dat de managers waaronder Kenzi die perse snoep wildequote:Op zondag 9 april 2023 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, zij is één van de rokers die destijds achter dat idee stond
Maar daarom hoeven ze nu niet weer akkoord te gaan met weer tabak bestellen.quote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat de managers waaronder Kenzi die perse snoep wilde
niks bestellen
kan Wendy daar niks aan doen
dat zeg ik toch nietquote:Op zondag 9 april 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daarom hoeven ze nu niet weer akkoord te gaan met weer tabak bestellen.
Zij stond achter de stelling, vond het allemaal wel prima dat de rest niks kreeg. Nu krijgt ze hem terug.quote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat de managers waaronder Kenzi die perse snoep wilde
niks bestellen
kan Wendy daar niks aan doen
De tegenpartij heeft ook 24 uur om voldoende tegenstand te plannenquote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
Wel lullig dat de rokers 24 uur krijgen om hun argumenten bij de rest door de strot douwen.. en de Manager rookt zelf ook, dus het zal wel door gaan, desnoods weer in ruil voor veel snaaien
dat verhaaltje stinkt ook aan alle kantenquote:Op zondag 9 april 2023 21:52 schreef Sociologica het volgende:
Babs begint nog ff over de motor van Jappie. Alles wordt uit de kast getrokken
De paniek slaat toe.quote:Op zondag 9 april 2023 21:52 schreef Sociologica het volgende:
Ik vind een evenement vergelijken met tabak zo dom. Ze vergeleek persoonlijke doelen ook al met tabak.quote:Op zondag 9 april 2023 21:52 schreef Sociologica het volgende:
Dat biljart en die spellen mag toch iedereen gebruik van maken?quote:Op zondag 9 april 2023 21:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zoui dan nu voor alles op rood gaan staan, Erik weer een paar kutspellen, heeft ook al een biljart. Wiskundeboeken, dure rekenmachine, drumstel etc. Ook niet nodig
Van wie?quote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef mootie het volgende:
Als verstokt roker vind ik dit belachelijk, kinderachtig, sneu gedrag.
Roken mag ook iedereenquote:Op zondag 9 april 2023 21:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat biljart en die spellen mag toch iedereen gebruik van maken?
quote:Op zondag 9 april 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat verhaaltje stinkt ook aan alle kanten
Vind ik wel meevallen. Hij heeft 1 dag zijn motor binnen gehad, tijdens een evenement wat door hem was georganiseerd.quote:Op zondag 9 april 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat verhaaltje stinkt ook aan alle kanten
Het is gewoon een domme groep want ze laten zich uiteindelijk gewoon 'intimideren' en staan daardoor telkens op groenquote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef mootie het volgende:
Als verstokt roker vind ik dit belachelijk, kinderachtig, sneu gedrag.
Eerst koste die motor 15k en na een (twee) keer neuken was ie gratis.quote:Op zondag 9 april 2023 21:55 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Vind ik wel meevallen. Hij heeft 1 dag zijn motor binnen gehad, tijdens een evenement wat door hem was georganiseerd.
Hij heeft geen info van buiten gehad, geen voordeel ermee behaald, en 's avonds weer netjes teruggegeven.
quote:Op zondag 9 april 2023 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst koste die motor 15k en na een (twee) keer neuken was ie gratis.
quote:Op zondag 9 april 2023 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst koste die motor 15k en na een (twee) keer neuken was ie gratis.
heel gezond relatiegedragquote:Op zondag 9 april 2023 21:58 schreef Deisyy het volgende:
Jappie heeft een mooie levensles over Wanda![]()
Wanda deed ook vaak lullig tegen hem, omdat Jappie dicht bij haar stond, Isaac doet lullig tegenZoeomdat hij met haar verbonden is, hou daaraan vast
Zoe heeft de aandacht van Jappie gestolenquote:Op zondag 9 april 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
ow Sas is weer eens boos
nu op Zoe
het is niet haar daar
voor focking aandacht
fock off
ze heeft echt issues die Sas
Dit ook 😉quote:
aaahhh arme Sasquote:Op zondag 9 april 2023 22:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zoe heeft de aandacht van Jappie gestolen
Voor een evenement voor iedereen.quote:Op zondag 9 april 2023 22:02 schreef Hoempah het volgende:
Haha Wendy tegen Jasper: Jij gaat gewoon op groen. Ik stond ook op groen voor hooibalen.
quote:Op zondag 9 april 2023 22:03 schreef greysbones het volgende:
ow Sas
heb ik wat fout gedaan
dit is zo een act
quote:Op zondag 9 april 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Sas in de slachtofferrol, ze heeft het gevoel dat ze het fout heeft gedaan en steken heeft laten vallen.
Wat een toneel.
Wat heeft ze (mogelijk) verkeerd gedaan?quote:Op zondag 9 april 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Sas in de slachtofferrol, ze heeft het gevoel dat ze het fout heeft gedaan en steken heeft laten vallen.
Wat een toneel.
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 9 april 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
Sasha jankend in gesprek met Bern, er loopt iemand langs en dan schaterlachen
Ze heeft het gevoel dat ze ergens iets fout heeft gedaan, Bern zegt van nietquote:Op zondag 9 april 2023 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaahhh arme Sas
ze doet hetzelfde als Zoe![]()
Ik zou de schuld leggen bij de persoon die de stelling over tabak erin gooidequote:Op zondag 9 april 2023 22:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen gaan ongelukkig naar bed en zij heeft het evenement georganiseerd.
Ze had nog zo gezegd dat Zoe water moest drinken tussendoor.quote:Op zondag 9 april 2023 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, hoor net dat ze in de organisatie zat van vandaag
Klinkt als goed georganiseerd, maar ja, Zoe...quote:Op zondag 9 april 2023 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze had nog zo gezegd dat Zoe water moest drinken tussendoor.
Lijkt mij ook logischer.quote:Op zondag 9 april 2023 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou de schuld leggen bij de persoon die de stelling over tabak erin gooide
En als hij dan aanbiedt om bij haar te komen liggen zegt ze dat het niet hoeft omdat het al laat is.quote:Op zondag 9 april 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
Ik wou zo graag dat ik met jou naar bed kon gaan
de arme sas
traantjes en toneel
daar pak je een Bern mee in
En Bern heeft alleen aandacht voor de camera'squote:Op zondag 9 april 2023 22:07 schreef Flow3r het volgende:
Heel de avond met iedereen gedanst, lol gemaakt, en nu zeiken bij Bern
[ afbeelding ]
ingepakt met een strikje eromquote:Op zondag 9 april 2023 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als hij dan aanbiedt om bij haar te komen liggen zegt ze dat het niet hoeft omdat het al laat is.
Gohquote:Op zondag 9 april 2023 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Rupi vindt het irritant dat mensen dingen narekenen.
Wat vervolgens niet in beeld mag worden gebrachtquote:Op zondag 9 april 2023 22:07 schreef woxxel het volgende:
Het gaat al maanden over het roken.
Wat een programma.
daar zit psychisch echt iets niet goedquote:Op zondag 9 april 2023 22:08 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind het een vreselijk mens, ze kan beter gauw weer gaan long-covidden in haar bed![]()
[ afbeelding ]
ze was al in pyama in haar slaapkamer, keurde Bern geen blik waardigquote:Op zondag 9 april 2023 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als hij dan aanbiedt om bij haar te komen liggen zegt ze dat het niet hoeft omdat het al laat is.
Ze was weg gelopen, want ze had er schijt aanquote:
Het is haar jaar!quote:Op zondag 9 april 2023 22:09 schreef D. het volgende:
Ook deo voor Babette? En shampoo?
En dan verongelijkt dat ze niet ook nog tabak krijgt?
Het is ook haar jaar hoorquote:Op zondag 9 april 2023 22:09 schreef D. het volgende:
Ook deo voor Babette? En shampoo?
En dan verongelijkt dat ze niet ook nog tabak krijgt?
ze was er wel, liep gelijk na de stelling weg, om Bern te ontlopen leek het, heb ik hier nog getyptquote:Op zondag 9 april 2023 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze was weg gelopen, want ze had er schijt aan
Aan een spelshow van één jaar meedoen terwijl je long covid hebt is sowieso totaal mesjoggequote:Op zondag 9 april 2023 22:08 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind het een vreselijk mens, ze kan beter gauw weer gaan long-covidden in haar bed![]()
[ afbeelding ]
Ik tik alleen neer wat zij zegtquote:Op zondag 9 april 2023 22:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze was er wel, liep gelijk na de stelling weg, om Bern te ontlopen leek het, heb ik hier nog getypt
quote:
quote:Op zondag 9 april 2023 21:48 schreef Sociologica het volgende:
Babs: het is ook mijn jaar van m’n leven!
Gewoon het roken verbieden..Ze zitten daar als in een soort van werk zei Jeffrey ooit...quote:Op zondag 9 april 2023 22:07 schreef woxxel het volgende:
Het gaat al maanden over het roken.
Wat een programma.
Dat was een persoonlijk doel, dat telt niet.quote:Op zondag 9 april 2023 22:10 schreef mootie het volgende:
Wij vragen nooit wat!
Zoe: 850 make up en shit?
Maar hoe komt Tiano nu dan nog aan bier?quote:Op zondag 9 april 2023 22:10 schreef greysbones het volgende:
onmogelijk dat er nu nog mensen met bier lopen
nee zegt sas is van Tiano
ik had het laatste biertje
omdat ik die achter had gelegd
heel leuk comment hoor ....................... notquote:Op zondag 9 april 2023 22:08 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dat van Bern verwacht dan kun je nog lang wachtenquote:Op zondag 9 april 2023 22:11 schreef greysbones het volgende:
jeezzz
kan iemand Sas een schup onder haar ass geven
Het is gewoon haske oneerlijk! Zij krijgen nooit iets!quote:Op zondag 9 april 2023 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was een persoonlijk doel dat telt niet.
Tenzij Babette het als argument aandraagt, dan tellen ze wel
quote:Op zondag 9 april 2023 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Sasha moet plassen en vraagt of Bern met haar mee kan lopen.
Bern: Kan je ook alleen gaan en dat ik hier op je wacht?
Sasha: ik wilde vragen of je thee voor me wilde zetten.
quote:Op zondag 9 april 2023 22:12 schreef Flow3r het volgende:
Tjonge, vies wijf
"ik moet naar de wc loop je mee ?"
Bern : kan ik hier blijven wachten tot je terug komt ?
Sas ; ik wou eigenlijk vragen op je een kopje the en een kruik voor me wou maken
Bern : ok dat wil ik wel
quote:Op zondag 9 april 2023 22:12 schreef greysbones het volgende:
Sas
ik moet naar de wc
wil je meelopen
Bern
kan ook vanaf hier toch
Sas
ik wilde vragen of je thee wil zetten en warm water voor mijn kruik![]()
Bern
ok![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en ze wil 'n kruikquote:Op zondag 9 april 2023 22:11 schreef Deisyy het volgende:
Sasha moet plassen en vraagt of Bern met haar mee kan lopen.
Bern: Kan je ook alleen gaan en dat ik hier op je wacht?
Sasha: ik wilde vragen of je thee voor me wilde zetten.
Sas zou ook wel een persoonlijke Esther willenquote:Op zondag 9 april 2023 22:12 schreef Flow3r het volgende:
Tjonge, vies wijf
Sas ; ik wou eigenlijk vragen op je een kopje the en een kruik voor me wou maken
geen ideequote:Op zondag 9 april 2023 22:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar hoe komt Tiano nu dan nog aan bier?
Naar manipulatief grietje is het.quote:Op zondag 9 april 2023 22:12 schreef Flow3r het volgende:
Tjonge, vies wijf
Met dit gedrag vraagt hij erom om zo behandeld te worden.quote:
die heeft gewoon geen zin om er tegen in te gaan want dan heeft hij 2 uur gezeikquote:
Kan niet wachten tot hij haar zat isquote:
Zou er zelf ook gelijk korte metten mee maken want de groep heeft er notabene zelf voor gestemdquote:Op zondag 9 april 2023 22:14 schreef mootie het volgende:
Wendy gaat voor 150 euro snoep halen, dan eten ze maar niet.
Maar niet op deze manier.quote:Op zondag 9 april 2023 22:15 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou er zelf ook gelijk korte metten mee maken want de groep heeft er notabene zelf voor gestemd
Er moet gerookt wordenquote:Op zondag 9 april 2023 22:15 schreef mangalie het volgende:
Wendy gaat voor 150 euro snoep bestellen..
uitkering of was ze dat al weer vergetenquote:Op zondag 9 april 2023 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Sasha: Ik weet dat je van kip houdt, ik kan kip betalen van mijn salaris.
En Babbel zit er niet voor het geldquote:Op zondag 9 april 2023 22:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is gewoon haske oneerlijk! Zij krijgen nooit iets!
Toe maar, die Sas tochquote:Op zondag 9 april 2023 22:16 schreef Deisyy het volgende:
Sasha: Ik weet dat je van kip houdt, ik kan kip betalen van mijn salaris.
Is ze al langer dan 2 jaar ziek?quote:Op zondag 9 april 2023 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
uitkering of was ze dat al weer vergeten
misschien moet ze even haar vinger in haar oog prikkenquote:Op zondag 9 april 2023 22:17 schreef Flow3r het volgende:
Het nep janken wil niet echt lukken
[ afbeelding ]
Moet je eens vergelijken met het lachen en dollen wat ze de hele dag (de laatste dagen) met Jasper heeft gedaan!quote:Op zondag 9 april 2023 22:16 schreef Flow3r het volgende:
Dat sjaggo hoofd ook van dat mens![]()
[ afbeelding ]
Man man manquote:Op zondag 9 april 2023 22:17 schreef Flow3r het volgende:
Het nep janken wil niet echt lukken
[ afbeelding ]
En dat noemt ze 'salaris' ?quote:Op zondag 9 april 2023 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik begreep heeft ze een uitkering
Maar misschien weten we hier niet precies hoe het zitquote:
En voor iedereen drank ingeschonken, gedanst en plezier gemaakt, allemaal ZONDER Bern, en dan nu het kleine meisje spelen en hem een kruik en een kop thee laten klaarmaken, misselijk wijf is hetquote:Op zondag 9 april 2023 22:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Moet je eens vergelijken met het lachen en dollen wat ze de hele dag (de laatste dagen) met Jasper heeft gedaan!
Laten we daar maar vanuit gaanquote:Op zondag 9 april 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar misschien weten we hier niet precies hoe het zit
met miemiemie stemmetjequote:Op zondag 9 april 2023 22:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En voor iedereen drank ingeschonken, gedanst en plezier gemaakt, allemaal ZONDER Bern, en dan nu het kleine meisje spelen en hem een kruik en een kop thee laten klaarmaken, misselijk wijf is het
of ze heeft het zelf al eens gezegdquote:Op zondag 9 april 2023 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar misschien weten we hier niet precies hoe het zit
En nu komt Rupie in de de keuken en is er weer niets over van de zielige Sasha. Bern staat er maar bij en kijk er naar.quote:Op zondag 9 april 2023 22:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En voor iedereen drank ingeschonken, gedanst en plezier gemaakt, allemaal ZONDER Bern, en dan nu het kleine meisje spelen en hem een kruik en een kop thee laten klaarmaken, misselijk wijf is het
Ze krijgt gratis nog geen 'klanten'quote:Op zondag 9 april 2023 22:20 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe loopt er al de hele avond bij alsof ze aan het tippelen is
Dat vroeg ik aan jou en toen zei jij dat jij begrepen had dat ze een uitkering had, het leek mij alsof je dat niet zeker wistquote:Op zondag 9 april 2023 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ze heeft het zelf al eens gezegd
waarom?quote:Op zondag 9 april 2023 22:22 schreef humpty het volgende:
Onverantwoord dat zo iemand als Sacha daar zit
Ik begrijp alleen niet waarom dat maakt dat het onverantwoord is dat zij daar zit.quote:
Gelijk heeft zequote:Op zondag 9 april 2023 22:24 schreef Hoempah het volgende:
Mirthe gaat nog een keer voor de sterrenkijker
Zij zit met heel veel dingen en heeft hulp nodig en dan moet je daar niet zittenquote:Op zondag 9 april 2023 22:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen niet waarom dat maakt dat het onverantwoord is dat zij daar zit.
Hoe zij met Bern omgaat of tegen hem doet is toch tussen hen samen?
er zitten er wel meer met issues of die hulp nodig hebben.quote:Op zondag 9 april 2023 22:26 schreef humpty het volgende:
[..]
Zij zit met heel veel dingen en heeft hulp nodig en dan moet je daar niet zitten
dat is hoe ik er tegen aan kijk
O vast maar gaat nu over haar ...maar goed ieder zijn meningquote:Op zondag 9 april 2023 22:27 schreef Verida het volgende:
[..]
er zitten er wel meer met issues of die hulp nodig hebben.
Ik heb schijt aan issues, stoornissen en andere kwalen, ik zeg wat ik zie op de streams en das niet altijd bestquote:Op zondag 9 april 2023 22:27 schreef Verida het volgende:
[..]
er zitten er wel meer met issues of die hulp nodig hebben.
Hoe is die relatie eigenlijk ontstaan? Weet niet beter dan dat die twee hand in hand liepen alsof ze in een sekte zaten!quote:Op zondag 9 april 2023 22:28 schreef humpty het volgende:
En die Bern is een lulletje rozenwater...dat is mij van het begin al duidelijk
Sasha is idd wel iemand met issues en best wel complex, wellicht is ze daarom gecast...quote:Op zondag 9 april 2023 22:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan issues, stoornissen en andere kwalen, ik zeg wat ik zie op de streams en das niet altijd best![]()
[ afbeelding ]
Ze was de eerste die hem niet gelijk afwees ....quote:Op zondag 9 april 2023 22:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe is die relatie eigenlijk ontstaan? Weet niet beter dan dat die twee hand in hand liepen alsof ze in een sekte zaten!
Er gingen toen de gekste verhalen jaquote:Op zondag 9 april 2023 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze was de eerste die hem niet gelijk afwees ....
En dan Erik die zegt dat hij de ¤10.000 boete terug gaat vragenquote:
kan me niet schelenquote:Op zondag 9 april 2023 22:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Sasha is idd wel iemand met issues en best wel complex, wellicht is ze daarom gecast...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vind haar verder ook niet sympathiek hoor...Maar ook dat soort mensen maken een RLSquote:Op zondag 9 april 2023 22:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
kan me niet schelen![]()
als ik een lui wijf in haar nest zie liggen, zie ik een lui wijf in haar nest liggen, kan ze wel zeggen dat ze long covid heeft, maar dat geloof ik pas als ze óok in bed blijft liggen terwijl er een feestje aan de gang is![]()
HAHAHA
Ze gaat steeds meer aan Showkuttengedrag doen ja.. toevallig pakt ze wel steeds het lesbogevoelige Miertje .. en dan roepen of JW het niet erg vind .. haar Gluipkutjes gedrag gaat wel steeds meer opvallenquote:Op zondag 9 april 2023 22:35 schreef xsaskiax het volgende:
Eunice weer aan het stoeien/kleven met Mirthe..... steeds vaker doet ze dat, het lijkt wel of ze iedere gelegenheid aangrijpt, vanavond ook heel klef dansen....ben ik de enige die dit toch wel 'raar' vind????
quote:Op zondag 9 april 2023 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze gaat steeds meer aan Showkuttengedrag doen ja.. toevallig pakt ze wel steeds het lesbogevoelige Miertje .. en dan roepen of JW het niet erg vind .. haar Gluipkutjes gedrag gaat wel steeds meer opvallen
[ afbeelding ]
wat was dat dan met die kleding? Ze had een coltrui aan en een rokje.quote:Op zondag 9 april 2023 22:38 schreef xsaskiax het volgende:
Bern is helemaal gek van Sasha..... zij lacht en kletst met iedereen, bij hem is ze 'het kleine meisje'.... dat zag je van de week met de kleding en het op schoot zitten..... zo gedraagt ze zich heel vaak.
Hij stelt zich richting haar behoorlijk Dominant op als ze weer eens gedronken heeft, zorgt op zijn manier goed voor haar, alleen roept het bij Sasha dan gelijk de houding van 'klein meisje' op, dat zielig is en vertroeteld moet worden.
Is ook heel erg ongezond en loopt totaal uit de hand maar dat roepen we allemaal al tig maandenquote:Op zondag 9 april 2023 22:45 schreef Pindaaatje het volgende:
Babette zei dat ze al drie keer achter had gezeten om te praten over de Zoë-Isaac situatie, want hij heeft een vriendin.
Denk dat ze wilde dat ze met haar zouden praten. Maar ze doen er niks aan zei ze. Toen soundlock
stalker estherquote:Op zondag 9 april 2023 22:47 schreef Kakadylo het volgende:
K5 heeft gewoon totale schijt want die genoten ook van patiënt Esther
Zoe is een dronken del, en Isaac had geen behoefte aan een dronken delquote:Op zondag 9 april 2023 22:46 schreef woxxel het volgende:
Ik heb t gemist van. Wat isxer febeurd tussen zoe en isaak vanavond?
Dan blijf ik het toch gek vinden dat als Zoe weer met een 'Isaac zei/deed dit toen ik dat zei/deed' verhaal bij Babs komt dat zij daar in mee gaat. 'Oooh zei/deed die dat echt?' en dat soort reacties steeds in plaats van iets als 'Zoe fuck off, hij is bezet, tig jaar ouder en haal die fantasie uit je hoofd want er gaat niks van komen' reactie.quote:Op zondag 9 april 2023 22:45 schreef Pindaaatje het volgende:
Babette zei dat ze al drie keer achter had gezeten om te praten over de Zoë-Isaac situatie, want hij heeft een vriendin.
Denk dat ze wilde dat ze met haar zouden praten. Maar ze doen er niks aan zei ze. Toen soundlock
misschien een FEBO dingetjequote:Op zondag 9 april 2023 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan blijf ik het toch gek vinden dat als Zoe weer met een 'Isaac zei/deed dit toen ik dat zei/deed' verhaal bij Babs komt dat zij daar in mee gaat. 'Oooh zei/deed die dat echt?' en dat soort reacties steeds in plaats van een iets als 'Zoe fuck off, hij is bezet, tig jaar ouder en haal die fantasie uit je hoofd want er gaat niks van komen' reactie.
Ik herken haar amper van toen ik het in het begin volgde. Ze lijkt wel meerdere persoonlijkheden te hebben.quote:
Engine zat daarquote:Op zondag 9 april 2023 22:50 schreef greysbones het volgende:
is er iemand die dat geleuter van JW en Eunice aankan?
ow dat mag welquote:Op zondag 9 april 2023 22:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
regie volgt dat geschreeuw maar half
[ afbeelding ]
Is ie wel gewend en morgen laat ie zich weer gewoon afblaffenquote:
Dat lachen van Rupert is geweldig!!quote:Op zondag 9 april 2023 22:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
regie volgt dat geschreeuw maar half
[ afbeelding ]
nee dan gaat Babbelette het weer hebben over cognitieve dissonantie en dat snapt Zoe niet en dan moet ze weer huilenquote:Op zondag 9 april 2023 22:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan blijf ik het toch gek vinden dat als Zoe weer met een 'Isaac zei/deed dit toen ik dat zei/deed' verhaal bij Babs komt dat zij daar in mee gaat. 'Oooh zei/deed die dat echt?' en dat soort reacties steeds in plaats van iets als 'Zoe fuck off, hij is bezet, tig jaar ouder en haal die fantasie uit je hoofd want er gaat niks van komen' reactie.
Zijn allebei dadelijk afgekoeld, mag ie nieuwe makenquote:Op zondag 9 april 2023 22:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Met een kruik en een kopje thee voor sas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |