zie bern toch op rood staan bij foto die iets naar onder hier staatquote:Op maandag 10 april 2023 20:24 schreef spapaars het volgende:
Best raar dat Bern en Janet voor tabak stemden.
En zie hem op mijn foto bij Jef staan, dat was de stemmingquote:Op maandag 10 april 2023 20:27 schreef cinsan het volgende:
[..]
zie bern toch op rood staan bij foto die iets naar onder hier staat
Staat Marcia nu op rood of zie ik het niet goed.quote:Op maandag 10 april 2023 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tussenshot.. ze waren nog niet klaar met lopen.. 10 mensen op groen was de eindstand
[ afbeelding ]
Kenzy rechts onderin dus op rood. Ze kreeg van mij geen sigaret meer. Is toch ook schijnheilig stemgedrag.quote:Op maandag 10 april 2023 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tussenshot.. ze waren nog niet klaar met lopen.. 10 mensen op groen was de eindstand
[ afbeelding ]
Zie ze geen minder gevulde borden krijgen.quote:Op maandag 10 april 2023 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Het scheelt wel weer in eten... rokers hebben nooit honger
Daar ging die hele discussie over al dagen.. Miertje over haar vlees en kaasverslaving en Sjanet over snoepverslavingquote:Op maandag 10 april 2023 20:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie ze geen minder gevulde borden krijgen.
En zullen ook wel snoep ontvangen.
ook lekker geknipt dat het leek of Tiano uit zijn plaat ging op het moment dat Jeff aan het draaien wasquote:Op maandag 10 april 2023 20:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nou in de aflevering zie je iedereen bij Marciano in de kont kruipen, nog geen beelden van de gesprekken wat er gebeurd is en hoe ze geschrokken zijn en die zijn er wel geweest.
quote:Op maandag 10 april 2023 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Babette: "Wat ben je aan het doen?!"
Jeff: "Geen idee, ik heb een error"
Zo gaat het als Egotrippers adrenaline, drank en nicotine verslaafde een paar dagen te weinig aandacht krijgenquote:Op maandag 10 april 2023 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Babette: "Wat ben je aan het doen?!"
Jeff: "Geen idee, ik heb een error"
Kan ze mooi achter aansluiten.quote:Op maandag 10 april 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
Zoe smijt de deur even dicht
ze is helemaal klaar met Kenzi
wat is er met eunice?quote:Op maandag 10 april 2023 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan ze mooi achter aansluiten.
Of stond ze nog in de klaar-met-Eunice rij?
Daar was ze straks ook al klaar mee, weet niet of het zelf op stream is geweest maar zag haar eerder ook invallen met gemopper over haar.quote:
Zijn Brô-Imperium is ingestort? 100% Bro 1000% Jongûûhhquote:Op maandag 10 april 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
Zie Ice veel alleen trainen de laatste dagen??
Niet om aan te zien dat gehuff en gepuffquote:Op maandag 10 april 2023 21:00 schreef greysbones het volgende:
Zie Ice veel alleen trainen de laatste dagen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |