Tijdje terug had hij er een gesprekje met Erik overquote:Op maandag 10 april 2023 17:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
JW vind ik echt geen geitenwollensok, dacht dat hij fanboy was van Rutte dus die is wel wat rechtser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kiezen zelf een willekeurig tasje uit die sluisquote:Op maandag 10 april 2023 18:09 schreef Loveable het volgende:
Vreemd dat ze cadeaus geven waar degene niks aan heeft
Net Bern ook al een cadeau wat voor dames wasquote:
Tasje mag je zelf kiezen.quote:Op maandag 10 april 2023 18:09 schreef Loveable het volgende:
Waarschijnlijk voor in dat fotoboek met een beschrijving erbijquote:Op maandag 10 april 2023 18:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe dicteert dus Wendy een email (denk ik) over de oud-bewoners. Geen idee wat het doel is.
Mirthe was anders wel blij met haar regenjas.quote:Op maandag 10 april 2023 18:09 schreef Loveable het volgende:
En Marciano met zijn slippers.quote:Op maandag 10 april 2023 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe was anders wel blij met haar regenjas.
babs danquote:Op maandag 10 april 2023 18:13 schreef engine het volgende:
Janet "degene die het meest uit de pot haalt staat bij mij op de eliminatie hoor...echt waar"
Ze doelt op Mora dusquote:Op maandag 10 april 2023 18:13 schreef engine het volgende:
Janet "degene die het meest uit de pot haalt staat bij mij op de eliminatie hoor...echt waar"
nou ik vind haar een nare vrouw, in het begin vond ik haar leuk, maar haar gesnauw naar iedereen en het bazige irriteert me mateloos.quote:Op maandag 10 april 2023 18:13 schreef engine het volgende:
Kan nog van pas komen met een buiten opdracht in de regenquote:Op maandag 10 april 2023 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe was anders wel blij met haar regenjas.
Marciano dus, 10k + tattoo-set.quote:Op maandag 10 april 2023 18:13 schreef engine het volgende:
Dat is dan Zoe of Tiano.quote:Op maandag 10 april 2023 18:13 schreef engine het volgende:
Wat je zegt valt feitelijk niet te ontkennenquote:Op maandag 10 april 2023 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Marciano dus, 10k + tattoo-set.
Zoe op de 2e plek, ook 10k + makeup
Ja, consumentisme ten top. Blegh. Dat ze zelf dingen kopen nou ja, vooruit. Maar gewoon meuk die loods induwen?quote:Op maandag 10 april 2023 18:09 schreef Loveable het volgende:
Dat is een beetje het concept van bingo...quote:Op maandag 10 april 2023 18:15 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja, consumentisme ten top. Blegh. Dat ze zelf dingen kopen nou ja, vooruit. Maar gewoon meuk die loods induwen?
Klopt, het is uit de tijd of gewoon lekker eten geven. Maar geen Chinese rommelquote:Op maandag 10 april 2023 18:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is een beetje het concept van bingo...
quote:Op maandag 10 april 2023 18:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Klopt, het is uit de tijd of gewoon lekker eten geven. Maar geen Chinese rommel
Het is ook maar net hoe je het berekent denk ik.quote:
En daar zijn ze nou niet zo goed inquote:Op maandag 10 april 2023 18:19 schreef engine het volgende:
[..]
Het is ook maar net hoe je het berekent denk ik.
Dat doen ze allemaal en iedereen. Dus dat vinden ze als groep blijkbaar prima.quote:Op maandag 10 april 2023 18:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Janet, die zo graag sober wil, niets wil kopen, die moet je ook geen kleding meer lenen. Waarom op iedereen commentaar, maar wel in hun kleding willen lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weekoverleg stream 2 - 10 april 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De mannen niet en ik zou er ook niet echt happig op zijn als ik eerlijk ben.quote:Op maandag 10 april 2023 18:20 schreef engine het volgende:
[..]
Dat doen ze allemaal en iedereen. Dus dat vinden ze als groep blijkbaar prima.
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 10 april 2023 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De mannen niet en ik zou er ook niet echt happig op zijn als ik eerlijk ben.
Erik maakte weeral even indrukquote:
Deze opdracht moet natuurlijk vandaag afquote:Op maandag 10 april 2023 18:21 schreef 5thencounter het volgende:
Febo heeft haast.. de Poen moet omhoog
Las ik bij het begin van de opdracht niet dat ze 30 seconden hadden? Inmiddels een minuut (of wellicht was dat de hele tijd al zo)quote:
D'r stonden nog flink wat tasjes.. moeten ze opschieten.quote:Op maandag 10 april 2023 18:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Deze opdracht moet natuurlijk vandaag af
Misschien 30 seconden om daar te komen en dan een minuut om het op te lossen?quote:Op maandag 10 april 2023 18:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Las ik bij het begin van de opdracht niet dat ze 30 seconden hadden? Inmiddels een minuut (of wellicht was dat de hele tijd al zo)
270quote:
Yakult.quote:Op maandag 10 april 2023 18:26 schreef engine het volgende:
Mirthe eet thuis wel gezond. 3 stuks fruit per dag. Noten.
mij niet bellenquote:
300, zijn er dan 65 te weinig voor een jaarquote:Op maandag 10 april 2023 18:27 schreef humpty het volgende:
Janet weer over het roken ...het geld gaat zo de lucht in...gezeur steeds
die kan het ook niet los laten ..nu over hoeveel inlegkruisjes die ze heeft meegenomen
lekker belangrijk om te vertellen
Ik ben verslaafd aan zelfgemaakte knoflooksaus en dat wil ik elke dag makenquote:Op maandag 10 april 2023 18:29 schreef engine het volgende:
Sterker nog.. ik ben verslaafd en biefstuk en biefstuk is mijn persoonlijk doel
over manipuleren gesprokenquote:Op maandag 10 april 2023 18:29 schreef humpty het volgende:
Mirthe moet op rood gaan staan zegt Janet met een verbeten kop
wat valt die mij tegen de laatste tijd
quote:Op maandag 10 april 2023 18:29 schreef engine het volgende:
Sterker nog.. ik ben verslaafd aan biefstuk en biefstuk is mijn persoonlijk doel
60 sec vanaf het beginquote:Op maandag 10 april 2023 18:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Las ik bij het begin van de opdracht niet dat ze 30 seconden hadden? Inmiddels een minuut (of wellicht was dat de hele tijd al zo)
had ze niet in die loods moeten gaan zittenquote:Op maandag 10 april 2023 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe tegen haarzelf:
Mirthe : Ik wil gewoon gezond zijn .. meer niet... gezond eten en drinken .. is dat te veel gevraagd?
Ze loopt de hele dag te drinken en te etenquote:Op maandag 10 april 2023 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe tegen haarzelf:
Mirthe : Ik wil gewoon gezond zijn .. meer niet... gezond eten en drinken .. is dat te veel gevraagd?
Dan komt die koe van Rupi toch nog goed van pasquote:Op maandag 10 april 2023 18:29 schreef engine het volgende:
Sterker nog.. ik ben verslaafd aan biefstuk en biefstuk is mijn persoonlijk doel
Ze wilde wel een maandje niet roken en dan geld naar de voedselbank maar dan in een maand die ze zelf bepaalde.quote:Op maandag 10 april 2023 18:26 schreef Kakadylo het volgende:
JW zette Babs daarstraks finaal voor het blok en gelijk raakte madame in paniek waarna ze begon te stotteren
![]()
maar dan heeft Mirthe geen melk meer, daar was de koe voor bedoeldquote:Op maandag 10 april 2023 18:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan komt die koe van Rupi toch nog goed van pas
Gezond zijn lijkt mij weinig mis meequote:Op maandag 10 april 2023 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe tegen haarzelf:
Dan heb je tijdens de weekbespreking in ieder geval weer iets om te besprekenquote:Op maandag 10 april 2023 18:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar dan heeft Mirthe geen melk meer, daar was de koe voor bedoeld
Meerdere koeien en een stier van de prijzenpotquote:Op maandag 10 april 2023 18:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar dan heeft Mirthe geen melk meer, daar was de koe voor bedoeld
Beter had ze gewoon instemmend geknikt want ze krijgt die andere kettingrokers toch niet meequote:Op maandag 10 april 2023 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wilde wel een maandje niet roken en dan geld naar de voedselbank maar dan in een maand die ze zelf bepaalde.
Nu hoorde je haar niet zeggen ik kan er over 2 weken wel uit zijn laten we het nu maar doen
quote:Op maandag 10 april 2023 18:34 schreef engine het volgende:
Kenzi heeft niet geslapen and everything hurts. Het laatste waar ze nu zin in heeft is een rekensom.
Hup febo
Game overquote:Op maandag 10 april 2023 18:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Maar dan deze keer alleen antwoord in het Engels, want dat likes ze zo much.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 10 april 2023 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
Dat inzoomen op die pens en tieten van Kenzzz.... óf er zit een GeilCamOpeator..óf er is iets mis met 'r..![]()
[ afbeelding ]
Dit programma wordt gesponsord door Michelin...pjew pjew...quote:Op maandag 10 april 2023 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
Dat inzoomen op die pens en tieten van Kenzzz.... óf er zit een GeilCamOpeator..óf er is iets mis met 'r..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 april 2023 18:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd van vanmorgen vroeg ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fitty Wendy en Erik - 10 april 2023.Erik op zin pikkie getraptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
quote:Op maandag 10 april 2023 18:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd van vanmorgen vroeg ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fitty Wendy en Erik - 10 april 2023.Ja Wendy de niet rokers moeten ook rekening met jou houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Toch begrijp ik hem hier ook wel. Hij bedoeld het goed en wordt afgesnauwd. Hebben ze ook uitgepraat dus was niet zoveel aan de hand.quote:
quote:Op maandag 10 april 2023 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
Komt er goed uit vallen daar! Ze hebben gisteren echt mazzel gehad met het weer.
Ja,hoe wist hij dat?quote:Op maandag 10 april 2023 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Oh je moet rekenen zo pik"
Marciano: "Huh?"
Jeff: "Je mag gaan rekenen denk ik"
stilte
Muziekje gaat.
Geen idee! Misschien dat dat scherm eerder begint dan de muziek?quote:
Hun probleem is, dat ze geen stem voorradig hebben die het kan vertellen, alles is al eerder ingesproken.quote:Op maandag 10 april 2023 19:11 schreef Flow3r het volgende:
Regie zoekt koortsachtig naar mensen die het er niet over hebben
Hij is zo maar stilletjes vandaag.quote:Op maandag 10 april 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac... met al zijn vrienden
[ afbeelding ]
en ze zijn deze keer zomaar geschild!!!quote:Op maandag 10 april 2023 19:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
lekker droog die aardappels, maar gelukkig is er mayonaise
Er was toch iets met zoe?quote:
Het fijne weet ik er ook niet van. Wat ik begreep van vanmorgen uit de cos had hij Zoe gisteren afgewezen en is ze boos geworden.quote:Op maandag 10 april 2023 19:16 schreef woxxel het volgende:
[..]
Er was toch iets met zoe?
Hebben ze ruzie gehad of heeft t thuisfront laten weten dat ze ietsje te ver gaan?
Toen ik begon te rekenen kwam ik ook op dat eerste getal uit dus begreep er al niets vanquote:Op maandag 10 april 2023 19:11 schreef spapaars het volgende:
242 had het moeten zijn dus en geen 334
Berend.quote:Op maandag 10 april 2023 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
Die in dit programma zat, met bril en sik zit nu in lang leven de liefde op sbs6
Wat dacht ze nou zelf?quote:Op maandag 10 april 2023 19:20 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het fijne weet ik er ook niet van. Wat ik begreep van vanmorgen uit de cos had hij Zoe gisteren afgewezen en is ze boos geworden.
Berendquote:Op maandag 10 april 2023 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
Die in dit programma zat, met bril en sik zit nu in lang leven de liefde op sbs6
In navolging van Zoe en GJ dusquote:Op maandag 10 april 2023 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
Weet nu al dat het heel ongemakkelijk zal worden om naar te kijkenquote:
Dat programma trekt steeds meer losers aan, ik heb er een paar gekeken helaas en het een bedroevende zooi ellendequote:Op maandag 10 april 2023 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
In de eerste seizoenen ging het nog wel maar daarna kwamen er voornamelijk figuren die niet helemaal honderd zijnquote:Op maandag 10 april 2023 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat programma trekt steeds meer losers aan, ik heb er een paar gekeken helaas en het een bedroevende zooi ellende
Erik heeft onderhand net als Berend een hele voorraad en evenals zijn voormalig kamergenoot doet ook hij niet aan delenquote:Op maandag 10 april 2023 19:30 schreef Judiwi het volgende:
Janet vroeg als Isaac haar aardappelen wilde. Uiteindelijk gaf ze die aan JW. Sloeg Eric over. Men baalt volgens mij van Eric zijn bedelen en gedrag mbt eten zat.
Als laatste heeft ze altijd nog de volle aandacht, ze is nou eenmaal die verstokte aandachthoerquote:
Moet altijd wel lachen als ze rondloopt op die torenhoge hakken en er vervolgens mee staat te biljarten of op de bank ligtquote:Op maandag 10 april 2023 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als laatste heeft ze altijd nog de volle aandacht, ze is nou eenmaal die verstokte aandachthoer
Kijk ik naderhand wel terugquote:Op maandag 10 april 2023 19:38 schreef schizolientje het volgende:
off topic maar Berend zin in dat dating progr op 6
Maar ik ben niet verslaafd hoor en kan stoppen wanneer ik wilquote:Op maandag 10 april 2023 19:40 schreef Hoempah het volgende:
Babette: als het doorgaat vanavond hoe snel hebben we het dan?
Wendy: anderhalve dag.
Babette: ok, dan overleven we het wel
Jaja dat doet ze prima, maar al haar "onweerlegbare" statements als Hooggeleerde ZweefTeef weerleggen gaat steevast verloren in keihard weglachen.. intussen het charmante Gluipkutje uithangen..quote:Op maandag 10 april 2023 19:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen als ze rondloopt op die torenhoge hakken en er vervolgens mee staat te biljarten of op de bank ligt
Is dat alles wat ze met rekenen gewonnen hebbenquote:
Dat bedrag stond dus waarschijnlijk al vast en FEBO gaf Zoe er bewust eentje die ze toch nooit gehaald zou hebbenquote:Op maandag 10 april 2023 19:45 schreef spapaars het volgende:
300
https://streamable.com/hte8z2
[ afbeelding ]
Ga er van uit wat Wendy riep, 300.quote:Op maandag 10 april 2023 19:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat bedrag stond dus waarschijnlijk al vast en FEBO gaf Zoe er bewust eentje die ze toch nooit gehaald zou hebben
Ze moeten eerst nog al dat snoep afbetalen dus zo bekeken hebben ze voor één dag etenquote:Op maandag 10 april 2023 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Ze kunnen dus allemaal veilig naar bed of op de bank, het vervelende sommetjes maken is afgelopen..
3 dagen eten en dan zien ze wel verder... Febo levert wel op tijd
In dat geval komt er morgen alweer een Veelgeld crisis spel, op een nominatie hoeven ze de komende weken niet te rekenquote:Op maandag 10 april 2023 19:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze moeten eerst nog al dat snoep afbetalen dus ze hebben voor één dag eten
quote:Op maandag 10 april 2023 19:57 schreef Sociologica het volgende:
Zowel op de streams als uitzendingen zit een heleboel censuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Uhu twijfel er niet aan dat ‘t gebeurd is maar had gehoopt dat het op tv wel te zien zou zijnquote:Op maandag 10 april 2023 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zowel op de streams als uitzendingen zit een heleboel censuur
Morrie is dan ook een grootverdiener die daar alle recht op heeft.quote:Op maandag 10 april 2023 20:04 schreef pingu66 het volgende:
Als her aan Moiraima lag schafte ze een compleet nieuwe garderobe aan van de prijzenpot.
Kamer 5?quote:
We wachten op de prins van de show.quote:
quote:Op maandag 10 april 2023 19:57 schreef Sociologica het volgende:
Hi gaf hem ook een duw, maar dat was beneden niet boven op de trapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Had je anders verwacht?quote:
Nee dat nietquote:
Zo jammer eigenlijk had wel weer leuke streams opgeleverdquote:
zie bern toch op rood staan bij foto die iets naar onder hier staatquote:Op maandag 10 april 2023 20:24 schreef spapaars het volgende:
Best raar dat Bern en Janet voor tabak stemden.
En zie hem op mijn foto bij Jef staan, dat was de stemmingquote:Op maandag 10 april 2023 20:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
zie bern toch op rood staan bij foto die iets naar onder hier staat
Staat Marcia nu op rood of zie ik het niet goed.quote:Op maandag 10 april 2023 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tussenshot.. ze waren nog niet klaar met lopen.. 10 mensen op groen was de eindstand
[ afbeelding ]
Kenzy rechts onderin dus op rood. Ze kreeg van mij geen sigaret meer. Is toch ook schijnheilig stemgedrag.quote:Op maandag 10 april 2023 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tussenshot.. ze waren nog niet klaar met lopen.. 10 mensen op groen was de eindstand
[ afbeelding ]
Zie ze geen minder gevulde borden krijgen.quote:Op maandag 10 april 2023 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Het scheelt wel weer in eten... rokers hebben nooit honger
Daar ging die hele discussie over al dagen.. Miertje over haar vlees en kaasverslaving en Sjanet over snoepverslavingquote:Op maandag 10 april 2023 20:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie ze geen minder gevulde borden krijgen.
En zullen ook wel snoep ontvangen.
ook lekker geknipt dat het leek of Tiano uit zijn plaat ging op het moment dat Jeff aan het draaien wasquote:Op maandag 10 april 2023 20:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou in de aflevering zie je iedereen bij Marciano in de kont kruipen, nog geen beelden van de gesprekken wat er gebeurd is en hoe ze geschrokken zijn en die zijn er wel geweest.
quote:Op maandag 10 april 2023 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Babette: "Wat ben je aan het doen?!"
Jeff: "Geen idee, ik heb een error"
Zo gaat het als Egotrippers adrenaline, drank en nicotine verslaafde een paar dagen te weinig aandacht krijgenquote:Op maandag 10 april 2023 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Babette: "Wat ben je aan het doen?!"
Jeff: "Geen idee, ik heb een error"
Kan ze mooi achter aansluiten.quote:Op maandag 10 april 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
Zoe smijt de deur even dicht
ze is helemaal klaar met Kenzi
wat is er met eunice?quote:Op maandag 10 april 2023 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan ze mooi achter aansluiten.
Of stond ze nog in de klaar-met-Eunice rij?
Daar was ze straks ook al klaar mee, weet niet of het zelf op stream is geweest maar zag haar eerder ook invallen met gemopper over haar.quote:
Zijn Brô-Imperium is ingestort? 100% Bro 1000% Jongûûhhquote:Op maandag 10 april 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
Zie Ice veel alleen trainen de laatste dagen??
Niet om aan te zien dat gehuff en gepuffquote:Op maandag 10 april 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
Zie Ice veel alleen trainen de laatste dagen??
hoe breed wil hij wordenquote:Op maandag 10 april 2023 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Niet om aan te zien dat gehuff en gepuff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |