Hij is er niet bij betrokken, en dat doet de gymleraar pijn.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:12 schreef humpty het volgende:
Dik lol op het bankje en Bern zit er weer als een dooie bij
Gymleraar moet eens ballen krijgenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is er niet bij betrokken, en dat doet de gymleraar pijn.
En daarbij, ze doen eens wat anders dan rondhangen in de loodsquote:Op woensdag 12 april 2023 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk
De meesten doen mee
Inderdaad, dit is leuk om naar te kijken voor de verandering.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
En daarbij, ze doen eens wat anders dan rondhangen in de loods
Ruppie doet niet mee, last van zijn rug en niet geslapen, heeft het excuus van Kenzy gebruiktquote:Op woensdag 12 april 2023 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk
De meesten doen mee
Geweldigquote:Op woensdag 12 april 2023 15:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ruppie doet niet mee, last van zijn rug en niet geslapen, heeft het excuus van Kenzy gebruikt![]()
Maar gezien zijn 2xzijn½lichaamslengte gedeeld door zijn gewicht x de lengte van zijn armen - zijn benen.. hield 'ie het niet zo lang vol.. Aldus Erikquote:
Nu allemaal bij elkaar en niet verspreid over de loods, geeft ook leukere beelden. Hoop wel dat iedereen 'heel' blijftquote:Op woensdag 12 april 2023 15:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dit is leuk om naar te kijken voor de verandering.
Ze vindt het helemaal niet leuk.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:17 schreef humpty het volgende:
Toch mooi dat Zoe ook een taak heeft
kunnen anderen ook een keer hun eigen ding doen
Doet ze nu toch ook (in haar ogen dan) ze moet nu alleen ook op een knopje van de stopwatch drukkenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze vindt het helemaal niet leuk.
Volgens mij.
Ze wilde kijken en mooi zijn.
Is toch anders Moes.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doet ze nu toch ook (in haar ogen dan) ze moet nu alleen ook op een knopje van de stopwatch drukken
Risico van het vakquote:Op woensdag 12 april 2023 15:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nu allemaal bij elkaar en niet verspreid over de loods, geeft ook leukere beelden. Hoop wel dat iedereen 'heel' blijft
En goeie honger straks.. hopen dat er wat te eten is voor zequote:Op woensdag 12 april 2023 15:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Risico van het vak
Lekkere manier om je energie kwijt te raken, en leuk zo met elkaar.
Mooi he, en ze begon goed.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kenzy zakte steeds verder naar beneden
Petje af voor Mirthe hoor, ook hoe ze nu met die tractorband loopt te smijtenquote:
Ik vind het toch knap, ze ging redelijk snel.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kenzy zakte steeds verder naar beneden
Goede techniek.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Petje af voor Mirthe hoor, ook hoe ze nu met die tractorband loopt te smijten
De pest in dat het niet zijn idee is.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:28 schreef humpty het volgende:
Bern kijkt steeds chagrijniger...sfeerbederver
Hij is De Gymleraar... die spelletjes zijn te min voor hemquote:Op woensdag 12 april 2023 15:28 schreef humpty het volgende:
Bern zit al langer niet lekker in zijn vel , dat heeft meer met die achterbakse streken van zijn vriendin te makenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:28 schreef humpty het volgende:
Denk eerder dat hij er niet bij is betrokken.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij is De Gymleraar... die spelletjes zijn te min voor hem![]()
[ afbeelding ]
Band bijna bij JW op zijn voet, maar dat mag de pret niet drukkenquote:
Ik denk dat het momenteel niet zo lekker gaat met Bernquote:Op woensdag 12 april 2023 15:28 schreef humpty het volgende:
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 12 april 2023 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bern zit al langer niet lekker in zijn vel , dat heeft meer met die achterbakse streken van zijn vriendin te maken
Daar ligt de oorzaak
Tsja.. "andere mensen" kunnen ook wat.. valt misschien wel tegenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk eerder dat hij er niet bij is betrokken.
Misschien ook dat Sas vooral actief kan zijn zonder Bern en met Bern in een zielig vogeltje verandertquote:Op woensdag 12 april 2023 15:33 schreef humpty het volgende:
Bern let altijd heel erg op zijn woorden en Sacha is vooral met zoiets net een viswijf
en erg grof in haar taalgebruik dat moet hem ook storen
Hij wordt al bijna twee weken buitengesloten/uitgesloten door Sasja , en Jappie doet daar net zo hard aan meequote:Op woensdag 12 april 2023 15:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Maar dat de deelnemers hier wel enthousiast aan mee doen zal hem ook niet lekker zitten
Ze weten wel alle Pokémon's uit hun hoofd, dat schept echt een bandquote:Op woensdag 12 april 2023 15:33 schreef humpty het volgende:
Bern let altijd heel erg op zijn woorden en Sacha is vooral met zoiets net een viswijf
en erg grof in haar taalgebruik dat moet hem ook storen
quote:Op woensdag 12 april 2023 15:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze weten wel alle Pokémon's uit hun hoofd, dat schept echt een band
Bij alles wat ie zegt moet hij op zijn woorden letten en zelfs dan snauwt ze hem nóg afquote:Op woensdag 12 april 2023 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bern zit al langer niet lekker in zijn vel , dat heeft meer met die achterbakse streken van zijn vriendin te maken
Daar ligt de oorzaak
Kan niet wachten #freeBernquote:Op woensdag 12 april 2023 15:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bij alles wat ie zegt moet hij op zijn woorden letten en zelfs dan snauwt ze hem nóg af
hoop dat ie haar dumpt in het programma![]()
Dan lacht ze hem uit en zegt doei kereltje.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Bij alles wat ie zegt moet hij op zijn woorden letten en zelfs dan snauwt ze hem nóg af
hoop dat ie haar dumpt in het programma![]()
éen keer heeft ie aangegeven dat voor hem de maat vol was, zijn emmer liep pittig over of zoiets zei hij toen, ze bond meteen in en was daarna een tijd poesliefquote:
En papt verder met Jappie aan, zodat hij Wanda kan vergetenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan lacht ze hem uit en zegt doei kereltje.
denk dat het haar nog vies tegen zal vallenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bern is zo’n doetje die daar dan weer instinktquote:Op woensdag 12 april 2023 15:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
éen keer heeft ie aangegeven dat voor hem de maat vol was, zijn emmer liep pittig over of zoiets zei hij toen, ze bond meteen in en was daarna een tijd poeslief
Na alle moeite die Bern gedaan heeft om die Pokémon shit eigen te maken om op SeikSas-niveau te komen... heeft 'ie dat wel verdientquote:Op woensdag 12 april 2023 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien moet Sas hem een Pikachu dekbedovertrek kopen
Ik ookquote:Op woensdag 12 april 2023 15:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
denk dat het haar nog vies tegen zal vallen
Jij snapt het.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En papt verder met Jappie aan, zodat hij Wanda kan vergeten
Denk ik juist niet, ik denk dat de liefde van Sasha voor Bern helemaal opbloeit zodra Bern haar eens flink de waarheid zegt.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
hoop dat het dan te laat is en hij er echt klaar mee isquote:Op woensdag 12 april 2023 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk ik juist niet, ik denk dat de liefde van Sasha voor Bern helemaal opbloeit zodra Bern haar eens flink de waarheid zegt.
Is het écht een doetje of wil hij zich niet laten kennen? Het begripvolle lieve vriendje blijven acteren/ Vraag het me vaak af. Ik kan me niet voorstellen dat je het gedrag van je "vriendinnetje" maar blijft pikkenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern is zo’n doetje die daar dan weer instinkt
3 weken later zit hij met exact hetzelfde
Dat is geen liefdequote:Op woensdag 12 april 2023 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk ik juist niet, ik denk dat de liefde van Sasha voor Bern helemaal opbloeit zodra Bern haar eens flink de waarheid zegt.
Bern kennende nietquote:Op woensdag 12 april 2023 15:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hoop dat het dan te laat is en hij er echt klaar mee is
Hij pikt het van anderen ook. Zo is hij nou eenmaal. Zou het voor hem fijn vinden als hij wat meer weerstand kan bieden.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is het écht een doetje of wil hij zich niet laten kennen? Het begripvolle lieve vriendje blijven acteren/ Vraag het me vaak af. Ik kan me niet voorstellen dat je het gedrag van je "vriendinnetje" maar blijft pikken
Een paar aanhalingstekens hadden daar niet misstaanquote:
ff laten checken lijkt mij ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:41 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeft weer last van zijn borst/hart
Ik zou zeggen geven die gozer eens een week goed te eten
Zo mager is niet gezond
Zulke mannen bestaan echt moesquote:Op woensdag 12 april 2023 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is het écht een doetje of wil hij zich niet laten kennen? Het begripvolle lieve vriendje blijven acteren/ Vraag het me vaak af. Ik kan me niet voorstellen dat je het gedrag van je "vriendinnetje" maar blijft pikken
De huisarts heeft er naar gekekenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ff laten checken lijkt mij ook niet verkeerd.
Ja , het valt echt opquote:Op woensdag 12 april 2023 15:41 schreef humpty het volgende:
Bern loopt daar echt met zijn ziel onder de arm
Weet ik, maar ik zie hem niet zo snel tegen Sasha in gaan.quote:
Zou hij, net als anderen, te horen krijgen hoe het met Kim is? Denk dat hij daar ook nog steeds erg mee zitquote:Op woensdag 12 april 2023 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
De huisarts heeft er naar gekeken
Stress
Dat ie maar met Kim naar de dierentuin gaatquote:Op woensdag 12 april 2023 15:41 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeft weer last van zijn borst/hart
Ik zou zeggen geven die gozer eens een week goed te eten
Zo mager is niet gezond
Nee nu nog nietquote:Op woensdag 12 april 2023 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zie hem niet zo snel tegen Sasha in gaan.
Denk dat zijn lichaamsgewicht ook meespeeltquote:Op woensdag 12 april 2023 15:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou hij, net als anderen, te horen krijgen hoe het met Kim is? Denk dat hij daar ook nog steeds erg mee zit
Hij is natuurlijk wel bezig met een cabaret, die hij voor zichzelf geregeld heeft ergens eind April.. dus kan 'ie nu de bedachtzame inzichzelf gekeerde belangrijke textschrijver uithangen ..quote:Op woensdag 12 april 2023 15:41 schreef humpty het volgende:
Bern loopt daar echt met zijn ziel onder de arm
Welkequote:
is aaanstaande vrijdagquote:Op woensdag 12 april 2023 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk wel bezig met een cabaret, die hij voor zichzelf geregeld heeft ergens eind April.. dus kan 'ie nu de bedachtzame inzichzelf gekeerde belangrijke textschrijver uithangen ..
Wel als je zo een blok wil hakkenquote:
'Er is er een boos, hoera hoera, dat kun je wel zien dat is zij...'quote:
Is in de verkeerde richting.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel als je zo een blok wil hakken
Geen idee wiens heldere idee dit was
Vooral een heel stuk veiligerquote:Op woensdag 12 april 2023 15:51 schreef chufi het volgende:
Over de lengte lijkt me sneller te gaan of mag dat weer niet ?
En hoe.quote:
Nog steeds geen gewondenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
Handig zo`n bril als je in been hakt.
Die mag je wel een kuub hout gevenquote:
Staat onder de trap.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mag je wel een kuub hout geven
Wil hij die agressie /frustratie kwijt raken
Opgekropte frustratie en boosheid .. hopelijk houdt hij dit vastquote:Op woensdag 12 april 2023 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zie dat van woede vertrokken gezicht van Bern
Neem die man tegen zichzelf in bescherming want wat je daar zag was een ontoerekeningsvatbaar iemandquote:
Bij D&D spelen?quote:Op woensdag 12 april 2023 15:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Opgekropte frustratie en boosheid .. hopelijk houdt hij dit vast
Ja inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2023 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat zie ik hem zijn 24 uur nog aanvragen
Zou hij dat durven.. wel een hoop geldquote:Op woensdag 12 april 2023 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Jappie alleen met Sas.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou hij dat durven.. wel een hoop geld
Ja ik denk het uiteindelijk wel, hij loopt al dagen met de ziel onder de arm en het wordt er niet beter op. Sas schenkt ook totaal geen aandacht aan hem, ff vragen wat er is, wat hij bij haar altijd wel doetquote:Op woensdag 12 april 2023 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou hij dat durven.. wel een hoop geld
Dat vindt hij juist geweldigquote:
Het is wat met al die relaties daarquote:Op woensdag 12 april 2023 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij verder ook niemand heeft om echt mee te pratenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ik denk het uiteindelijk wel, hij loopt al dagen met de ziel onder de arm en het wordt er niet beter op. Sas schenkt ook totaal geen aandacht aan hem, ff vragen wat er is, wat hij bij haar altijd wel doet
Omdat hij hard op een blok hout hakt?quote:Op woensdag 12 april 2023 15:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Neem die man tegen zichzelf in bescherming want wat je daar zag was een ontoerekeningsvatbaar iemand
Heeft zich vanaf het begin helemaal in Sas vastgebetenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij verder ook niemand heeft om echt mee te praten
Hij had Wandaquote:Op woensdag 12 april 2023 15:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft zich vanaf het begin helemaal in Sas vastgebeten
Daarom inderdaad jaquote:Op woensdag 12 april 2023 15:58 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat hij hard op een blok hout hakt?
Okay belachelijke conclusie dan.quote:
Ze is sowieso van het aantrekken en afstoten.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je moeite met het begrijpen van een bijgevoegde emoji? Moet ik een postduif sturen ofzo?quote:
Mirthe denkt dat assertief zijn hetgeen is dat ze nu doetquote:Op woensdag 12 april 2023 16:02 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "Even die stenen terugleggen, MIRHTE! DIE STENEN!?"
Mirthe: "Niet als je zo eh, m'n naam zo roept 'MIRTHE!' Dacht het niet! 'Wil je even helpen, Mirthe?' "
Mirthe doet nog eens JW na: "MIRHTE!"
JW negeert het
Mirthe helpt mee stenen opruimen.
Mirthe: "Vind je niet? Als je het liever vraagt?"
JW: "Ik ben altijd lief!"
Mirhte: "Nou! "MIRTHE"! Ik ben er zo klaar mee!"
JW negeert opnieuw en gaat meerappen: "Still keep messin' up, heu heu heu"
Het is wel de toon die de muziek maakt, maar ik denk dat je bij Mirthe ook wel duidelijk moet zijn, die fladdert anders zo weer wegquote:Op woensdag 12 april 2023 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe denkt dat assertief zijn hetgeen is dat ze nu doet
Jw moet liever vragen of ze helpt de stenen opruimen
Ja maar dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb je moeite met het begrijpen van een bijgevoegde emoji?
Mirthe had die stenen gewoon moeten laten liggen, morgen commandeert ie gewoon weer want kennelijk maakt het niet veel uit, ze doet het toch welquote:Op woensdag 12 april 2023 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe denkt dat assertief zijn hetgeen is dat ze nu doet
Jw moet liever vragen of ze helpt de stenen opruimen
Sloeg echt nergens opquote:Op woensdag 12 april 2023 16:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is wel de toon die de muziek maakt, maar ik denk dat je bij Mirthe ook wel duidelijk moet zijn, die fladdert anders zo weer weg
Jaaaa postduif!quote:Op woensdag 12 april 2023 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb je moeite met het begrijpen van een bijgevoegde emoji? Moet ik een postduif sturen ofzo?
Dat is ook niet leuk.Maar doe dan iets.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vindt hij juist geweldig
Maar Jappie en Sas die hem buitensluiten en de gek aansteken niet
Ik vond het best meevallenquote:Op woensdag 12 april 2023 16:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mirthe had die stenen gewoon moeten laten liggen, morgen commandeert ie gewoon weer want kennelijk maakt het niet veel uit, ze doet het toch wel
Die had er lang uit moeten zijn, wat een eikel vind ik dat zegquote:Op woensdag 12 april 2023 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wordt naar mij opgestuurdquote:
Hij heeft wel meegedaanquote:Op woensdag 12 april 2023 16:08 schreef Judiwi het volgende:
Ik begrijp Bern heeft niet meegedaan. Terwijl vanmorgen hoorde ik hem zeggen dat hij bij de eerste 3 wilde eindigen.
Hopelijk komt dat een keer , en gaat hij er wat aan doenquote:Op woensdag 12 april 2023 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk.Maar doe dan iets.
Vind ook wel dat hij het best anders had kunnen vragen, maar door mopperend toch die stenen op te ruimen maakt ze inderdaad totaal geen punt. Blijkt ook wel, JW had er geen boodschap aanquote:Op woensdag 12 april 2023 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vond het best meevallen
Mirthe maakte een losseflodder punt
Hij laat het gewoon gebeuren.Man up.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk komt dat een keer , en gaat hij er wat aan doen
Want dit is gewoon vies
5 minuten en opperdepopquote:Op woensdag 12 april 2023 16:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zeldzaam beeld, voor wie het straks weer gemist heeft, @:flow3r houdt geloof ik van zulke shots
Erik leest meequote:Op woensdag 12 april 2023 16:19 schreef Frummelie het volgende:
Dat gekloot met dat eten op de bank, ga toch gewoon aan tafel zitten eten..
En toch blijf ik bij mijn vorige uitspraak.quote:
Ik vraag me af wat er met kamer 3 gaat gebeuren en waarom het zo verboden is om daar binnen te gaan. Zouden ze iets aan het verbouwen zijn voor de finale? Of staan er nu weer bedden in voor oud bewoners of misschien familieleden om hun bij te staan in de finale? Vragen, vragen...vragen.quote:
Ik hoop dat ice het vol houdtquote:
Gewoon dicht omdat de deelnemers anders te verspreid zitten over de loodsquote:Op woensdag 12 april 2023 16:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er met kamer 3 gaat gebeuren en waarom het zo verboden is om daar binnen te gaan. Zouden ze iets aan het verbouwen zijn voor de finale? Of staan er nu weer bedden in voor oud bewoners of misschien familieleden om hun bij te staan in de finale? Vragen, vragen...vragen.
Ja , maar tot nu toe reageert Ice wel koeltjesquote:Op woensdag 12 april 2023 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat ice het vol houdt
Zoe was vanmorgen al aan het zeuren
Dat het nu wel klaar was
Dan krijgt zoe een error als hij het vol houdtquote:Op woensdag 12 april 2023 16:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , maar tot nu toe reageert Ice wel koeltjes
Ik ben benieuwd
Als Babs ballen heeft dan laat ze voor 100 euro 'snoep' bestellen en in ruil daarvoor zal die 175 worden kwijtgescholden. Zijzelf is een kettingroker want vanwege haar verslaving is die hele fittie toen losgebarsten. Neem dus je verantwoordelijkheid en daarmee help je bovendien je beste vriendin Wendy uit de brand aangezien zij tegenwoordig manager is en het op haar bordje heeft gekregen. Stort daarnaast wederom 100 euro naar de voedselebank waarna je 300 euro voor jezelf hebt te besteden.quote:
Dan zouden ze daar gewoon de was ofzo kunnen hangen.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon dicht omdat de deelnemers anders te verspreid zitten over de loods
Die kan op k3 of buitenquote:Op woensdag 12 april 2023 16:38 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dan zouden ze daar gewoon de was ofzo kunnen hangen.
quote:Op woensdag 12 april 2023 16:42 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë heeft het wel weer voor elkaar dat Isaac haar straks uit gaat leggen hoe ze een vuurtje moet maken... ze kwam vertellen dat 'de kachel' van de hottub nu vol hout zit, maar ze kan het niet aan krijgen....
Isaac zei een beetje lachend dat hij het haar wel zou leren....... Zoë weer helemaal blij, alleen die blikken van haar zeggen al zoveel, eindelijk weer aandacht....
Als Isaac afstand had willen bewaren had hij ook kunnen zeggen dat hij het vuurtje zo wel aan zou gaan maken.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:42 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë heeft het wel weer voor elkaar dat Isaac haar straks uit gaat leggen hoe ze een vuurtje moet maken... ze kwam vertellen dat 'de kachel' van de hottub nu vol hout zit, maar ze kan het niet aan krijgen....
Isaac zei een beetje lachend dat hij het haar wel zou leren....... Zoë weer helemaal blij, alleen die blikken van haar zeggen al zoveel, eindelijk weer aandacht....
Rolmops eet pizza met mayonaisequote:
En haar laten wachten.Dat zou ik doen.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Isaac afstand had willen bewaren had hij ook kunnen zeggen dat hij het vuurtje zo wel aan zou gaan maken.
Blijkbaar streelt de aandacht van de blobbakvis het ego van Isaac.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En haar laten wachten.Dat zou ik doen.
Lulletje rozenwater moet eens wat meer van zich afbijten en haar eens goed op haar plek zetten.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar ligt de oorzaak
Het is imo al veel te ver gegaan,.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan krijgt zoe een error als hij het vol houdt
Babs insinueerde gister ook al zoiets dat je soms bijna nog gaat denken dat Isaac het misschien óók wel leuk vindtquote:Op woensdag 12 april 2023 16:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als Isaac afstand had willen bewaren had hij ook kunnen zeggen dat hij het vuurtje zo wel aan zou gaan maken.
Als ik dit nu zo hoor vind ik dat geen hele rare gedachte van Babette.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs insinueerde gister ook al zoiets dat je soms bijna nog gaat denken dat Isaac het misschien óók wel leuk vindt
quote:Op woensdag 12 april 2023 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
Handig zo`n bril als je in je been hakt.
Het is bovendien niet zo dat Zoe een hele sterke pion is zoals bijv. Babs dus z'n aandacht richting Zoe is wel heel erg extreemquote:Op woensdag 12 april 2023 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik dit nu zo hoor vind ik dat geen hele rare gedachte van Babette.
Waarom zou Babs haar gewonnen geld met de andere moeten delen. Zij is toch niet de enige die rookwaar heeft gekregen uit de huishoudpot. Daarbij is ze een van de enige die nooit iets voor haar zelf heeft gevraagd bv eigen doelen ect. . Heeft iemand ooit gezegd /gevraagd of Ice zijn geld moest delen hij mocht nog uitlenen wat Babs niet mag.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als Babs ballen heeft dan laat ze voor 100 euro 'snoep' bestellen en in ruil daarvoor zal die 175 worden kwijtgescholden. Zijzelf is een kettingroker want vanwege haar verslaving is die hele fittie toen losgebarsten. Neem dus je verantwoordelijkheid en daarmee help je bovendien je beste vriendin Wendy uit de brand aangezien zij tegenwoordig manager is en het op haar bordje heeft gekregen. Stort daarnaast wederom 100 euro naar de voedselebank waarna je 300 euro voor jezelf hebt te besteden.
Isaac heeft ook wel toegegeven het leuk te vinden maar niet te weten dat Zoe zo ver zou gaan.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik dit nu zo hoor vind ik dat geen hele rare gedachte van Babette.
Dat vind ik dan wel weer een foute insinuatie die ik niet zo heb gezien , heb wel een aantal gesprekken daarover gezien en dat ging vooral over Zoe die er meer van maakt en hem overal volgt.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs insinueerde gister ook al zoiets dat je soms bijna nog gaat denken dat Isaac het misschien óók wel leuk vindt
Nu weet hij dat wel, dus zou hij daarin zijn grenzen aan moeten geven, maar blijkbaar is dat ruggengraatloze besmettelijkquote:Op woensdag 12 april 2023 16:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Isaac heeft ook wel toegegeven het leuk te vinden maar niet te weten dat Zoe zo ver zou gaan.
Wel te bang dat hij zijn prijs moet delen. Hij gaat liever alleen zitten eten.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:19 schreef Frummelie het volgende:
Dat gekloot met dat eten op de bank, ga toch gewoon aan tafel zitten eten..
Ik moet lachen.Dit is echt man eigen.Wij weten dat niet Dees.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu weet hij dat wel, dus zou hij daarin zijn grenzen aan moeten geven, maar blijkbaar is dat ruggengraatloze besmettelijk
quote:Op woensdag 12 april 2023 16:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wel te bang dat hij zijn prijs moet delen. Hij gaat liever alleen zitten eten.
Dus alle mannen zijn ruggengraatloosquote:Op woensdag 12 april 2023 16:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik moet lachen.Dit is echt man eigen.Wij weten dat niet Dees.
Waarom moet hij wel alles delen wat hij trouwens regelmatig doet en bij een ander het te gek voor woorden is dat ze moet delen. Ik begin het zeiken om het zeiken een beetje beu te worden.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wel te bang dat hij zijn prijs moet delen. Hij gaat liever alleen zitten eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Ik heb even overleg gedaan.Mannen laten zich vrij snel meeslepen in dit en dan is moeilijk om de grens te stellen.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus alle mannen zijn ruggengraatloos
Dat jaquote:Op woensdag 12 april 2023 16:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Isaac heeft ook wel toegegeven het leuk te vinden maar niet te weten dat Zoe zo ver zou gaan.
Je mag toch even hardop nadenken terwijl hiermee op televisie weeral een mooie sier en respect afdwingt richting de groepquote:Op woensdag 12 april 2023 16:51 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Waarom zou Babs haar gewonnen geld met de andere moeten delen. Zij is toch niet de enige die rookwaar heeft gekregen uit de huishoudpot. Daarbij is ze een van de enige die nooit iets voor haar zelf heeft gevraagd bv eigen doelen ect. . Heeft iemand ooit gezegd /gevraagd of Ice zijn geld moest delen hij mocht nog uitlenen wat Babs niet mag.
Het is maar goed dat ice niet wat dat zoe allang heeft gesuggereerd dat er wat gebeurt zou zijnquote:
Maar er is een verschil tussen aandacht en wat zoe doetquote:
FEBO doet een dutje met Bernquote:Op woensdag 12 april 2023 17:04 schreef 5thencounter het volgende:
Duurt dat Isaacgekneed niet wat erg lang voor 1 stream?
Zoe vindt het niet leuk dat je haar nu vergelijkt met Estherquote:Op woensdag 12 april 2023 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen aandacht en wat zoe doet
Jij post het precies goed.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen aandacht en wat zoe doet
Isaac bespeelt iedereen daarquote:Op woensdag 12 april 2023 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij post het precies goed.
Maar dat kon Isaac niet weten toch?
Jawelquote:Op woensdag 12 april 2023 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij post het precies goed.
Maar dat kon Isaac niet weten toch?
Als ik jou eenquote:Op woensdag 12 april 2023 17:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac bespeelt iedereen daar
Maar je kunt daarin ook overdrijven
Hij speelt het nu via Babs.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel
Hij voelt wel aan dat dit wat zoe doet niet normaal is
Maar wij zien niet alles
Dus misschien heeft hij allang eens gezegd
Zoe ik heb een vrouw en kinderen
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan haal ik gelijk de vaseline erbij
Zeker weten,die was 10 keer erger.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:11 schreef Kakadylo het volgende:
En toch zie ik 10x liever Zoe dan Mexx
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
foto van Zoe gevonden met blond haarlolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoe is eigenlijk al de vleesgeworden karikatuur van zichzelf :
Kilo's wimpers, overdaad aan make-up , diverse lagen plamuur en nep haar.
Maar ach ze is nog jong en wil er graag goed uitzien
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Mexx had een enorm grote waffelquote:Op woensdag 12 april 2023 17:11 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe vind ik juist ergens wel een schatje maar tegelijk kan ze strontvervelend zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker weten,die was 10 keer erger.
En manipulatief.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe vind ik juist ergens wel een schatje maar tegelijk kan ze strontvervelend zijn
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
foto van Zoe gevonden met blond haarDat iemand zich zo toe kan verminken. TriestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Zoe is gewoon dom en meeslependquote:Op woensdag 12 april 2023 17:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe vind ik juist ergens wel een schatje maar tegelijk kan ze strontvervelend zijn
Dat dusquote:Op woensdag 12 april 2023 16:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Waarom moet hij wel alles delen wat hij trouwens regelmatig doet en bij een ander het te gek voor woorden is dat ze moet delen. Ik begin het zeiken om het zeiken een beetje beu te worden.
Ze doen niet voor elkaar onder.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:11 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx was erger.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe ook maar bij haar staat het juist grappig
Een dikke reet helemaal opgetrokken tot aan haar kruinquote:
Echt hoor,ze kon zelfs Martin laten vertrekken.quote:
Mexx is een gevaarlijke vrouw. Als je haar met een vinger aan zou raken op haar dikke teen, roept zei dat je haar verkracht hebt. Zo'n type is Mexx. Veel gevaarlijker dan Zoequote:Op woensdag 12 april 2023 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,ze kon zelfs Martin laten vertrekken.
Snugger is ze nietquote:Op woensdag 12 april 2023 17:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En dus is ze in deze context ook verre van dom
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Wanneer ie zelf z'n ontbijt enzo moet regelen
Huidhonger.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
Niet om aan te gluren die kas!
Eunice ligt te spinnen als een kat terwijl JW ondertussen naar complimenten vist: "Ik kan wel goed masseren he?"
Toch wel een krolse kat..quote:Op woensdag 12 april 2023 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
Niet om aan te gluren die kas!
Eunice ligt te spinnen als een kat terwijl JW ondertussen naar complimenten vist: "Ik kan wel goed masseren he?"
nou hij liep de kas in en ze wilde meteen gemasseerd en bleef er over zeuren, vrij dwingend en kreunde als een malle. Voor morgen wil ze een trio masseren met Rupert en JWquote:Op woensdag 12 april 2023 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
JW is lekker stress aan het weghalen bij Eunie.... In de kas..
Ráár want Eunie kan helemaal geen stress hebben als ZweefQueen met contacten bij de Hogere Machten..
Dat Eunie intussen lelijk geil aan het worden is, mag duidelijk zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 17:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
nou hij liep de kas in en ze wilde meteen gemasseerd en bleef er over zeuren, vrij dwingend en kreunde als een malle. Voor morgen wil ze een trio masseren met Rupert en JW
Hij had weer last van zijn hart net.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:22 schreef lojanda het volgende:
Ik heb Jeff al even niet gezien? Valt me op dat sinds het voorval met Marciano hij veel minder op de stream is.
Soms zou een geblindeerde kas wel handig zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
Rupie stoort duidelijk.. Eunie wil 'm zo snel mogelijk laten oprotten
Zou Erik dat merken?quote:Op woensdag 12 april 2023 17:31 schreef utopia2.0 het volgende:
JW is wel minder aan het biljarten sinds Esther weg is. Ook zit hij minder vaak samen met Erik. Eunice krijgt meer aandacht.
Ah oké.. dat is niet goed hoor, heeft hij al eerder een keer aangegeven dat hij daar zo’n last van had.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:32 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Hij had weer last van zijn hart net.
Ligt of in bed (zag hem tijdens de massage van Isaac naar K1 lopen) of hij is achter.
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Eunie intussen lelijk geil aan het worden is, mag duidelijk zijn
Als je graag naar al die slappe zever luistert dan moet je haast wel heel erg verliefd zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 17:31 schreef utopia2.0 het volgende:
JW is wel minder aan het biljarten sinds Esther weg is. Ook zit hij minder vaak samen met Erik. Eunice krijgt meer aandacht.
Jeff last van zijn hart?quote:Op woensdag 12 april 2023 17:32 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Hij had weer last van zijn hart net.
Ligt of in bed (zag hem tijdens de massage van Isaac naar K1 lopen) of hij is achter.
JW is zijn blok aan het been kwijt. Vrij spel nuquote:Op woensdag 12 april 2023 17:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je graag naar al die slappe zever luistert dan moet je haast wel heel erg verliefd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |