Aan dat hoofdstuk was ze vast nog niet toegekomen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dat ja , ja leuk bedacht maar zo werkt het vaak niet in zo'n RLS
quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Aan dat hoofdstuk was ze vast nog niet toegekomen.
Ja echt ... zn ware aardquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:50 schreef Seattle het volgende:
Wat een lul die Marciano. Met je: je moet luisteren, ik wil dingen maar 1 keer hoeven zeggen
Tsssss, ik was direct weggelopen. Doei
Met Babs vind ik het juist vermakelijk.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:50 schreef Seattle het volgende:
Wat een lul die Marciano. Met je: je moet luisteren, ik wil dingen maar 1 keer hoeven zeggen
Tsssss, ik was direct weggelopen. Doei
Het is maar net hoe je er naar kijkt idd, zij vindt dat idd vermakelijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met Babs vind ik het juist vermakelijk.
Zijn manier van communicatie.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je er naar kijkt idd, zij vindt dat idd vermakelijk
Hij weet dat ook van zichzelf. Heeft hij gisteren op kantoor nog over gehad.quote:
Jaquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook maar nu lijkt het alsof juist Kim voor hem de trigger was.
Sssttttquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De streams zijn weer retespannend![]()
Doe maar een zoemer
Ieder zijn mening en het is vaak genoemd door Jeff en de anderen dat boven aan de trap geduwd is.quote:Op dinsdag 11 april 2023 13:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan zou ik de postings maar eens goed teruglezen.
Ze doet het welquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:10 schreef pingu66 het volgende:
Die Babbel ziet er nu een beetje uit als een onhandige slungel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |