Dat biljart en die spellen mag toch iedereen gebruik van maken?quote:Op zondag 9 april 2023 21:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zoui dan nu voor alles op rood gaan staan, Erik weer een paar kutspellen, heeft ook al een biljart. Wiskundeboeken, dure rekenmachine, drumstel etc. Ook niet nodig
Van wie?quote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef mootie het volgende:
Als verstokt roker vind ik dit belachelijk, kinderachtig, sneu gedrag.
Roken mag ook iedereenquote:Op zondag 9 april 2023 21:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat biljart en die spellen mag toch iedereen gebruik van maken?
quote:Op zondag 9 april 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat verhaaltje stinkt ook aan alle kanten
Vind ik wel meevallen. Hij heeft 1 dag zijn motor binnen gehad, tijdens een evenement wat door hem was georganiseerd.quote:Op zondag 9 april 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat verhaaltje stinkt ook aan alle kanten
Het is gewoon een domme groep want ze laten zich uiteindelijk gewoon 'intimideren' en staan daardoor telkens op groenquote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef mootie het volgende:
Als verstokt roker vind ik dit belachelijk, kinderachtig, sneu gedrag.
Eerst koste die motor 15k en na een (twee) keer neuken was ie gratis.quote:Op zondag 9 april 2023 21:55 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Vind ik wel meevallen. Hij heeft 1 dag zijn motor binnen gehad, tijdens een evenement wat door hem was georganiseerd.
Hij heeft geen info van buiten gehad, geen voordeel ermee behaald, en 's avonds weer netjes teruggegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |