Zij zit met heel veel dingen en heeft hulp nodig en dan moet je daar niet zittenquote:Op zondag 9 april 2023 22:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik begrijp alleen niet waarom dat maakt dat het onverantwoord is dat zij daar zit.
Hoe zij met Bern omgaat of tegen hem doet is toch tussen hen samen?
er zitten er wel meer met issues of die hulp nodig hebben.quote:Op zondag 9 april 2023 22:26 schreef humpty het volgende:
[..]
Zij zit met heel veel dingen en heeft hulp nodig en dan moet je daar niet zitten
dat is hoe ik er tegen aan kijk
O vast maar gaat nu over haar ...maar goed ieder zijn meningquote:Op zondag 9 april 2023 22:27 schreef Verida het volgende:
[..]
er zitten er wel meer met issues of die hulp nodig hebben.
Ik heb schijt aan issues, stoornissen en andere kwalen, ik zeg wat ik zie op de streams en das niet altijd bestquote:Op zondag 9 april 2023 22:27 schreef Verida het volgende:
[..]
er zitten er wel meer met issues of die hulp nodig hebben.
Hoe is die relatie eigenlijk ontstaan? Weet niet beter dan dat die twee hand in hand liepen alsof ze in een sekte zaten!quote:Op zondag 9 april 2023 22:28 schreef humpty het volgende:
En die Bern is een lulletje rozenwater...dat is mij van het begin al duidelijk
Sasha is idd wel iemand met issues en best wel complex, wellicht is ze daarom gecast...quote:Op zondag 9 april 2023 22:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan issues, stoornissen en andere kwalen, ik zeg wat ik zie op de streams en das niet altijd best![]()
[ afbeelding ]
Ze was de eerste die hem niet gelijk afwees ....quote:Op zondag 9 april 2023 22:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe is die relatie eigenlijk ontstaan? Weet niet beter dan dat die twee hand in hand liepen alsof ze in een sekte zaten!
Er gingen toen de gekste verhalen jaquote:Op zondag 9 april 2023 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze was de eerste die hem niet gelijk afwees ....
En dan Erik die zegt dat hij de Ī10.000 boete terug gaat vragenquote:
kan me niet schelenquote:Op zondag 9 april 2023 22:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Sasha is idd wel iemand met issues en best wel complex, wellicht is ze daarom gecast...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vind haar verder ook niet sympathiek hoor...Maar ook dat soort mensen maken een RLSquote:Op zondag 9 april 2023 22:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
kan me niet schelen![]()
als ik een lui wijf in haar nest zie liggen, zie ik een lui wijf in haar nest liggen, kan ze wel zeggen dat ze long covid heeft, maar dat geloof ik pas als ze óok in bed blijft liggen terwijl er een feestje aan de gang is![]()
HAHAHA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |