quote:
Nouja dat is het ‘m wel ja. Het nummer is al niet al te best, ga je dan ook nog vals zingen dan blijft er al helemaal niets over.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:10 schreef Nexum het volgende:
Het nummer is daarnaast ook niet sterk genoeg. Hoop echt dat de commissie beseft dat ze actief moeten gaan werven naar een nummer en een zanger(es) met meer pit.
Onvoorstelbaar inderdaad. Het kan bijna niet slechter. Misschien moet Nederland zich maar terugtrekken voor dit jaar, want dit duo is gewoon een afgang. Sorry, het zijn ongetwijfeld lieve en aardige mensen, maar dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:04 schreef Em31 het volgende:
Paar weken geleden echt nooit verwacht dat dit ook een probleem ging worden.
Geloof dat gebrek aan charisma niet het voornaamste probleem isquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:04 schreef Nexum het volgende:
Mia maakt me echt boossorry hoor maar hoe kan je zo’n dode vis op het podium zijn. Ze heeft totaal geen charisma, uitstraling of stage presence. Snap echt niet wat Duncan in haar heeft kunnen zien.
Sorry voor de grofheid. Maar er is zoveel beter talent in Nederland. Duncan en Ilse moeten voortaan echt ver van de selectie vandaan blijven. Hun tijd is echt op
3x is scheepsrecht?quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:07 schreef Dave het volgende:
Nou ja, het kan in Liverpool natuurlijk nog altijd helemaal spatzuiver gaan he, je weet het niet.
Ik neem aan dat ie het maanden geleden al live en van heel dichtbij gezien en gehoord heeft.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:21 schreef Nashipeer het volgende:
Ding is wel dat Cornald het nu live en van heel dichtbij ziet en hoort. Hopelijk verandert er wel echt serieus wat bij de selectie achter de schermen volgend jaar (even duimen)
Alleen dat is dus zo vreemd, dat heeft Cornald al gehoord want ze zeggen altijd dat ze dat meerdere keren testen voordat er een keuze wordt gemaakt tussen een paar artiesten.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:21 schreef Nashipeer het volgende:
Ding is wel dat Cornald het nu live en van heel dichtbij ziet en hoort. Hopelijk verandert er wel echt serieus wat bij de selectie achter de schermen volgend jaar (even duimen)
Als u denkt: jezus wie zijn deze twee kraaien, wat moet ik doen om dit nooit meer te hoeven horen? Zoek dan niet op deze twee namen op Spotify!quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:25 schreef Em31 het volgende:
Prachtig die namen op het scherm ook, lijkt me ook wel iets voor Liverpool!
Breng ze niet op lights and shadows achtige ideeen!quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:25 schreef Em31 het volgende:
Prachtig die namen op het scherm ook, lijkt me ook wel iets voor Liverpool!
Cornald zn taak is om dat in een veel eerder stadium te horen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:21 schreef Nashipeer het volgende:
Nou dat dus. Ik vind het voor hen echt heel sneu. Er is iets heel erg misgegaan in dit proces.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:28 schreef Guanabana het volgende:
Stiekem wel weer een klein beetje genieten dat een Nederlandse inzending na jaren weer eens kut is, brings back old times
Maar voor hen vind ik het wel sneu.
Zoiets moet het haast wel zijn, maar wel volledig de verantwoordelijkheid van de selectiecommissie en AVROTROS dat je deze mensen dan zo af laat gaan....quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:22 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk nog steeds dat ze best wel kunnen zingen, in een studiosetting of individueel, maar dat men zich gewoon verkeken heeft op hoe ze 1. dit samen moeten zingen, 2. dat dit type nummer gewoon lastig is om mooi live te doen als je niet mega ervaren en heel goed bent.
Of het komt door de crappy opnames telkens, dat het niet echt goed tot zijn recht komt en dat het straks in Liverpool beter klinkt dan dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |