dat de managers waaronder Kenzi die perse snoep wildequote:Op zondag 9 april 2023 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Neuh, zij is één van de rokers die destijds achter dat idee stond
Maar daarom hoeven ze nu niet weer akkoord te gaan met weer tabak bestellen.quote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat de managers waaronder Kenzi die perse snoep wilde
niks bestellen
kan Wendy daar niks aan doen
dat zeg ik toch nietquote:Op zondag 9 april 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar daarom hoeven ze nu niet weer akkoord te gaan met weer tabak bestellen.
Zij stond achter de stelling, vond het allemaal wel prima dat de rest niks kreeg. Nu krijgt ze hem terug.quote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat de managers waaronder Kenzi die perse snoep wilde
niks bestellen
kan Wendy daar niks aan doen
De tegenpartij heeft ook 24 uur om voldoende tegenstand te plannenquote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
Wel lullig dat de rokers 24 uur krijgen om hun argumenten bij de rest door de strot douwen.. en de Manager rookt zelf ook, dus het zal wel door gaan, desnoods weer in ruil voor veel snaaien
dat verhaaltje stinkt ook aan alle kantenquote:Op zondag 9 april 2023 21:52 schreef Sociologica het volgende:
Babs begint nog ff over de motor van Jappie. Alles wordt uit de kast getrokken
De paniek slaat toe.quote:Op zondag 9 april 2023 21:52 schreef Sociologica het volgende:
Ik vind een evenement vergelijken met tabak zo dom. Ze vergeleek persoonlijke doelen ook al met tabak.quote:Op zondag 9 april 2023 21:52 schreef Sociologica het volgende:
Dat biljart en die spellen mag toch iedereen gebruik van maken?quote:Op zondag 9 april 2023 21:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zoui dan nu voor alles op rood gaan staan, Erik weer een paar kutspellen, heeft ook al een biljart. Wiskundeboeken, dure rekenmachine, drumstel etc. Ook niet nodig
Van wie?quote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef mootie het volgende:
Als verstokt roker vind ik dit belachelijk, kinderachtig, sneu gedrag.
Roken mag ook iedereenquote:Op zondag 9 april 2023 21:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat biljart en die spellen mag toch iedereen gebruik van maken?
quote:Op zondag 9 april 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat verhaaltje stinkt ook aan alle kanten
Vind ik wel meevallen. Hij heeft 1 dag zijn motor binnen gehad, tijdens een evenement wat door hem was georganiseerd.quote:Op zondag 9 april 2023 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat verhaaltje stinkt ook aan alle kanten
Het is gewoon een domme groep want ze laten zich uiteindelijk gewoon 'intimideren' en staan daardoor telkens op groenquote:Op zondag 9 april 2023 21:51 schreef mootie het volgende:
Als verstokt roker vind ik dit belachelijk, kinderachtig, sneu gedrag.
Eerst koste die motor 15k en na een (twee) keer neuken was ie gratis.quote:Op zondag 9 april 2023 21:55 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
Vind ik wel meevallen. Hij heeft 1 dag zijn motor binnen gehad, tijdens een evenement wat door hem was georganiseerd.
Hij heeft geen info van buiten gehad, geen voordeel ermee behaald, en 's avonds weer netjes teruggegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |