ratel de ratel de ratelquote:
Onbegrijpelijk dat ze het niet op de streams brengen, gespreken zijn belangrijker dan een visueel leuk plaatje.quote:
Ik hoor weinig gesprekken, in de keuken een hoop herrie omdat ze smoothies aan het maken zijn en op de andere stream Rupie en Eunice aan de tango. Inderdaad jammer, dat ze dan niet voor deze lol kiezen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze het niet op de streams brengen, gespreken zijn belangrijker dan een visueel leuk plaatje.
Ze lijken liever een halve dag Eunice met al haar bezigheden te laten zien...quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze het niet op de streams brengen, gespreken zijn belangrijker dan een visueel leuk plaatje.
Nee hoor, ik vind hem altijd al prima.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jeff lijkt veel leuker zo zonder Kim, of ligt dat aan mij?
Jeff heeft wel minder boze buien sinds Kim weg is, terwijl ik juist dacht dat zij hem met zijn beide benen op de grond hield.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jeff lijkt veel leuker zo zonder Kim, of ligt dat aan mij?
Naar Kim toe vond ik hem vaak erg agressief.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind hem altijd al prima.
Hij heeft Kim beloofd zich te gedragen omdat zij hem niet meer kan kalmeren. Denk ook dat Jeff er niet zo heel veel zin in heeft. Heeft nog lol met Moraima en vind hem verder vrij tamquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff heeft wel minder boze buien sinds Kim weg is, terwijl ik juist dacht dat zij hem met zijn beide benen op de grond hield.
Ja, dat dacht ik dus ook maar nu lijkt het alsof juist Kim voor hem de trigger was.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff heeft wel minder boze buien sinds Kim weg is, terwijl ik juist dacht dat zij hem met zijn beide benen op de grond hield.
Nee, juist door haar opmerkingen werd hij alleen nog maar bozer (althans zo kwam het vaak bij mij over), ze kon door blijven gaan op iets, terwijl hij er niet meer over wilde praten....quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kim is een schat van een meid, maar ze kon blijven doorgaan en zo tergde ze hem zonder dat ze het wistquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Naar Kim toe vond ik hem vaak erg agressief.
Heel kort,wel een leuk momentje.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Waren ze lang op beeld of heel kort? Ivm aanvragen filmpje
Wel jammer eigenlijk. Leuke meid verder.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Kim is een schat van een meid, maar ze kon blijven doorgaan en zo tergde ze hem zonder dat ze het wist
Beide het laatste woord willen hebben,en dat gaf vuur.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Kim is een schat van een meid, maar ze kon blijven doorgaan en zo tergde ze hem zonder dat ze het wist
Zonder meer, haar enthousiasme, zoals ze ineens bovenop Jeffrey kon springen en hem overladen met kusjes vond ik vertederend (zolang ze maar niet hard lachtequote:Op dinsdag 11 april 2023 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wel jammer eigenlijk. Leuke meid verder.
iets anders, je zag net heel duidelijk het net in beeld (Jeffrey en Moraima waren net naar binnen en Imadiddin liep buiten - dit voor eventuele beelden)quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beide het laatste woord willen hebben,en dat gaf vuur.
Jeff realiseert zich dat nu terdege.
Vooral de reclame is een stuk langerquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:43 schreef Chea49 het volgende:
De ´nieuwe´ uitzendingen blijken maar 15 minuten langer te duren dan de vorige.
Nou dat is ook niet echt veel dan loop je nog dagen achter...quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:43 schreef Chea49 het volgende:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vooral de reclame is een stuk langer
10 minuten extra reclame dus.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:43 schreef Chea49 het volgende:
Ik verwachtte een uur durende uitzending maar was zó weer voorbij.quote:
Ook op Videoland zijn de uitzendingen maar een paar minuten langer, eerst rond 25 minuten nu rond 32 minuten. Wel beter, zo kunnen ze een beetje inhalen. En ook de kijkcijfers zijn beter dan op het oude tijdslot.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:43 schreef Chea49 het volgende:
Maar wel veel meer kijkers, normaal rond de 300.00, gisteren 444.000quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:43 schreef Chea49 het volgende:
Ja, las dat net hierboven. Misschien omdat BB voorbij is?quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar wel veel meer kijkers, normaal rond de 300.00, gisteren 444.000
Nee, ander begintijd van 18.30 naar 19.45quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, las dat net hierboven. Misschien omdat BB voorbij is?
Hij reageerde dan ook buiten proportioneel dus terecht dat mensen er wat van vinden.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:49 schreef xsaskiax het volgende:
Een apart gesprek tussen Isaac en Marciano (helft moeilijk te verstaan). Ze hebben het over het incident tussen Marciano en Jeffrey en over hoe 'ze' (met een handbeweging naar buiten) nu over hem zullen denken....
Marciano: ik ben nu de bad guy.....
of ze weten dat het gisteren op tv geweest is
Was niet in beeld, die duw.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:50 schreef freaky40 het volgende:
Ja dat was niet te missen. Keiharde duw.
Hij liep nu te zeggen dat ze hem zo konden zien, maar dat het een opbouw was (of hij zich goed wilde praten) en keek best een beetje beteuterd terwijl Isaac liep te oreren.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij reageerde dan ook buiten proportioneel dus terecht dat mensen er wat van vinden.
Moraima is een toffe vrouw waar altijd wel mee te lachen valt en waar je ook een serieus gesprek mee kunt voeren.quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:51 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey en Moraima aan het kletsen met een beker koffie.... valt op dat ze ook altijd echt naar elkaar luisteren![]()
en altijd weer humor en respect naar elkaar toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |