En papt verder met Jappie aan, zodat hij Wanda kan vergetenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan lacht ze hem uit en zegt doei kereltje.
denk dat het haar nog vies tegen zal vallenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bern is zo’n doetje die daar dan weer instinktquote:Op woensdag 12 april 2023 15:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
éen keer heeft ie aangegeven dat voor hem de maat vol was, zijn emmer liep pittig over of zoiets zei hij toen, ze bond meteen in en was daarna een tijd poeslief
Na alle moeite die Bern gedaan heeft om die Pokémon shit eigen te maken om op SeikSas-niveau te komen... heeft 'ie dat wel verdientquote:Op woensdag 12 april 2023 15:36 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien moet Sas hem een Pikachu dekbedovertrek kopen
Ik ookquote:Op woensdag 12 april 2023 15:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
denk dat het haar nog vies tegen zal vallen
Jij snapt het.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En papt verder met Jappie aan, zodat hij Wanda kan vergeten
Denk ik juist niet, ik denk dat de liefde van Sasha voor Bern helemaal opbloeit zodra Bern haar eens flink de waarheid zegt.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
hoop dat het dan te laat is en hij er echt klaar mee isquote:Op woensdag 12 april 2023 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk ik juist niet, ik denk dat de liefde van Sasha voor Bern helemaal opbloeit zodra Bern haar eens flink de waarheid zegt.
Is het écht een doetje of wil hij zich niet laten kennen? Het begripvolle lieve vriendje blijven acteren/ Vraag het me vaak af. Ik kan me niet voorstellen dat je het gedrag van je "vriendinnetje" maar blijft pikkenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern is zo’n doetje die daar dan weer instinkt
3 weken later zit hij met exact hetzelfde
Dat is geen liefdequote:Op woensdag 12 april 2023 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk ik juist niet, ik denk dat de liefde van Sasha voor Bern helemaal opbloeit zodra Bern haar eens flink de waarheid zegt.
Bern kennende nietquote:Op woensdag 12 april 2023 15:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hoop dat het dan te laat is en hij er echt klaar mee is
Hij pikt het van anderen ook. Zo is hij nou eenmaal. Zou het voor hem fijn vinden als hij wat meer weerstand kan bieden.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is het écht een doetje of wil hij zich niet laten kennen? Het begripvolle lieve vriendje blijven acteren/ Vraag het me vaak af. Ik kan me niet voorstellen dat je het gedrag van je "vriendinnetje" maar blijft pikken
Een paar aanhalingstekens hadden daar niet misstaanquote:
ff laten checken lijkt mij ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:41 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeft weer last van zijn borst/hart
Ik zou zeggen geven die gozer eens een week goed te eten
Zo mager is niet gezond
Zulke mannen bestaan echt moesquote:Op woensdag 12 april 2023 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is het écht een doetje of wil hij zich niet laten kennen? Het begripvolle lieve vriendje blijven acteren/ Vraag het me vaak af. Ik kan me niet voorstellen dat je het gedrag van je "vriendinnetje" maar blijft pikken
De huisarts heeft er naar gekekenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ff laten checken lijkt mij ook niet verkeerd.
Ja , het valt echt opquote:Op woensdag 12 april 2023 15:41 schreef humpty het volgende:
Bern loopt daar echt met zijn ziel onder de arm
Weet ik, maar ik zie hem niet zo snel tegen Sasha in gaan.quote:
Zou hij, net als anderen, te horen krijgen hoe het met Kim is? Denk dat hij daar ook nog steeds erg mee zitquote:Op woensdag 12 april 2023 15:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
De huisarts heeft er naar gekeken
Stress
Dat ie maar met Kim naar de dierentuin gaatquote:Op woensdag 12 april 2023 15:41 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeft weer last van zijn borst/hart
Ik zou zeggen geven die gozer eens een week goed te eten
Zo mager is niet gezond
Nee nu nog nietquote:Op woensdag 12 april 2023 15:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik zie hem niet zo snel tegen Sasha in gaan.
Denk dat zijn lichaamsgewicht ook meespeeltquote:Op woensdag 12 april 2023 15:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou hij, net als anderen, te horen krijgen hoe het met Kim is? Denk dat hij daar ook nog steeds erg mee zit
Hij is natuurlijk wel bezig met een cabaret, die hij voor zichzelf geregeld heeft ergens eind April.. dus kan 'ie nu de bedachtzame inzichzelf gekeerde belangrijke textschrijver uithangen ..quote:Op woensdag 12 april 2023 15:41 schreef humpty het volgende:
Bern loopt daar echt met zijn ziel onder de arm
Welkequote:
is aaanstaande vrijdagquote:Op woensdag 12 april 2023 15:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk wel bezig met een cabaret, die hij voor zichzelf geregeld heeft ergens eind April.. dus kan 'ie nu de bedachtzame inzichzelf gekeerde belangrijke textschrijver uithangen ..
Wel als je zo een blok wil hakkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |