Die was niet in beeld. Snap dat gezever er ook niet over. Als Marciano de bedoeling had gehad om Jeff van die trap af te duwen, had Marciano rood gehad. Al dat aandikkenquote:
Ei met spinaziequote:Op dinsdag 11 april 2023 12:55 schreef pingu66 het volgende:
Wat is die groene zooi die Jap aan het maken is? En Kenzy is weer het zonnetje in huis zie ik wel
Ik geloof ook wel dat hij spijt heeft van zijn agressieve uitval. Maar het is nu eenmaal gebeurd en kan niet worden goedgepraat. Niet voor niets een gele kaart, heel terecht. Heeft hij weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij liep nu te zeggen dat ze hem zo konden zien, maar dat het een opbouw was (of hij zich goed wilde praten) en keek best een beetje beteuterd terwijl Isaac liep te oreren.
ik zit net te luisteren naar een verhaal uit Griekenland.... weten we nog niet hoe het afgelopen is!!!quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:56 schreef freaky40 het volgende:
Midden in het interessant gesprek, weer naar de keuken.
Er wordt hier helemaal niets aangedikt en zeveren doen we ook niet.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die was niet in beeld. Snap dat gezever er ook niet over. Als Marciano de bedoeling had gehad om Jeff van die trap af te duwen, had Marciano rood gehad. Al dat aandikken
Zullen ze wel weer voor de uitzending bewaren?quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:57 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zit net te luisteren naar een verhaal uit Griekenland.... weten we nog niet hoe het afgelopen is!!!
Dan zou ik de postings maar eens goed teruglezen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Er wordt hier helemaal niets aangedikt en zeveren doen we ook niet.
Dat betwijfel ik of dat relevant is, maar het was gewoon een leuk gesprek en je krijgt er niets interessants voor in de plaats!quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zullen ze wel weer voor de uitzending bewaren?
Niet gezien , maar het is uitgesproken dus het zou nu klaar moeten zijnquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:49 schreef xsaskiax het volgende:
Een apart gesprek tussen Isaac en Marciano (helft moeilijk te verstaan). Ze hebben het over het incident tussen Marciano en Jeffrey en over hoe 'ze' (met een handbeweging naar buiten) nu over hem zullen denken....
Marciano: ik ben nu de bad guy.....
of ze weten dat het gisteren op tv geweest is
Dit dusquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet gezien , maar het is uitgesproken dus het zou nu klaar moeten zijn
Gekookt eitje in de spinazie dan?quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik heb nog nooit ei met spinazie gehad. Maar eens een keer proberen
Ook nog nooit, maar ga het zeker eens proberenquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Saskia gaat er steeds meer uitzien als John Denver
pst... Sashaquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Saskia gaat er steeds meer uitzien als John Denver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |