'Er is er een boos, hoera hoera, dat kun je wel zien dat is zij...'quote:
Is in de verkeerde richting.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel als je zo een blok wil hakken
Geen idee wiens heldere idee dit was
Vooral een heel stuk veiligerquote:Op woensdag 12 april 2023 15:51 schreef chufi het volgende:
Over de lengte lijkt me sneller te gaan of mag dat weer niet ?
En hoe.quote:
Nog steeds geen gewondenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
Handig zo`n bril als je in been hakt.
Die mag je wel een kuub hout gevenquote:
Staat onder de trap.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mag je wel een kuub hout geven
Wil hij die agressie /frustratie kwijt raken
Opgekropte frustratie en boosheid .. hopelijk houdt hij dit vastquote:Op woensdag 12 april 2023 15:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zie dat van woede vertrokken gezicht van Bern
Neem die man tegen zichzelf in bescherming want wat je daar zag was een ontoerekeningsvatbaar iemandquote:
Bij D&D spelen?quote:Op woensdag 12 april 2023 15:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Opgekropte frustratie en boosheid .. hopelijk houdt hij dit vast
Ja inderdaadquote:Op woensdag 12 april 2023 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat zie ik hem zijn 24 uur nog aanvragen
Zou hij dat durven.. wel een hoop geldquote:Op woensdag 12 april 2023 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Jappie alleen met Sas.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou hij dat durven.. wel een hoop geld
Ja ik denk het uiteindelijk wel, hij loopt al dagen met de ziel onder de arm en het wordt er niet beter op. Sas schenkt ook totaal geen aandacht aan hem, ff vragen wat er is, wat hij bij haar altijd wel doetquote:Op woensdag 12 april 2023 15:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zou hij dat durven.. wel een hoop geld
Dat vindt hij juist geweldigquote:
Het is wat met al die relaties daarquote:Op woensdag 12 april 2023 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij verder ook niemand heeft om echt mee te pratenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ik denk het uiteindelijk wel, hij loopt al dagen met de ziel onder de arm en het wordt er niet beter op. Sas schenkt ook totaal geen aandacht aan hem, ff vragen wat er is, wat hij bij haar altijd wel doet
Omdat hij hard op een blok hout hakt?quote:Op woensdag 12 april 2023 15:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Neem die man tegen zichzelf in bescherming want wat je daar zag was een ontoerekeningsvatbaar iemand
Heeft zich vanaf het begin helemaal in Sas vastgebetenquote:Op woensdag 12 april 2023 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het probleem is dat hij verder ook niemand heeft om echt mee te praten
Hij had Wandaquote:Op woensdag 12 april 2023 15:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft zich vanaf het begin helemaal in Sas vastgebeten
Daarom inderdaad jaquote:Op woensdag 12 april 2023 15:58 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat hij hard op een blok hout hakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |