GJ en Kim doen er inmiddels niet meer toe.quote:Op zondag 9 april 2023 21:46 schreef 5thencounter het volgende:
Afspraken gemaakt met ex-deelnemers in het verleden bieden geen garantie voor nu.. Babbel kan lullen wat ze wil
Wendy is zelf ook een verslaafde.quote:Op zondag 9 april 2023 21:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch.
Wendy draait zich ook in debiele bochten.
Een hoop gedoe. Maar het komt er gewoon door ben ik niet bang voor.quote:Op zondag 9 april 2023 21:46 schreef D. het volgende:
Ze proberen iedere keer die tabak er doorheen te drukken, het mag weleens een keer niet door gaan
Jawel, want die moest ook zo nodig tabak.quote:Op zondag 9 april 2023 21:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou snoep kopen, daar zeuren ze allemaal om, en dan geen ontbijt. Het is niet de schuld van Wendy dat die afspraak nog niet ingelost is.
Dat is wat Jappie ook zei toch?quote:Op zondag 9 april 2023 21:47 schreef mootie het volgende:
Eerst snoep, daarna praten we wel weer over tabak
Had ze zich daar hard voor moeten maken.quote:Op zondag 9 april 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
Vind het lullig dat Wendy dit nu voor de kiezen krijgt omdat andere managers er zich niet aan hebben gehouden
Het risico van manager zijn, iedereen moet maar naar de pijpen van de rokers dansen, het is een beetje eenrichtingsverkeer.quote:Op zondag 9 april 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
Vind het lullig dat Wendy dit nu voor de kiezen krijgt omdat andere managers er zich niet aan hebben gehouden
Zegt zij die haar speciale merk zilvershampoo wil.quote:Op zondag 9 april 2023 21:48 schreef Sociologica het volgende:
Babs: het is ook mijn jaar van m’n leven!
Nee, snoep moet van het boodschappengeld en tabak gaat uit de huishoudpotquote:Op zondag 9 april 2023 21:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel, want die moest ook zo nodig tabak.
De rest kan de pot op. Het is toch haar jaar.quote:Op zondag 9 april 2023 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zegt zij die haar speciale merk zilvershampoo wil.
Ja...quote:Op zondag 9 april 2023 21:49 schreef mootie het volgende:
We gaan nu niet doen alsof Wendy een slachtoffer is
Wat een topargument en meteen alleszeggendquote:Op zondag 9 april 2023 21:48 schreef engine het volgende:
Waar ik echt foxwild van word is een jeffrey met afkickverschijnselenprima quote van babs
Dus?quote:Op zondag 9 april 2023 21:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, snoep moet van het boodschappengeld en tabak gaat uit de huishoudpot
laat maarquote:Op zondag 9 april 2023 21:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, snoep moet van het boodschappengeld en tabak gaat uit de huishoudpot
Neuh, zij is één van de rokers die destijds achter dat idee stondquote:Op zondag 9 april 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |