Ze is sowieso van het aantrekken en afstoten.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk ik juist niet, ik denk dat de liefde van Sasha voor Bern helemaal opbloeit zodra Bern haar eens flink de waarheid zegt.
Heb je moeite met het begrijpen van een bijgevoegde emoji? Moet ik een postduif sturen ofzo?quote:
Mirthe denkt dat assertief zijn hetgeen is dat ze nu doetquote:Op woensdag 12 april 2023 16:02 schreef KinKiJan het volgende:
JW: "Even die stenen terugleggen, MIRHTE! DIE STENEN!?"
Mirthe: "Niet als je zo eh, m'n naam zo roept 'MIRTHE!' Dacht het niet! 'Wil je even helpen, Mirthe?' "
Mirthe doet nog eens JW na: "MIRHTE!"
JW negeert het
Mirthe helpt mee stenen opruimen.
Mirthe: "Vind je niet? Als je het liever vraagt?"
JW: "Ik ben altijd lief!"
Mirhte: "Nou! "MIRTHE"! Ik ben er zo klaar mee!"
JW negeert opnieuw en gaat meerappen: "Still keep messin' up, heu heu heu"
Het is wel de toon die de muziek maakt, maar ik denk dat je bij Mirthe ook wel duidelijk moet zijn, die fladdert anders zo weer wegquote:Op woensdag 12 april 2023 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe denkt dat assertief zijn hetgeen is dat ze nu doet
Jw moet liever vragen of ze helpt de stenen opruimen
Ja maar dat is een andere discussie.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb je moeite met het begrijpen van een bijgevoegde emoji?
Mirthe had die stenen gewoon moeten laten liggen, morgen commandeert ie gewoon weer want kennelijk maakt het niet veel uit, ze doet het toch welquote:Op woensdag 12 april 2023 16:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe denkt dat assertief zijn hetgeen is dat ze nu doet
Jw moet liever vragen of ze helpt de stenen opruimen
Sloeg echt nergens opquote:Op woensdag 12 april 2023 16:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is wel de toon die de muziek maakt, maar ik denk dat je bij Mirthe ook wel duidelijk moet zijn, die fladdert anders zo weer weg
Jaaaa postduif!quote:Op woensdag 12 april 2023 16:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb je moeite met het begrijpen van een bijgevoegde emoji? Moet ik een postduif sturen ofzo?
Dat is ook niet leuk.Maar doe dan iets.quote:Op woensdag 12 april 2023 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat vindt hij juist geweldig
Maar Jappie en Sas die hem buitensluiten en de gek aansteken niet
Ik vond het best meevallenquote:Op woensdag 12 april 2023 16:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mirthe had die stenen gewoon moeten laten liggen, morgen commandeert ie gewoon weer want kennelijk maakt het niet veel uit, ze doet het toch wel
Die had er lang uit moeten zijn, wat een eikel vind ik dat zegquote:Op woensdag 12 april 2023 15:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat zie ik hem zijn 24 uur nog aanvragen
Wordt naar mij opgestuurdquote:
Hij heeft wel meegedaanquote:Op woensdag 12 april 2023 16:08 schreef Judiwi het volgende:
Ik begrijp Bern heeft niet meegedaan. Terwijl vanmorgen hoorde ik hem zeggen dat hij bij de eerste 3 wilde eindigen.
Hopelijk komt dat een keer , en gaat hij er wat aan doenquote:Op woensdag 12 april 2023 16:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk.Maar doe dan iets.
Vind ook wel dat hij het best anders had kunnen vragen, maar door mopperend toch die stenen op te ruimen maakt ze inderdaad totaal geen punt. Blijkt ook wel, JW had er geen boodschap aanquote:Op woensdag 12 april 2023 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vond het best meevallen
Mirthe maakte een losseflodder punt
Hij laat het gewoon gebeuren.Man up.quote:Op woensdag 12 april 2023 16:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hopelijk komt dat een keer , en gaat hij er wat aan doen
Want dit is gewoon vies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |