ratel de ratel de ratelquote:
Onbegrijpelijk dat ze het niet op de streams brengen, gespreken zijn belangrijker dan een visueel leuk plaatje.quote:
Ik hoor weinig gesprekken, in de keuken een hoop herrie omdat ze smoothies aan het maken zijn en op de andere stream Rupie en Eunice aan de tango. Inderdaad jammer, dat ze dan niet voor deze lol kiezen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze het niet op de streams brengen, gespreken zijn belangrijker dan een visueel leuk plaatje.
Ze lijken liever een halve dag Eunice met al haar bezigheden te laten zien...quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze het niet op de streams brengen, gespreken zijn belangrijker dan een visueel leuk plaatje.
Nee hoor, ik vind hem altijd al prima.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jeff lijkt veel leuker zo zonder Kim, of ligt dat aan mij?
Jeff heeft wel minder boze buien sinds Kim weg is, terwijl ik juist dacht dat zij hem met zijn beide benen op de grond hield.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jeff lijkt veel leuker zo zonder Kim, of ligt dat aan mij?
Naar Kim toe vond ik hem vaak erg agressief.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind hem altijd al prima.
Hij heeft Kim beloofd zich te gedragen omdat zij hem niet meer kan kalmeren. Denk ook dat Jeff er niet zo heel veel zin in heeft. Heeft nog lol met Moraima en vind hem verder vrij tamquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff heeft wel minder boze buien sinds Kim weg is, terwijl ik juist dacht dat zij hem met zijn beide benen op de grond hield.
Ja, dat dacht ik dus ook maar nu lijkt het alsof juist Kim voor hem de trigger was.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff heeft wel minder boze buien sinds Kim weg is, terwijl ik juist dacht dat zij hem met zijn beide benen op de grond hield.
Nee, juist door haar opmerkingen werd hij alleen nog maar bozer (althans zo kwam het vaak bij mij over), ze kon door blijven gaan op iets, terwijl hij er niet meer over wilde praten....quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kim is een schat van een meid, maar ze kon blijven doorgaan en zo tergde ze hem zonder dat ze het wistquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Naar Kim toe vond ik hem vaak erg agressief.
Heel kort,wel een leuk momentje.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Waren ze lang op beeld of heel kort? Ivm aanvragen filmpje
Wel jammer eigenlijk. Leuke meid verder.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Kim is een schat van een meid, maar ze kon blijven doorgaan en zo tergde ze hem zonder dat ze het wist
Beide het laatste woord willen hebben,en dat gaf vuur.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Kim is een schat van een meid, maar ze kon blijven doorgaan en zo tergde ze hem zonder dat ze het wist
Zonder meer, haar enthousiasme, zoals ze ineens bovenop Jeffrey kon springen en hem overladen met kusjes vond ik vertederend (zolang ze maar niet hard lachtequote:Op dinsdag 11 april 2023 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wel jammer eigenlijk. Leuke meid verder.
iets anders, je zag net heel duidelijk het net in beeld (Jeffrey en Moraima waren net naar binnen en Imadiddin liep buiten - dit voor eventuele beelden)quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beide het laatste woord willen hebben,en dat gaf vuur.
Jeff realiseert zich dat nu terdege.
Vooral de reclame is een stuk langerquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:43 schreef Chea49 het volgende:
De ´nieuwe´ uitzendingen blijken maar 15 minuten langer te duren dan de vorige.
Nou dat is ook niet echt veel dan loop je nog dagen achter...quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:43 schreef Chea49 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vooral de reclame is een stuk langer
10 minuten extra reclame dus.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:43 schreef Chea49 het volgende:
Ik verwachtte een uur durende uitzending maar was zó weer voorbij.quote:
Ook op Videoland zijn de uitzendingen maar een paar minuten langer, eerst rond 25 minuten nu rond 32 minuten. Wel beter, zo kunnen ze een beetje inhalen. En ook de kijkcijfers zijn beter dan op het oude tijdslot.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:43 schreef Chea49 het volgende:
Maar wel veel meer kijkers, normaal rond de 300.00, gisteren 444.000quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:43 schreef Chea49 het volgende:
Ja, las dat net hierboven. Misschien omdat BB voorbij is?quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wel veel meer kijkers, normaal rond de 300.00, gisteren 444.000
Nee, ander begintijd van 18.30 naar 19.45quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, las dat net hierboven. Misschien omdat BB voorbij is?
Hij reageerde dan ook buiten proportioneel dus terecht dat mensen er wat van vinden.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:49 schreef xsaskiax het volgende:
Een apart gesprek tussen Isaac en Marciano (helft moeilijk te verstaan). Ze hebben het over het incident tussen Marciano en Jeffrey en over hoe 'ze' (met een handbeweging naar buiten) nu over hem zullen denken....
Marciano: ik ben nu de bad guy.....
of ze weten dat het gisteren op tv geweest is
Was niet in beeld, die duw.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:50 schreef freaky40 het volgende:
Ja dat was niet te missen. Keiharde duw.
Hij liep nu te zeggen dat ze hem zo konden zien, maar dat het een opbouw was (of hij zich goed wilde praten) en keek best een beetje beteuterd terwijl Isaac liep te oreren.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij reageerde dan ook buiten proportioneel dus terecht dat mensen er wat van vinden.
Moraima is een toffe vrouw waar altijd wel mee te lachen valt en waar je ook een serieus gesprek mee kunt voeren.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:51 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey en Moraima aan het kletsen met een beker koffie.... valt op dat ze ook altijd echt naar elkaar luisteren![]()
en altijd weer humor en respect naar elkaar toe
Die was niet in beeld. Snap dat gezever er ook niet over. Als Marciano de bedoeling had gehad om Jeff van die trap af te duwen, had Marciano rood gehad. Al dat aandikkenquote:
Ei met spinaziequote:Op dinsdag 11 april 2023 12:55 schreef pingu66 het volgende:
Wat is die groene zooi die Jap aan het maken is? En Kenzy is weer het zonnetje in huis zie ik wel
Ik geloof ook wel dat hij spijt heeft van zijn agressieve uitval. Maar het is nu eenmaal gebeurd en kan niet worden goedgepraat. Niet voor niets een gele kaart, heel terecht. Heeft hij weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij liep nu te zeggen dat ze hem zo konden zien, maar dat het een opbouw was (of hij zich goed wilde praten) en keek best een beetje beteuterd terwijl Isaac liep te oreren.
ik zit net te luisteren naar een verhaal uit Griekenland.... weten we nog niet hoe het afgelopen is!!!quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Midden in het interessant gesprek, weer naar de keuken.
Er wordt hier helemaal niets aangedikt en zeveren doen we ook niet.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die was niet in beeld. Snap dat gezever er ook niet over. Als Marciano de bedoeling had gehad om Jeff van die trap af te duwen, had Marciano rood gehad. Al dat aandikken
Zullen ze wel weer voor de uitzending bewaren?quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zit net te luisteren naar een verhaal uit Griekenland.... weten we nog niet hoe het afgelopen is!!!
Dan zou ik de postings maar eens goed teruglezen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er wordt hier helemaal niets aangedikt en zeveren doen we ook niet.
Dat betwijfel ik of dat relevant is, maar het was gewoon een leuk gesprek en je krijgt er niets interessants voor in de plaats!quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zullen ze wel weer voor de uitzending bewaren?
Niet gezien , maar het is uitgesproken dus het zou nu klaar moeten zijnquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:49 schreef xsaskiax het volgende:
Een apart gesprek tussen Isaac en Marciano (helft moeilijk te verstaan). Ze hebben het over het incident tussen Marciano en Jeffrey en over hoe 'ze' (met een handbeweging naar buiten) nu over hem zullen denken....
Marciano: ik ben nu de bad guy.....
of ze weten dat het gisteren op tv geweest is
Dit dusquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet gezien , maar het is uitgesproken dus het zou nu klaar moeten zijn
Gekookt eitje in de spinazie dan?quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb nog nooit ei met spinazie gehad. Maar eens een keer proberen
Ook nog nooit, maar ga het zeker eens proberenquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Saskia gaat er steeds meer uitzien als John Denver
pst... Sashaquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Saskia gaat er steeds meer uitzien als John Denver
Ze kijken ook erg gezelliequote:Op dinsdag 11 april 2023 13:13 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
De vrolijke noten onder elkaar
Ze wil gewoon niet dat de geur van pindakaas niet in "haar" kas komt. ( pinda allergie)quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:21 schreef KinKiJan het volgende:
Eunice: "Als je eten in de kas dan mag je geen pindakaas, dus ik heb boter met suiker"
JW: "Dan mag je geen pindakaas? Waarom?"
E: " Eh knoeien, denk ik"
Mirthe: "Maar pindakaas knoeit juist niet, wie zei dat dan?"
JW: "Wie bepaalt dat ik hier geen pindakaas mag eten, het moet niet veel gekker worden"
M: "Wie zei dat?"
JW: "Wie zei dat dan"
E: "Ja daar aan tafel"
JW: "Wie zei dat?"
E: "Jaa dat weet ik niet meer"
M: "Nou daar heb ik niks van meegekregen"
Elke verdere opmerking erover wordt door Eunice genegeerd.... Ik denk dat ze het zelf verzonnen heeft
Duidelijk.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze wil gewoon niet dat de geur van pindakaas niet in "haar" kas komt. ( pinda allergie)
Kan goed! Waarom zegt ze dat niet gewoon? Raar gedoequote:Op dinsdag 11 april 2023 13:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze wil gewoon niet dat de geur van pindakaas niet in "haar" kas komt. ( pinda allergie)
Lidcactus die water nodig heeftquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:32 schreef pingu66 het volgende:
JW is een uitgebloeide verwelkte geranium
quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wilde eerst tikken: lidcactus die al maanden droog staat
Ik weet het ook niet ik verzin maar wat.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan goed! Waarom zegt ze dat niet gewoon? Raar gedoe
Denk dat je er niet ver naast zitquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet ik verzin maar wat.
Een studie voor gedaan?quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
Ze heeft zich heel doordacht opgegeven om te winnen en er zelfs een soort van studie voor gedaan.
Heel vreemd dat mensen willen winnen en daar zelfs bereid zijn moeite voor te doenquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
Ze heeft zich heel doordacht opgegeven om te winnen en er zelfs een soort van studie voor gedaan.
Boeken voor gelezen. Over psychologie en zulks.quote:
Oh dat ja , ja leuk bedacht maar zo werkt het vaak niet in zo'n RLSquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Boeken voor gelezen. Over psychologie en zulks.
Zodat ze systeemtherapie kan toepassen bijv.
Aan dat hoofdstuk was ze vast nog niet toegekomen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dat ja , ja leuk bedacht maar zo werkt het vaak niet in zo'n RLS
quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Aan dat hoofdstuk was ze vast nog niet toegekomen.
Ja echt ... zn ware aardquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:50 schreef Seattle het volgende:
Wat een lul die Marciano. Met je: je moet luisteren, ik wil dingen maar 1 keer hoeven zeggen
Tsssss, ik was direct weggelopen. Doei
Met Babs vind ik het juist vermakelijk.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:50 schreef Seattle het volgende:
Wat een lul die Marciano. Met je: je moet luisteren, ik wil dingen maar 1 keer hoeven zeggen
Tsssss, ik was direct weggelopen. Doei
Het is maar net hoe je er naar kijkt idd, zij vindt dat idd vermakelijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met Babs vind ik het juist vermakelijk.
Zijn manier van communicatie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je er naar kijkt idd, zij vindt dat idd vermakelijk
Hij weet dat ook van zichzelf. Heeft hij gisteren op kantoor nog over gehad.quote:
Jaquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook maar nu lijkt het alsof juist Kim voor hem de trigger was.
Sssttttquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De streams zijn weer retespannend![]()
Doe maar een zoemer
Ieder zijn mening en het is vaak genoemd door Jeff en de anderen dat boven aan de trap geduwd is.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan zou ik de postings maar eens goed teruglezen.
Ze doet het welquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:10 schreef pingu66 het volgende:
Die Babbel ziet er nu een beetje uit als een onhandige slungel.
Dat zeg ik ook niet ik had gewoon een beetje meer sportief iemand verwacht. (Qua bewegingen enzo)quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze doet het wel
Had niet verwacht dat ze het vol zou houden
Oeh dat is me toch 'n lekker luchtjequote:Op dinsdag 11 april 2023 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ssstttt
Ik leer nu alles over libre
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:12 schreef greysbones het volgende:
Ik krijg bij Babs altijd een beetje prinses peach vibes
Het wil wel maar het kan nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:10 schreef pingu66 het volgende:
Die Babbel ziet er nu een beetje uit als een onhandige slungel.
Ik snap jequote:Op dinsdag 11 april 2023 14:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet ik had gewoon een beetje meer sportief iemand verwacht. (Qua bewegingen enzo)
Nee je bent een COSSERquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat er straks iemand door het laken steekt van het biljart, ben ik nu slecht?
Maar JW jij zei toch?quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat er straks iemand door het laken steekt van het biljart, ben ik nu slecht?
Ja Kim, maar ja die is er helaas niet meer.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
Hier had ze iemand anders bij moeten betrekken.Wel heel netjes.
Precies.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja Kim, maar ja die is er helaas niet meer.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan Erik helemaal over de rooie
Die knalt uit zijn bamboo van woedequote:Op dinsdag 11 april 2023 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En dan Erik helemaal over de rooie
quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die knalt uit zijn bamboo van woede![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
kan de FEBO niet even iemand die opdracht geven? Levert vast en zeker leuke streams opquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe bestellenquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:19 schreef engine het volgende:
Ik hoop eigenlijk veel meer dat iemand die potten shag meteen over het hek smijt (ja net, heel hard smijten dan maar).
Van het niet wassen of ??quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
en de bamboo is al zo breekbaar van het niet wassen
Dan bestellen ze gewoon weer nieuwe pottenquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:19 schreef engine het volgende:
Ik hoop eigenlijk veel meer dat iemand die potten shag meteen over het hek smijt (ja net, heel hard smijten dan maar).
Nieuw biljartquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan bestellen ze gewoon weer nieuwe potten
Is dit Erik op YT?quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh, please en dan de gedachte met 1 wc rol in 4 maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeff is helemaal obsessed with Kimquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
Weer zo`n lieve uitspraak van Jeff.
Ik hoop dat we nooit weer zo lang uitelkaar zijn.
Laat hem dan naar Kim toegaan, zijn wij van die grootbek af. Win win situatiequote:
Wat jij wilquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeff is vooral verliefd op hemzelf
quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is dit Erik op YT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
Die doet bijna nooit mee met sportactiviteitenquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:32 schreef Puzzie het volgende:
Kenzy slappe hap gaat zelf ook niet meedoen
Als ie wil winnen dan moet Jeff dus vijf maanden zonder Kim zien door te brengenquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat hem dan naar Kim toegaan, zijn wij van die grootbek af. Win win situatie
Maar wel anderen voor haar karretje spannenquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die doet bijna nooit mee met sportactiviteiten
En dat wil bij de marine
De mannen moeten van alles doen buiten voor haar ..quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar wel anderen voor haar karretje spannen
quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
De mannen moeten van alles doen buiten voor haar ..
ze weet niet dat het morgen bagger weer wordt denk ik
Er zit nog wel een verschil tussen verliefd zijn of helemaal stapel want hij praat al over haar alsof ze eeuwig samenblijvenquote:
Voor zover ik heb begrepen is dat geheel wederzijdsquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen verliefd zijn of helemaal stapel want hij praat al over haar alsof ze eeuwig samenblijven
Dat is meestal wel de intentie als je een relatie aangaat, dus dat vind ik normaalquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen verliefd zijn of helemaal stapel want hij praat al over haar alsof ze eeuwig samenblijven
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:38 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Benieuwd of dat wederzijds is denk dat mama Kim en zus niet zo blij met hem zijn
Dat hebben al die stelletjes daar, terwijl een relatie in de loods toch heel wat anders is dan in het echte leven.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens wat gesprekken van Kim terugkijken en dan bedoel ik zelfs hele recente van voordat ze vertrokquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is dat geheel wederzijds
Jawelquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:38 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Benieuwd of dat wederzijds is denk dat mama Kim en zus niet zo blij met hem zijn
6 lagen make-up. krijg je dikkere toet vanquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:38 schreef greysbones het volgende:
Lijkt het nu zo of is zoe weer wat boller in dr gezicht
Ik heb het niet over wat we op de stream hebben kunnen zienquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens wat gesprekken van Kim terugkijken en dan bedoel ik zelfs hele recente van voordat ze vertrok
In de keuken.. altijd goed vreten offshorequote:Op dinsdag 11 april 2023 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die doet bijna nooit mee met sportactiviteiten
En dat wil bij de marine
Ze krijgt weer steeds meer een blobkop.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:38 schreef greysbones het volgende:
Lijkt het nu zo of is zoe weer wat boller in dr gezicht
quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In de keuken.. altijd goed vreten offshore
Exact. Maar Jeff is anders.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hebben al die stelletjes daar, terwijl een relatie in de loods toch heel wat anders is dan in het echte leven.
Je moet ook niet vergeten dat ze in een bepaalde gemoedstoestand is vertrokken waardoor je emotioneler naar elkaar reageert. Verder gun ik ze elkaar maar het is geen vaststaand feit dat ze over een jaartje nog samen zijn. Dat is aan hunzelf.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb het niet over wat we op de stream hebben kunnen zien
Oww, grappigquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dat is Joost
Die is anders geaard
Ik zei dat het voor nu wel goed zitquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet ook niet vergeten dat ze in een bepaalde gemoedstoestand is vertrokken waardoor je emotioneler naar elkaar reageert. Verder gun ik ze elkaar maar het is geen vaststaand feit dat ze over een jaartje nog samen zijn. Dat is aan hunzelf.
Jeff is een prima kerel hoorquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:38 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Nee joh, die krijgen drie kinderen ne leven nog lang en gelukkig. Oww wacht, moest even de cosfansvanjefmodus even uitzettenquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet ook niet vergeten dat ze in een bepaalde gemoedstoestand is vertrokken waardoor je emotioneler naar elkaar reageert. Verder gun ik ze elkaar maar het is geen vaststaand feit dat ze over een jaartje nog samen zijn. Dat is aan hunzelf.
Zolang hij zijn mond niet opentrekt is hij best te doen iddquote:
Okay , blijf je nog lang happen?quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, die krijgen drie kinderen ne leven nog lang en gelukkig. Oww wacht, moest even de cosfansvanjefmodus even uitzetten
Ik vind hem ook top (alleen) Maar geloof me als mijn dochter zo behandeld word door mijn schoonzoon is hij echt mijn!quote:
Ze heeft het over de muziek box mag hebben morgen voor het sporten. Kan mij niet voorstellen, dat ze zelf meedoet met sporten.quote:
lentekriebels bij de FEBO?quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:50 schreef greysbones het volgende:
Waarom switcht de stream elke keer naar mensen die elkaars hand vasthouden
Zolang je maar heel hard om zijn flauwe grappen lacht, hem niet dwars zit en van zijn sjek afblijftquote:
Vorige week bijna maar het mocht niet zo zijnquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik dacht dat we deze fase al maanden geleden hadden afgesloten , niet dus
Zat een dag tussen geloof ik. Zal het morgen wel binnen komen.quote:
In die bubbel ontstaat blijkbaar al heel snel iets extreems want zie bijv. Mexx en Martin die met elkaar willen trouwen en nooit zoiets hebben gevoeld voor een man/vrouw. Of Rupi die nog nooit zo verliefd is geweest en helemaal idolaat is van 'zijn' Ima. Jeff heeft nog nooit zoveel van iemand (lees: een meisje) gehouden en plaatst Kim al naast z'n ouders en zusje. Jappie die z'n motorsport opzij wil zitten voor Wanda aangezien ie gevoelens heeft ontdekt die totaal nieuw voor hem zijn. En zo verder dus...quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee joh, die krijgen drie kinderen ne leven nog lang en gelukkig. Oww wacht, moest even de cosfansvanjefmodus even uitzetten
quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In die bubbel ontstaat blijkbaar al heel snel iets extreems want zie bijv. Mexx en Martin die met elkaar willen trouwen en nooit zoiets hebben gevoeld voor een man/vrouw. Of Rupi die nog nooit zo verliefd is geweest en helemaal idolaat is van 'zijn' Ima. Jeff heeft nog nooit zoveel van iemand (lees: een meisje) gehouden en plaatst Kim al naast z'n ouders en zusje. Jappie die z'n motorsport opzij wil zitten voor Wanda aangezien ie gevoelens heeft ontdekt die totaal nieuw voor hem zijn. En zo verder dus.
Er ontstaan altijd wel romances in zo'n RLS. De enige romance die volgens mij goed standhoud is die van Cemal en Romy.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In die bubbel ontstaat blijkbaar al heel snel iets extreems want zie bijv. Mexx en Martin die met elkaar willen trouwen en nooit zoiets hebben gevoeld voor een man/vrouw. Of Rupi die nog nooit zo verliefd is geweest en helemaal idolaat is van 'zijn' Ima. Jeff heeft nog nooit zoveel van iemand (lees: een meisje) gehouden en plaatst Kim al naast z'n ouders en zusje. Jappie die z'n motorsport opzij wil zitten voor Wanda aangezien ie gevoelens heeft ontdekt die totaal nieuw voor hem zijn. En zo verder dus.
Inderdaad omdat ze in die bubbel leven, hoe het hierna verder gaat is sowieso af te wachten.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In die bubbel ontstaat blijkbaar al heel snel iets extreems want zie bijv. Mexx en Martin die met elkaar willen trouwen en nooit zoiets hebben gevoeld voor een man/vrouw. Of Rupi die nog nooit zo verliefd is geweest en helemaal idolaat is van 'zijn' Ima. Jeff heeft nog nooit zoveel van iemand (lees: een meisje) gehouden en plaatst Kim al naast z'n ouders en zusje. Jappie die z'n motorsport opzij wil zitten voor Wanda aangezien ie gevoelens heeft ontdekt die totaal nieuw voor hem zijn. En zo verder dus...
Eigenlijk moet je daarom ook niet te hard van stapel lopen want er gaat daarna weer een hele nieuwe wereld openquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad omdat ze in die bubbel leven, hoe het hierna verder gaat is sowieso af te wachten.
En bas en do ( wel tijdje uit elkaar geweest) maar nu weer samenquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er ontstaan altijd wel romances in zo'n RLS. De enige romance die volgens mij goed standhoud is die van Cemal en Romy.
Het is een bubbel, maar je leert elkaar wel sneller en beter kennen dan maanden daten, altijd in een leuke setting, op je best gekleed etc. Hier zie je iemand net uit bed, wel of geen ochtendhumeur, wel of niet sociaal, zorgzaam, behulpzaam, lui of actief.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad omdat ze in die bubbel leven, hoe het hierna verder gaat is sowieso af te wachten.
Maar dat besef je je waarschijnlijk niet als je in die bubbel zit, daar zijn die stelletjes daar wel een voorbeeld van.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je daarom ook niet te hard van stapel lopen want er gaat daarna weer een hele nieuwe wereld open
quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er ontstaan altijd wel romances in zo'n RLS. De enige romance die volgens mij goed standhoud is die van Cemal en Romy.
Geen idee , vast , lekker belangrijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:04 schreef 5thencounter het volgende:
Zijn Martin en Mexx nog bij elkaar?
Jaquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:04 schreef 5thencounter het volgende:
Volgens Insta welquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:04 schreef 5thencounter het volgende:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:08 schreef Puzzie het volgende:
Rupie kan zichzelf oraal bevredigen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een TV-Show relatie is met niets te vergelijken.. die ontstaan onder drukquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Een relatie is nooit te voorspellen, mensen gaan na bv. 20 jaar ineens vreemd, gaan scheiden na jaren huwelijk, omdat ze denken dat het ze bij een nieuwe vlam geen sleur zullen krijgen, weer op zoek zijn naar die kriebels. Een relatie is hard werken, communiceren
Hebben zelfs een YT-kanaal waarin niemand geïnteresseerd isquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ik zie Sjeff al over het hek zweven... Licht als een veertje naar zijn geliefde..quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:10 schreef Kakadylo het volgende:
Wat ik juist mooi vind aan Jeff is dat ie op de totale persoonlijkheid van Kim is gevallen en dus niet op uiterlijke kenmerken. Dat gevoel had ik namelijk bij Tiano wel en dat heeft ie ook zelfs letterlijk eens uitgesproken. Hijzelf zegt dat ie die tattoos vreselijk vindt maar het onderhand niet eens meer ziet. Jeff is echt smoorverliefd geworden op Kim als persoon. Zoals ie over vrouwen praat is het ook helemaal geen womanizer en daarom was dat gesprek met JW ook wel best gênant want tegenpolen daarin.
Chipp en Fay uit Utopia zijn ook nog steeds samen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
die tweeling ook toch?quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Roel en Dido?quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat stel uit BB zijn ook nog samen, kan even niet op hun namen komen, 1 van de eerst BB
Volgens mij is dit vermakelijker dan die streamsquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:15 schreef Deisyy het volgende:
Zullen we het gewoon weer leuk over de bewoners van de loods hebben
-> SCquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Volgens mij is dit vermakelijker dan die streams
Zal wel een boekje erover hebben..quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhja.. Eunie heeft natuurlijk ook een paar weken Hoelahoepen gestudeerd ooit...![]()
[ afbeelding ]
waarom doet ze die bovenkant van haar lippen niet tot aan haar neusgaten??quote:
Het is echt obsessief, gevaarlijk zo'n meisje.quote:Op dinsdag 11 april 2023 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind dit wel triest gedrag van haar
Ja echt welquote:Op dinsdag 11 april 2023 15:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is echt obsessief, gevaarlijk zo'n meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |