Tijdje terug had hij er een gesprekje met Erik overquote:Op maandag 10 april 2023 17:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
JW vind ik echt geen geitenwollensok, dacht dat hij fanboy was van Rutte dus die is wel wat rechtser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kiezen zelf een willekeurig tasje uit die sluisquote:Op maandag 10 april 2023 18:09 schreef Loveable het volgende:
Vreemd dat ze cadeaus geven waar degene niks aan heeft
Net Bern ook al een cadeau wat voor dames wasquote:
Tasje mag je zelf kiezen.quote:Op maandag 10 april 2023 18:09 schreef Loveable het volgende:
Waarschijnlijk voor in dat fotoboek met een beschrijving erbijquote:Op maandag 10 april 2023 18:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe dicteert dus Wendy een email (denk ik) over de oud-bewoners. Geen idee wat het doel is.
Mirthe was anders wel blij met haar regenjas.quote:Op maandag 10 april 2023 18:09 schreef Loveable het volgende:
En Marciano met zijn slippers.quote:Op maandag 10 april 2023 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe was anders wel blij met haar regenjas.
babs danquote:Op maandag 10 april 2023 18:13 schreef engine het volgende:
Janet "degene die het meest uit de pot haalt staat bij mij op de eliminatie hoor...echt waar"
Ze doelt op Mora dusquote:Op maandag 10 april 2023 18:13 schreef engine het volgende:
Janet "degene die het meest uit de pot haalt staat bij mij op de eliminatie hoor...echt waar"
nou ik vind haar een nare vrouw, in het begin vond ik haar leuk, maar haar gesnauw naar iedereen en het bazige irriteert me mateloos.quote:Op maandag 10 april 2023 18:13 schreef engine het volgende:
Kan nog van pas komen met een buiten opdracht in de regenquote:Op maandag 10 april 2023 18:10 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe was anders wel blij met haar regenjas.
Marciano dus, 10k + tattoo-set.quote:Op maandag 10 april 2023 18:13 schreef engine het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |