorbaar wel?En dan een paar professionele zangers achter de coulissen zetten. We zouden niet het eerste land zijn dat dit doet natuurlijk.
Nee klopt, maar deze mensen op dat grote podium zetten kun je ze ook niet aandoen.quote:Op zondag 16 april 2023 10:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zijn ze voor altijd 'de eerste act die zo slecht was dat Nederland het terug trok'. Ook niet echt lekker
Ik vond Mia gisteren eigenlijk slechter klinken dan Dionquote:Op zondag 16 april 2023 10:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dan moet je de microfoon van met name Dion bijna dichtdraaien. Ik weet niet welke regels daarvoor zijn, playback mag niet, maar misschien mag volume op standje bijna onhoorbaar wel?En dan een paar professionele zangers achter de coulissen zetten. We zouden niet het eerste land zijn dat dit doet natuurlijk.
Het zou leuk zijn als ze dat doen en daarmee Mia en Dion ook beschermen, maar het is altijd nog zo geweest dat ze stil blijven en soms zelfs arroganter worden, dus ik betwijfel het.quote:Op zondag 16 april 2023 10:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee klopt, maar deze mensen op dat grote podium zetten kun je ze ook niet aandoen.
Degenen die dit een goed idee vonden hebben echt wat uit te leggen.
Laat ze gewoon weer hun eigen weg gaan. Dit gaat niet werken, nooit.
Ja in 2018,de eigenlijke zangeres haalde de uithalen niet lekker dus lieten ze iemand onder het podium als backing die zingen. Maar denk niet dat de meeste mensen thuis dat door hadden. Lijkt mij ook niet de bedoeling om dat zo te gaan doen.quote:Op zondag 16 april 2023 10:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Had Bulgarije een paar jaar terug niet een 'zangeres' die min of meer over een live backing heen playbackte?
Tuurlijk wel, om hen te beschermen. Hun verdere leven en carrière is van groter belang dan dit ene ESF. Tenzij ze het nog steeds erg graag willen.quote:Op zondag 16 april 2023 10:07 schreef Em31 het volgende:
Natuurlijk is terugtrekken geen optie.![]()
Ik zou zeggen pleur er maar meer achtergrondzang bij dan.
Kun je dan niet beter goede zangers daar neerzetten?quote:Op zondag 16 april 2023 10:12 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, kom op zeg.quote:Op zondag 16 april 2023 10:26 schreef Andromache het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, om hen te beschermen. Hun verdere leven en carrière is van groter belang dan dit ene ESF. Tenzij ze het nog steeds erg graag willen.
Misschien kunnen we de achtergrondzangeressen van Gustaph even lenenquote:Op zondag 16 april 2023 10:07 schreef Em31 het volgende:
Natuurlijk is terugtrekken geen optie.![]()
Ik zou zeggen pleur er maar meer achtergrondzang bij dan.
Duncan heeft geen carte blanche gekregen om de inzending te bepalen. Mia & Dion zijn langs de selectiecommissie gegaan, die gewoon nee had kunnen zeggenquote:Op zondag 16 april 2023 10:39 schreef Cupfighter het volgende:
Misschien schop ik nu tegen heilige huisjes maar wat heeft Duncan gepresteerd sinds Arcade, one hit wonder lijkt het, en dat krijgt dan de verantwoordelijkheid om de inzending van dit jaar te mogen bepalen, met alle respect het liedje is erg saai en de artiesten stralen ook weinig uit, nu kunnen ze dus ook op een of andere manier niet zuiver live zingen dus er is inderdaad heel wat fout gegaan, wat doen deze onervaren artiesten in Liverpool zeg
Duncan heeft prima nummers gemaakt hoor in de tussentijd. Zie niet veel Nederlanders dit zo produceren.quote:Op zondag 16 april 2023 10:39 schreef Cupfighter het volgende:
Misschien schop ik nu tegen heilige huisjes maar wat heeft Duncan gepresteerd sinds Arcade, one hit wonder lijkt het, en dat krijgt dan de verantwoordelijkheid om de inzending van dit jaar te mogen bepalen, met alle respect het liedje is erg saai en de artiesten stralen ook weinig uit, nu kunnen ze dus ook op een of andere manier niet zuiver live zingen dus er is inderdaad heel wat fout gegaan, wat doen deze onervaren artiesten in Liverpool zeg
quote:Op zondag 16 april 2023 10:46 schreef Nashipeer het volgende:
Moldavië 2021, Rusland 2018 en Griekenland 2017 zijn ook voorbeelden waar de achtergrondzangeressen de lastige stukken "overnemen"/proberen te redden. Dat kun je ook doen bij Burning Daylight zodat het refrein voller klinkt. Maar verder heb ik ook geen idee wat je nog meer kunt doen. Sowieso niet teveel bewegen, anders krijgt je zoiets als Roemenië 2021.
Bronquote:“Ik kan niet anders dan beamen dat het niet goed was", aldus een woordvoerder van AVROTROS tegenover NU.nl. "We werken er hard aan met een heel team. De komende weken gaan we daarmee door."
…
In-ear apparatuur leek dit keer wel te werken
Tijdens het optreden leken de twee niet per se door te hebben dat het misging. Geen van beiden greep naar de oortjes, iets wat bij optredens van Oekraïne en Tsjechië wel nog gebeurde.
Ik denk dat er toch sprake is van een dosis nepotisme en "wij van WC-eend". Duncan heeft volgens mij wel nogal lopen lobbyen, dat zegt hij ook. Of moeten we geloven dat hij écht vond dat er magie ontstond toen deze twee werden samengevoegd... dat is toch gewoon gelul? Hij is toch niet doof?quote:Op zondag 16 april 2023 10:46 schreef Momo het volgende:
[..]
Burning Daylight vind ik dan wel weer een stuk minder interessant dan bovenstaande nummers. Ik snap zo niet dat Duncan zelf Burning Daylight zo goed vond. En Duncan heeft het alleen aangedragen he, hij bepaald niks qua beslissing.
Dit is uiteraard nauwelijks de schuld van Duncan en zijn lobby. Het is nogal logisch dat hij zijn liedje en voorgedragen artiesten promoot. Hij heeft alleen verkeerd ingeschat dat die 2 er nog niet aan toe zijn. Maar dat is meer iets waar een selectiecommissie met muziekdeskundigen een juist oordeel zou moeten vellen.quote:Op zondag 16 april 2023 10:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Duncan heeft geen carte blanche gekregen om de inzending te bepalen. Mia & Dion zijn langs de selectiecommissie gegaan, die gewoon nee had kunnen zeggen
Met een complexe staging wordt het zoiets als Lesley Roy met Maps van Ierland 2021, waar het ongemak van afdruipt. Dat kan je ze niet aandoen. Maar zo’n optreden als gisteravond kan ook niet. Dat leek een soort real-life mislukte Photoshop van twee mensen die niet echt samen op dezelfde plek waren. Laat in elk geval Mia maar buiten beeld als Dion zingt en andersom, en zet naar het einde toe, als ze samen zingen, de backings op standje burenruzie. Dan kan het in elk geval nog redelijk overkomen voor het publiek.quote:Op zondag 16 april 2023 11:16 schreef Momo het volgende:
Ik verwacht ook geen konijn uit een hoge hoed qua staging, en dat zou alles ook meer complex maken. Stel er is een soort van choreo of iets. Naast de focus op de zang en de samenzang moet je dan nog op zoveel andere zaken letten. Al zal dat waarschijnlijk sowieso wel moeten in Liverpool. Dan moet je op een bepaalde plek staan op een bepaalde tijd en dan in de juiste camera kijken. Dan hoort bij een optreden als dat op het ESF.
Het nummer zelf is ook gewoon niet goed genoegquote:Op zondag 16 april 2023 11:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een complexe staging wordt het zoiets als Lesley Roy met Maps van Ierland 2021, waar het ongemak van afdruipt. Dat kan je ze niet aandoen. Maar zo’n optreden als gisteravond kan ook niet. Dat leek een soort real-life mislukte Photoshop van twee mensen die niet echt samen op dezelfde plek waren. Laat in elk geval Mia maar buiten beeld als Dion zingt en andersom, en zet naar het einde toe, als ze samen zingen, de backings op standje burenruzie. Dan kan het in elk geval nog redelijk overkomen voor het publiek.
Standje burenruzie.quote:Op zondag 16 april 2023 11:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een complexe staging wordt het zoiets als Lesley Roy met Maps van Ierland 2021, waar het ongemak van afdruipt. Dat kan je ze niet aandoen. Maar zo’n optreden als gisteravond kan ook niet. Dat leek een soort real-life mislukte Photoshop van twee mensen die niet echt samen op dezelfde plek waren. Laat in elk geval Mia maar buiten beeld als Dion zingt en andersom, en zet naar het einde toe, als ze samen zingen, de backings op standje burenruzie. Dan kan het in elk geval nog redelijk overkomen voor het publiek.
Ze hadden misschien wel gewoon nee moeten zeggen.quote:Op zondag 16 april 2023 10:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Duncan heeft geen carte blanche gekregen om de inzending te bepalen. Mia & Dion zijn langs de selectiecommissie gegaan, die gewoon nee had kunnen zeggen
Ben er niet van overtuigd dat hij geen carte blanche heeft gekregen. Dat kunnen ze wel zeggen maar ik zie nul bewijs. Het is weer iemand uit dezelfde kliekquote:Op zondag 16 april 2023 10:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Zure twitterboomers vinden tegenwoordig alles maar woke. Alles wat niet meer in hun belevingswereld past die tenminste 30 jaar heeft stilgestaan is stom dus maar woke. Welke andere hippere inzending hadden ze ook woke gevonden. Dit geld niet voor iedereen die wat ouder is, maar op twitter is wel heel erg hoor die groep.quote:Op zondag 16 april 2023 11:48 schreef blackswangreen het volgende:
[ twitter ]
Heeft verder niet zoveel met Mia & Dion te maken, maar ik lees meer van dit soort reacties. Ik snap niet hoe die mensen denken. Wat is er in vredesnaam woke aan een blanke heteroman en een blanke heterovrouw (voor zover wij weten) die een ontzettend braaf Radio 2-duet zingen? Ik weet dat die term nu voor alles wordt gebruikt dat bepaalde mensen niet bevalt, maar dit is toch wel bijzonder.
Ja, het viel mij ook op.quote:Op zondag 16 april 2023 11:48 schreef blackswangreen het volgende:
[ twitter ]
Heeft verder niet zoveel met Mia & Dion te maken, maar ik lees meer van dit soort reacties. Ik snap niet hoe die mensen denken. Wat is er in vredesnaam woke aan een blanke heteroman en een blanke heterovrouw (voor zover wij weten) die een ontzettend braaf Radio 2-duet zingen? Ik weet dat die term nu voor alles wordt gebruikt dat bepaalde mensen niet bevalt, maar dit is toch wel bijzonder.
Wat heeft Jeangu hiermee te maken. Die was ook echt niet slecht.quote:Op zondag 16 april 2023 11:15 schreef DKUp het volgende:
Heel leuk dat Duncan deze twee mensen heeft voorgedragen, maar dit is gewoon niet goed.
Jeangu was ook echt slecht.
Kennelijk is het al woke tegenwoordig wanneer de man langer haar heeft dan de vrouw ofzoquote:Op zondag 16 april 2023 11:48 schreef blackswangreen het volgende:
[ twitter ]
Ik zag het iemand anders ook al woke noemen ja, toch even gevraagd wat diegene er precies woke aan vindt.quote:Op zondag 16 april 2023 11:48 schreef blackswangreen het volgende:
[ twitter ]
"Woke" wordt helaas vaak misbruikt door mensen die niet eens de ware betekenis ervan weten. Alles is gewoon opeens woke.quote:Op zondag 16 april 2023 11:48 schreef blackswangreen het volgende:
[ twitter ]
Is inderdaad een geval “alles wat ik niet leuk vind, is woke” en precies de reden waarom anti-woke zijn zo ontzettend nietszeggend debiel is.quote:Op zondag 16 april 2023 11:48 schreef blackswangreen het volgende:
[ twitter ]
Jeangu zelf was niet zozeer slecht, alleen dat tweede liedje maakte gewoon totaal geen impact. Ach. Stien daarentegen was ok alle vlakken gewoon prima. Dit is gewoon een slechte beslissing geweest. Dat gebeurt nou eenmaal. Leren en volgend jaar beter.quote:Op zondag 16 april 2023 11:15 schreef DKUp het volgende:
Heel leuk dat Duncan deze twee mensen heeft voorgedragen, maar dit is gewoon niet goed.
Jeangu was ook echt slecht.
Stuur lekker Davina of Stefania
Wat zijn de odds voor wel/niet?quote:Op zondag 16 april 2023 12:08 schreef Momo het volgende:
Ik heb een aantal van die figuren gevraagd wat er woke is aan de inzending, eens zien of er een zinnig antwoord uitkomt.
Precies. Jeangu was gewoon goed. Alleen sloeg het nummer niet aan. Maar dat is wat anders.quote:Op zondag 16 april 2023 11:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat heeft Jeangu hiermee te maken. Die was ook echt niet slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |