Als ie wil winnen dan moet Jeff dus vijf maanden zonder Kim zien door te brengenquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat hem dan naar Kim toegaan, zijn wij van die grootbek af. Win win situatie
Maar wel anderen voor haar karretje spannenquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die doet bijna nooit mee met sportactiviteiten
En dat wil bij de marine
De mannen moeten van alles doen buiten voor haar ..quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar wel anderen voor haar karretje spannen
quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
De mannen moeten van alles doen buiten voor haar ..
ze weet niet dat het morgen bagger weer wordt denk ik
Er zit nog wel een verschil tussen verliefd zijn of helemaal stapel want hij praat al over haar alsof ze eeuwig samenblijvenquote:
Voor zover ik heb begrepen is dat geheel wederzijdsquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen verliefd zijn of helemaal stapel want hij praat al over haar alsof ze eeuwig samenblijven
Dat is meestal wel de intentie als je een relatie aangaat, dus dat vind ik normaalquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen verliefd zijn of helemaal stapel want hij praat al over haar alsof ze eeuwig samenblijven
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:38 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Benieuwd of dat wederzijds is denk dat mama Kim en zus niet zo blij met hem zijn
Dat hebben al die stelletjes daar, terwijl een relatie in de loods toch heel wat anders is dan in het echte leven.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens wat gesprekken van Kim terugkijken en dan bedoel ik zelfs hele recente van voordat ze vertrokquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor zover ik heb begrepen is dat geheel wederzijds
Jawelquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:38 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Benieuwd of dat wederzijds is denk dat mama Kim en zus niet zo blij met hem zijn
6 lagen make-up. krijg je dikkere toet vanquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:38 schreef greysbones het volgende:
Lijkt het nu zo of is zoe weer wat boller in dr gezicht
Ik heb het niet over wat we op de stream hebben kunnen zienquote:Op dinsdag 11 april 2023 14:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan zou ik nog maar eens wat gesprekken van Kim terugkijken en dan bedoel ik zelfs hele recente van voordat ze vertrok
In de keuken.. altijd goed vreten offshorequote:Op dinsdag 11 april 2023 14:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die doet bijna nooit mee met sportactiviteiten
En dat wil bij de marine
Ze krijgt weer steeds meer een blobkop.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:38 schreef greysbones het volgende:
Lijkt het nu zo of is zoe weer wat boller in dr gezicht
quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In de keuken.. altijd goed vreten offshore
Exact. Maar Jeff is anders.quote:Op dinsdag 11 april 2023 14:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hebben al die stelletjes daar, terwijl een relatie in de loods toch heel wat anders is dan in het echte leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |