Mexx had een enorm grote waffelquote:Op woensdag 12 april 2023 17:11 schreef Kakadylo het volgende:
En toch zie ik 10x liever Zoe dan Mexx
Zoe vind ik juist ergens wel een schatje maar tegelijk kan ze strontvervelend zijnquote:Op woensdag 12 april 2023 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker weten,die was 10 keer erger.
En manipulatief.quote:
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe vind ik juist ergens wel een schatje maar tegelijk kan ze strontvervelend zijn
quote:Op woensdag 12 april 2023 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
foto van Zoe gevonden met blond haarDat iemand zich zo toe kan verminken. TriestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Zoe is gewoon dom en meeslependquote:Op woensdag 12 april 2023 17:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe vind ik juist ergens wel een schatje maar tegelijk kan ze strontvervelend zijn
Dat dusquote:Op woensdag 12 april 2023 16:57 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Waarom moet hij wel alles delen wat hij trouwens regelmatig doet en bij een ander het te gek voor woorden is dat ze moet delen. Ik begin het zeiken om het zeiken een beetje beu te worden.
Ze doen niet voor elkaar onder.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:11 schreef Kakadylo het volgende:
En toch zie ik 10x liever Zoe dan Mexx
Mexx was erger.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe ook maar bij haar staat het juist grappig
Een dikke reet helemaal opgetrokken tot aan haar kruinquote:
Echt hoor,ze kon zelfs Martin laten vertrekken.quote:
Mexx is een gevaarlijke vrouw. Als je haar met een vinger aan zou raken op haar dikke teen, roept zei dat je haar verkracht hebt. Zo'n type is Mexx. Veel gevaarlijker dan Zoequote:Op woensdag 12 april 2023 17:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,ze kon zelfs Martin laten vertrekken.
Snugger is ze nietquote:Op woensdag 12 april 2023 17:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En dus is ze in deze context ook verre van dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |