mij niet bellenquote:
300, zijn er dan 65 te weinig voor een jaarquote:Op maandag 10 april 2023 18:27 schreef humpty het volgende:
Janet weer over het roken ...het geld gaat zo de lucht in...gezeur steeds
die kan het ook niet los laten ..nu over hoeveel inlegkruisjes die ze heeft meegenomen
lekker belangrijk om te vertellen
Ik ben verslaafd aan zelfgemaakte knoflooksaus en dat wil ik elke dag makenquote:Op maandag 10 april 2023 18:29 schreef engine het volgende:
Sterker nog.. ik ben verslaafd en biefstuk en biefstuk is mijn persoonlijk doel
over manipuleren gesprokenquote:Op maandag 10 april 2023 18:29 schreef humpty het volgende:
Mirthe moet op rood gaan staan zegt Janet met een verbeten kop
wat valt die mij tegen de laatste tijd
quote:Op maandag 10 april 2023 18:29 schreef engine het volgende:
Sterker nog.. ik ben verslaafd aan biefstuk en biefstuk is mijn persoonlijk doel
60 sec vanaf het beginquote:Op maandag 10 april 2023 18:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Las ik bij het begin van de opdracht niet dat ze 30 seconden hadden? Inmiddels een minuut (of wellicht was dat de hele tijd al zo)
had ze niet in die loods moeten gaan zittenquote:Op maandag 10 april 2023 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe tegen haarzelf:
Mirthe : Ik wil gewoon gezond zijn .. meer niet... gezond eten en drinken .. is dat te veel gevraagd?
Ze loopt de hele dag te drinken en te etenquote:Op maandag 10 april 2023 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe tegen haarzelf:
Mirthe : Ik wil gewoon gezond zijn .. meer niet... gezond eten en drinken .. is dat te veel gevraagd?
Dan komt die koe van Rupi toch nog goed van pasquote:Op maandag 10 april 2023 18:29 schreef engine het volgende:
Sterker nog.. ik ben verslaafd aan biefstuk en biefstuk is mijn persoonlijk doel
Ze wilde wel een maandje niet roken en dan geld naar de voedselbank maar dan in een maand die ze zelf bepaalde.quote:Op maandag 10 april 2023 18:26 schreef Kakadylo het volgende:
JW zette Babs daarstraks finaal voor het blok en gelijk raakte madame in paniek waarna ze begon te stotteren
![]()
maar dan heeft Mirthe geen melk meer, daar was de koe voor bedoeldquote:Op maandag 10 april 2023 18:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan komt die koe van Rupi toch nog goed van pas
Gezond zijn lijkt mij weinig mis meequote:Op maandag 10 april 2023 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe tegen haarzelf:
Dan heb je tijdens de weekbespreking in ieder geval weer iets om te besprekenquote:Op maandag 10 april 2023 18:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar dan heeft Mirthe geen melk meer, daar was de koe voor bedoeld
Meerdere koeien en een stier van de prijzenpotquote:Op maandag 10 april 2023 18:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
maar dan heeft Mirthe geen melk meer, daar was de koe voor bedoeld
Beter had ze gewoon instemmend geknikt want ze krijgt die andere kettingrokers toch niet meequote:Op maandag 10 april 2023 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wilde wel een maandje niet roken en dan geld naar de voedselbank maar dan in een maand die ze zelf bepaalde.
Nu hoorde je haar niet zeggen ik kan er over 2 weken wel uit zijn laten we het nu maar doen
quote:Op maandag 10 april 2023 18:34 schreef engine het volgende:
Kenzi heeft niet geslapen and everything hurts. Het laatste waar ze nu zin in heeft is een rekensom.
Hup febo
Game overquote:Op maandag 10 april 2023 18:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Maar dan deze keer alleen antwoord in het Engels, want dat likes ze zo much.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 10 april 2023 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
Dat inzoomen op die pens en tieten van Kenzzz.... óf er zit een GeilCamOpeator..óf er is iets mis met 'r..![]()
[ afbeelding ]
Dit programma wordt gesponsord door Michelin...pjew pjew...quote:Op maandag 10 april 2023 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
Dat inzoomen op die pens en tieten van Kenzzz.... óf er zit een GeilCamOpeator..óf er is iets mis met 'r..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 april 2023 18:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd van vanmorgen vroeg ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fitty Wendy en Erik - 10 april 2023.Erik op zin pikkie getraptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
quote:Op maandag 10 april 2023 18:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd van vanmorgen vroeg ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Fitty Wendy en Erik - 10 april 2023.Ja Wendy de niet rokers moeten ook rekening met jou houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Toch begrijp ik hem hier ook wel. Hij bedoeld het goed en wordt afgesnauwd. Hebben ze ook uitgepraat dus was niet zoveel aan de hand.quote:
quote:Op maandag 10 april 2023 18:53 schreef KinKiJan het volgende:
Komt er goed uit vallen daar! Ze hebben gisteren echt mazzel gehad met het weer.
Ja,hoe wist hij dat?quote:Op maandag 10 april 2023 19:05 schreef KinKiJan het volgende:
Jeff: "Oh je moet rekenen zo pik"
Marciano: "Huh?"
Jeff: "Je mag gaan rekenen denk ik"
stilte
Muziekje gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee! Misschien dat dat scherm eerder begint dan de muziek?quote:
Hun probleem is, dat ze geen stem voorradig hebben die het kan vertellen, alles is al eerder ingesproken.quote:Op maandag 10 april 2023 19:11 schreef Flow3r het volgende:
Regie zoekt koortsachtig naar mensen die het er niet over hebben
Hij is zo maar stilletjes vandaag.quote:Op maandag 10 april 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
Isaac... met al zijn vrienden
[ afbeelding ]
en ze zijn deze keer zomaar geschild!!!quote:Op maandag 10 april 2023 19:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
lekker droog die aardappels, maar gelukkig is er mayonaise
Er was toch iets met zoe?quote:
Het fijne weet ik er ook niet van. Wat ik begreep van vanmorgen uit de cos had hij Zoe gisteren afgewezen en is ze boos geworden.quote:Op maandag 10 april 2023 19:16 schreef woxxel het volgende:
[..]
Er was toch iets met zoe?
Hebben ze ruzie gehad of heeft t thuisfront laten weten dat ze ietsje te ver gaan?
Toen ik begon te rekenen kwam ik ook op dat eerste getal uit dus begreep er al niets vanquote:Op maandag 10 april 2023 19:11 schreef spapaars het volgende:
242 had het moeten zijn dus en geen 334
Berend.quote:Op maandag 10 april 2023 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
Die in dit programma zat, met bril en sik zit nu in lang leven de liefde op sbs6
Wat dacht ze nou zelf?quote:Op maandag 10 april 2023 19:20 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het fijne weet ik er ook niet van. Wat ik begreep van vanmorgen uit de cos had hij Zoe gisteren afgewezen en is ze boos geworden.
Berendquote:Op maandag 10 april 2023 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
Die in dit programma zat, met bril en sik zit nu in lang leven de liefde op sbs6
In navolging van Zoe en GJ dusquote:Op maandag 10 april 2023 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
Weet nu al dat het heel ongemakkelijk zal worden om naar te kijkenquote:
Dat programma trekt steeds meer losers aan, ik heb er een paar gekeken helaas en het een bedroevende zooi ellendequote:Op maandag 10 april 2023 19:26 schreef Chanel5 het volgende:
In de eerste seizoenen ging het nog wel maar daarna kwamen er voornamelijk figuren die niet helemaal honderd zijnquote:Op maandag 10 april 2023 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat programma trekt steeds meer losers aan, ik heb er een paar gekeken helaas en het een bedroevende zooi ellende
Erik heeft onderhand net als Berend een hele voorraad en evenals zijn voormalig kamergenoot doet ook hij niet aan delenquote:Op maandag 10 april 2023 19:30 schreef Judiwi het volgende:
Janet vroeg als Isaac haar aardappelen wilde. Uiteindelijk gaf ze die aan JW. Sloeg Eric over. Men baalt volgens mij van Eric zijn bedelen en gedrag mbt eten zat.
Als laatste heeft ze altijd nog de volle aandacht, ze is nou eenmaal die verstokte aandachthoerquote:
Moet altijd wel lachen als ze rondloopt op die torenhoge hakken en er vervolgens mee staat te biljarten of op de bank ligtquote:Op maandag 10 april 2023 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als laatste heeft ze altijd nog de volle aandacht, ze is nou eenmaal die verstokte aandachthoer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |