Hij is zo maar stilletjes vandaag.quote:Op maandag 10 april 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac... met al zijn vrienden
[ afbeelding ]
en ze zijn deze keer zomaar geschild!!!quote:Op maandag 10 april 2023 19:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
lekker droog die aardappels, maar gelukkig is er mayonaise
Er was toch iets met zoe?quote:
Het fijne weet ik er ook niet van. Wat ik begreep van vanmorgen uit de cos had hij Zoe gisteren afgewezen en is ze boos geworden.quote:Op maandag 10 april 2023 19:16 schreef woxxel het volgende:
[..]
Er was toch iets met zoe?
Hebben ze ruzie gehad of heeft t thuisfront laten weten dat ze ietsje te ver gaan?
Toen ik begon te rekenen kwam ik ook op dat eerste getal uit dus begreep er al niets vanquote:Op maandag 10 april 2023 19:11 schreef spapaars het volgende:
242 had het moeten zijn dus en geen 334
Berend.quote:Op maandag 10 april 2023 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
Die in dit programma zat, met bril en sik zit nu in lang leven de liefde op sbs6
Wat dacht ze nou zelf?quote:Op maandag 10 april 2023 19:20 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het fijne weet ik er ook niet van. Wat ik begreep van vanmorgen uit de cos had hij Zoe gisteren afgewezen en is ze boos geworden.
Berendquote:Op maandag 10 april 2023 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
Die in dit programma zat, met bril en sik zit nu in lang leven de liefde op sbs6
In navolging van Zoe en GJ dusquote:Op maandag 10 april 2023 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
Weet nu al dat het heel ongemakkelijk zal worden om naar te kijkenquote:
Dat programma trekt steeds meer losers aan, ik heb er een paar gekeken helaas en het een bedroevende zooi ellendequote:Op maandag 10 april 2023 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
In de eerste seizoenen ging het nog wel maar daarna kwamen er voornamelijk figuren die niet helemaal honderd zijnquote:Op maandag 10 april 2023 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat programma trekt steeds meer losers aan, ik heb er een paar gekeken helaas en het een bedroevende zooi ellende
Erik heeft onderhand net als Berend een hele voorraad en evenals zijn voormalig kamergenoot doet ook hij niet aan delenquote:Op maandag 10 april 2023 19:30 schreef Judiwi het volgende:
Janet vroeg als Isaac haar aardappelen wilde. Uiteindelijk gaf ze die aan JW. Sloeg Eric over. Men baalt volgens mij van Eric zijn bedelen en gedrag mbt eten zat.
Als laatste heeft ze altijd nog de volle aandacht, ze is nou eenmaal die verstokte aandachthoerquote:
Moet altijd wel lachen als ze rondloopt op die torenhoge hakken en er vervolgens mee staat te biljarten of op de bank ligtquote:Op maandag 10 april 2023 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als laatste heeft ze altijd nog de volle aandacht, ze is nou eenmaal die verstokte aandachthoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |