quote:Op woensdag 12 april 2023 17:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Wanneer ie zelf z'n ontbijt enzo moet regelen
Huidhonger.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
Niet om aan te gluren die kas!
Eunice ligt te spinnen als een kat terwijl JW ondertussen naar complimenten vist: "Ik kan wel goed masseren he?"
Toch wel een krolse kat..quote:Op woensdag 12 april 2023 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
Niet om aan te gluren die kas!
Eunice ligt te spinnen als een kat terwijl JW ondertussen naar complimenten vist: "Ik kan wel goed masseren he?"
nou hij liep de kas in en ze wilde meteen gemasseerd en bleef er over zeuren, vrij dwingend en kreunde als een malle. Voor morgen wil ze een trio masseren met Rupert en JWquote:Op woensdag 12 april 2023 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
JW is lekker stress aan het weghalen bij Eunie.... In de kas..
Ráár want Eunie kan helemaal geen stress hebben als ZweefQueen met contacten bij de Hogere Machten..
Dat Eunie intussen lelijk geil aan het worden is, mag duidelijk zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 17:30 schreef schizolientje het volgende:
[..]
nou hij liep de kas in en ze wilde meteen gemasseerd en bleef er over zeuren, vrij dwingend en kreunde als een malle. Voor morgen wil ze een trio masseren met Rupert en JW
Hij had weer last van zijn hart net.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:22 schreef lojanda het volgende:
Ik heb Jeff al even niet gezien? Valt me op dat sinds het voorval met Marciano hij veel minder op de stream is.
Soms zou een geblindeerde kas wel handig zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 17:30 schreef 5thencounter het volgende:
Rupie stoort duidelijk.. Eunie wil 'm zo snel mogelijk laten oprotten
Zou Erik dat merken?quote:Op woensdag 12 april 2023 17:31 schreef utopia2.0 het volgende:
JW is wel minder aan het biljarten sinds Esther weg is. Ook zit hij minder vaak samen met Erik. Eunice krijgt meer aandacht.
Ah oké.. dat is niet goed hoor, heeft hij al eerder een keer aangegeven dat hij daar zo’n last van had.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:32 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Hij had weer last van zijn hart net.
Ligt of in bed (zag hem tijdens de massage van Isaac naar K1 lopen) of hij is achter.
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Eunie intussen lelijk geil aan het worden is, mag duidelijk zijn
Als je graag naar al die slappe zever luistert dan moet je haast wel heel erg verliefd zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 17:31 schreef utopia2.0 het volgende:
JW is wel minder aan het biljarten sinds Esther weg is. Ook zit hij minder vaak samen met Erik. Eunice krijgt meer aandacht.
Jeff last van zijn hart?quote:Op woensdag 12 april 2023 17:32 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Hij had weer last van zijn hart net.
Ligt of in bed (zag hem tijdens de massage van Isaac naar K1 lopen) of hij is achter.
JW is zijn blok aan het been kwijt. Vrij spel nuquote:Op woensdag 12 april 2023 17:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je graag naar al die slappe zever luistert dan moet je haast wel heel erg verliefd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |