Als je het maar gezellig hebtquote:
Ben bang van niet.. vannacht sterretjes en de leuke pop, daar houdt het volgens mij mee opquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:04 schreef Seattle het volgende:
Komt er nog iets van taart of tien flessen wijn voor Jeff zijn verjaardag?
die mirthe zou ik ook veel achter het behang plakken , zeurmiepquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:09 schreef xsaskiax het volgende:
Niet te geloven...... Mirthe staat tegen Kenzy te klagen dat Eunice véélllllll meer fototijd heeft dan zij heeft gehad........
Misschien had ze dit ook leuk gevonden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:08 schreef Seattle het volgende:
Zucht… hoe zou het met Kim zijn?Ben wel blij voor haar dat ze deze opdracht niet hoeft te doen
quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeeeeeere's Johnny!!
Jeetje wat een slecht idee ditquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeeeeeere's Johnny!!
Wat een scharminkel is het zo.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeeeeeere's Johnny!!
Er worden uiteindelijk toch maar 3 fotos per persoon bewerkt begreep ik .. Dus minder fotos wil eigenlijk zeggen dat je er veel beter op staat .. anders hadden ze meer fotos moeten makenquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:23 schreef xsaskiax het volgende:
En nu wil Mirthe de foto's met de hooibaal zien.......oh Jezus hoeveel foto's heeft Eunice??? vragen ze zich af
Mirthe: dat zei ik toch........ dat ze veel meer foto's heeft.......hoe jaloers kun je zijn?????
Zo werkt het, je maakt veel foto's en zoekt dan de beste.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Er worden uiteindelijk toch maar 3 fotos per persoon bewerkt begreep ik .. Dus minder fotos wil eigenlijk zeggen dat je er veel beter op staat .. anders hadden ze meer fotos moeten maken
quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:35 schreef chufi het volgende:
Kenzi verneukt de Hottube met paarse verf (of kleurstof)
Zou lachen zijnquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Een paar dagen tegen een paarse Mirthe en Kenzy aankijken lijkt me wel wat!
Ze waren aan het geiten en hij stond belachelijk te doenquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:33 schreef KinKiJan het volgende:
Er zijn ook wel 'normale' foto's van Jeff gemaakt maar waren niet zo duidelijk in beeld als bovenstaande caps. Waarom ie een 'martinnetje' deed (zonder shirt) weet ik ook niet
Preciesquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze waren aan het geiten en hij stond belachelijk te doen
Volgens mij zijn er een paar die denken dat ze zelf alle foto's krijgen, maar dat er 3 officieel uitgezocht worden (of zoiets), hoorde er net toespelingen op gemaakt worden door Mirthe en Kinzyquote:
En die worden gebruikt voor de kalender of iets anders?quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er een paar die denken dat ze zelf alle foto's krijgen, maar dat er 3 officieel uitgezocht worden (of zoiets), hoorde er net toespelingen op gemaakt worden door Mirthe en Kinzy
Ook omdat ze pas tegen het einde de som laten zien, ze zijn bang dat we het voorzeggen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:03 schreef engine het volgende:
En iedereen rommelt weer verder. Weinig boeiends deze opdracht.
Nooit van gehoord, wat zit daar in?quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:09 schreef engine het volgende:
Waarom is Kenzi eigenlijk heksensoep aan het maken?
quote:
Goeie vraag, zou het niet weten.. misschien nog voor fotoshoot?quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel het paarse water in de hottubWat moet ze ermee?
Bereidingswijzequote:
ze zijn samen op de foto geweest en dat sjaggie ga beetje wel ,verder zeg ik er niks meer over , heb er mijn mening overquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:10 schreef Daana316 het volgende:
Las dat Sas weer shaggie is. Is ze al alleen of samen met Bern op de foto geweest?, zal een leuke foto worden😡😡.
Ze kan vandaag natuurlijk ook minder tijd met Jappie doorbrengen, misschien daarom zo shaggie. Bern moet zijn mond hier ook maar eens over open doen tegen haar. Sas en Jap lijken wel lijm, sinds Wanda weg is. Ze gaf wel eerder aan Jappie een beetje te willen steunen en op te vangen, maar ze verpest haar eigen relatie hiermee.
Veel zeggen er wel, ze is met Jap of de anderen gezelliger dan met Bern, maar ik heb het gevoel dat ze Bern juist alleen maar opzoekt als ze shaggie is, en daar wordt Bern ook niet vrolijker van.
Heb momenteel geen live, maar dat Sas weer lekker shaggie is wordt hier geschreven door streamers, dus ga ik daar van uit Sas kennende.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze zijn samen op de foto geweest en dat sjaggie ga beetje wel ,verder zeg ik er niks meer over , heb er mijn mening over
Gespierde spijkerquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeeeeeere's Johnny!!
Ga ik straks even terug kijkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:25 schreef Dotteke het volgende:
Zo te zien op tv komt nu de brief voor Wanda
Dat valt voor mij onder make upquote:
Denkt hij nu sexy te zijn met zijn blote gespierde spijker lijfjequote:
Ben benieuwd of we zo nog zien of iemand haar nog ophaalt.quote:
Denk eerder iets voor mannen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denkt nu nu sexy te zijn met zijn blote gespierde spijker lijfje
Nee normaal zie je dat er mensen staan te wachten maar nu niemand. Misschien buiten beeld wel dat weet ik nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
serieus??? wow, ik had toch wel iemand voor haar verwacht... niet Ivor, maar haar thuisfront
Ivor was toch al geen fan van Talpa denk ik dus die gaat daar niet aan meewerken. Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee normaal zie je dat er mensen staan te wachten maar nu niemand. Misschien buiten beeld wel dat weet ik niet
als er niet was om haar op te halen zegt al genoeg , dan nog met taxi heel stuk naar huis en dan vreet je ook aan haarquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee normaal zie je dat er mensen staan te wachten maar nu niemand. Misschien buiten beeld wel dat weet ik niet
Niet in beeld, of een taxi of familie we weten het niet, ze zal niet lopend naar huis zijn gegaan.quote:
Dat zei ik al misschien wel buitenbeeld. Maandag de boze Marciano op tvquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet in beeld, of een taxi of familie we weten het niet, ze zal niet lopend naar huis zijn gegaan.
Jaaaaquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:59 schreef xsaskiax het volgende:
Nee....... het is niet waar...... Mirthe zegt net dat zij straks wéér aan de beurt is... nog meer foto's !!!!
Ik kijk uitgesteld/ neem de afleveringen op. Gaan ze hier schrijven wat er in de aflevering gebeurt😳😳quote:
Ja kansloos, doe dat in het TV topic hieronder.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:00 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik kijk uitgesteld/ neem de afleveringen op. Gaan ze hier schrijven wat er in de aflevering gebeurt😳😳
Sterker nog, we schreven er al over een kleine week terug.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:00 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik kijk uitgesteld/ neem de afleveringen op. Gaan ze hier schrijven wat er in de aflevering gebeurt😳😳
Oneerlijk,respectloos,iedereen is gelijk....quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:09 schreef xsaskiax het volgende:
Niet te geloven...... Mirthe staat tegen Kenzy te klagen dat Eunice véélllllll meer fototijd heeft dan zij heeft gehad........
Er is niet niets gezegd wat niet al op de streams was en wat hier al uitgebreid besproken is.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:00 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Bang voor Jeffrey maar wel bijna staan te kwijlen om zijn foto's....... dat kan dus ook schijnbaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oneerlijk,respectloos,iedereen is gelijk....
Ze zal bang voor hem zijn als hij loopt te "banjeren"quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bang voor Jeffrey maar wel bijna staan te kwijlen om zijn foto's....... dat kan dus ook schijnbaar
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:16 schreef engine het volgende:
We zeggen wat van Kenzi en Mirthe maar Jeff is ondertussen al uren bezig in zijn nakie.
En dat moet nakend?quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Tijd doden terwijl ze wachten op BZW. Die konden een uur geleden al, maar die waren nog niet klaar.
Marciano was net 'Eddy' (Zoe) nog aan het opjagen want die had nog niks gedaan.
Dat zeg ik niet, leg alleen uit waarom hij 'uren' bezig zou zijn..quote:
Misschien is een foto boven aan de trap een leuk ideequote:Op vrijdag 7 april 2023 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
Nice dat Jeff en Marciano hier lol mee hebben. Werken wel goed samen
Met de hele groep? Das wel een beter idee dan met z'n allen voor zo'n doek staanquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien is een foto boven aan de trap een leuk idee
Maar wie gaat dan de foto makenquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met de hele groep? Das wel een beter idee dan met z'n allen voor zo'n doek staan
Hij was slim genoeg om het Moraima en niet Zoe te laten doen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff ook even langs de make up geweest.
SPOILER: Anders was het zoiets geweest..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij was slim genoeg om het Moraima en niet Zoe te laten doen.SPOILER: Anders was het zoiets geweest..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Denk ik niet, die kus met Ivor was toen Wanda het huis in ging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ooooooohh, dan kan Jasper wel naar huisquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk ik niet, die kus met Ivor was toen Wanda het huis in ging.
Hij hoop dat Wanda bij de poort staat als hij eruit gaatquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ooooooohh, dan kan Jasper wel naar huis
Jammer ze heeft toch wel iets anders neem ik aan om aan te trekken. Lijkt mijquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:24 schreef ledn81 het volgende:
Janet tegen Wendy "je lijkt een beetje op die van de flintstones"
Wendy : "En bedankt" Maar ik snap het wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ziet Wendy er mooi uit zoquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde juist posten dat ik 'r nog niet eerder zo lelijk gezien heb
Ik vind de jurk wel leuk, maar al die zooi op haar gezicht nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik vind haar haar wel mooi zo maar die jurk vreselijk.
O echt. Lol. Ik vind Babette er helemaal niet uit zienquote:
Ik vind haar altijd een chagrijnige uitdrukking hebben en jurist op deze foto nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
make up beetje te geeft haar harde uitstraling
Die wenkies van Babette zijn echt vreselijk. Wendy's ogen vind ik niet zo mooi opgemaakt eigenlijk, verder mooie vrouw. Samen met Kenzy de mooiste van de loods imo.quote:
Maar Babette heeft altijd al een hondenkopquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Lol. Ik vind Babette er helemaal niet uit zien
Daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Babette heeft altijd al een hondenkop
Of met de tondeuse over Bern heenquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:08 schreef engine het volgende:
Ze hadden Erik zijn haar ook wel weer even kunnen trimmen voor fotoshoot day.
is van de week pas gedaanquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:08 schreef engine het volgende:
Ze hadden Erik zijn haar ook wel weer even kunnen trimmen voor fotoshoot day.
Ow...had korter gekund dan.quote:
Ik heb haar ook weleens mooier opgemaakt gezien, ze heeft prachtige ogen, maar die zijn nu erg 'hard' aangezet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
make up beetje te geeft haar harde uitstraling
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Babette heeft altijd al een hondenkop
Ik krijg er wel een beetje Jessica Rabbit gevoel vanquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
X-Files tune, iemand?
Met de bruiloftquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar ook weleens mooier opgemaakt gezien, ze heeft prachtige ogen, maar die zijn nu erg 'hard' aangezet.
Juist, ik kon maar niet op de naam komen!!!quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een beetje Jessica Rabbit gevoel van
Volgens mij hebben ze een super dag gehad met die fotoshootquote:
Waarschijnlijk vind ze het gewoon heel erg leuk.quote:
Met jas, zonder jas...... riek naast haar hoofd, riek onder haar hoofd......oh nog maar een paar.....quote:
Vind ik grappigquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:48 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey heeft nog het langste voor de camera gestaan op dit moment.
wat kun je hier goed zien dat een open glimlach het hele gezicht zachter maaktquote:
hahaha dat was de hele dag al duidelijk Engine, jij hebt wel een zwak plekje voor Mirthe he, ze is ook mooi om te zien..... ik vind haar alleen niet leuk als mens, maar zo hebben ze allemaal wel ietsquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:47 schreef engine het volgende:
Persoonlijk vind ik dit de leukste foto's van vandaag
Ik hoef niet een uur naar Erik te kijken dan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik grappig![]()
Mirthe is rupsje nooit genoeg maar heeft dus gewoon net als de rest lol met dit gebeuren.
ik heb nog geen 'verkeerd woord' gehoord, ze zijn allemaal blij met hun foto'squote:Op vrijdag 7 april 2023 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een super dag gehad met die fotoshoot
is toch ook enorm leukquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb nog geen 'verkeerd woord' gehoord, ze zijn allemaal blij met hun foto's(en de tijd en de speciale aandacht)
ik schat dat Rupert de meeste fototijd gehad heeft.... heb hier zitten lachen omdat hij bij bijna iedereen opdook en wel op een paar foto's van de meesten zal staanquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:48 schreef Hoempah het volgende:
Klopt, groot gedeelte was na het eten om tijd te doden terwijl ze aan het wachten waren op Babs en Wendy .. Eigenlijk ook op Zoe, maar lijkt erop dat ze die nu helemaal opgegeven hebbenquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:48 schreef Hoempah het volgende:
Ja leuk om te lezen 60 x per dag...quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha dat was de hele dag al duidelijk Engine, jij hebt wel een zwak plekje voor Mirthe he, ze is ook mooi om te zien..... ik vind haar alleen niet leuk als mens, maar zo hebben ze allemaal wel iets
Ja ik vind Mirthe leukquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha dat was de hele dag al duidelijk Engine, jij hebt wel een zwak plekje voor Mirthe he, ze is ook mooi om te zien..... ik vind haar alleen niet leuk als mens, maar zo hebben ze allemaal wel iets
Beetje ruw knipwerk in de videos is 3min met Imadiddin en 10min soloquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik schat dat Rupert de meeste fototijd gehad heeft.... heb hier zitten lachen omdat hij bij bijna iedereen opdook en wel op een paar foto's van de meesten zal staan
klopt, dat is zeker niet de bedoeling, we hebben allemaal onze voorkeur (en afkeur) van bewoners, dat is in iedere RLS zo.... en je hebt groot gelijk dat er over bepaalde bewoners altijd maar gezeik geschreven wordt.... zoals ze zeggen: je hebt 'lovers' en 'haters', maar ze hebben allemaal iets leuks en iets rottigs, het is ook maar net hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind Mirthe leuk![]()
En anders lezen we hier alleen maar gezeik over haar en dat is ook jammer.
Waarom zegt niemand eens tegen haar dat ze zo juist NIET sexy is...... soms vind ik het gewoon zielig voor haar dat ze zich zo voor schut zetquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
Zoe doet dat tong tegen het gehemelte trucje
maar iets te fanatiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
OT: nieuws van WandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: nieuws van WandaSneu mens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: nieuws van Wandaoke dan....... in januari.......zolang is het toch nog niet aan de gang tussen Wanda en Jasper? (of heb ik dingen gemist?)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop voor Jasper dat hij het op een of andere manier te weten komt, dat gun ik hem wel.
wanneer was de eerste keer dat Jappie bij haar in bed heeft geslapen?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke dan....... in januari.......zolang is het toch nog niet aan de gang tussen Wanda en Jasper? (of heb ik dingen gemist?)...
Ik hoop voor Jasper dat hij het op een of andere manier te weten komt, dat gun ik hem wel.
Zoals ik het lees hadden ze al problemen voordat zij de loods in ging. Dat helpt dan niet als je elkaar maanden niet ziet. Of wel want uit elkaar gaan is soms ook een oplossing.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke dan....... in januari.......zolang is het toch nog niet aan de gang tussen Wanda en Jasper? (of heb ik dingen gemist?)...
Ja, je hebt veel gemist....quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft altijd de tijd om elke dag alles te lezen of livestreams te kijken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is niet niets gezegd wat niet al op de streams was en wat hier al uitgebreid besproken is.
nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:08 schreef chufi het volgende:
Gaan Kenzi en Myrthe de Huttube zelf ook weer schoonmaken of ?..
Leuk om te zien. Zijn geld dubbel en dwars waard dusquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb nog geen 'verkeerd woord' gehoord, ze zijn allemaal blij met hun foto's(en de tijd en de speciale aandacht)
Erik lijkt wat last van het licht te hebbenquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:08 schreef engine het volgende:
Het gaat er serieus aan toe![]()
[ afbeelding ]
Ja dat vermoedde ik al en schreef ik ook eerder al deze week als optie ,...quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Zoals ik het lees hadden ze al problemen voordat zij de loods in ging. Dat helpt dan niet als je elkaar maanden niet ziet. Of wel want uit elkaar gaan is soms ook een oplossing.
Beetje fel lichtquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
Erik lijkt wat last van het licht te hebben
Mag aannemen dat ze niet beid e ongesteld zijn ...quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:10 schreef engine het volgende:
Ik snap alleen het doel van dat paarse nog steeds niet.
Vaak groei je dan wel uit elkaar \quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Zoals ik het lees hadden ze al problemen voordat zij de loods in ging. Dat helpt dan niet als je elkaar maanden niet ziet. Of wel want uit elkaar gaan is soms ook een oplossing.
Dat betekent niet dat er in de COS niet over iets gesproken mag worden wat op de streams is geweestquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:08 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft altijd de tijd om elke dag alles te lezen of livestreams te kijken.
blijkbaar zat het eerder al niet goed tussen wanda -ivorquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag aannemen dat ze niet beid e ongesteld zijn ...
Waarom kan ik jouw plaatjes ineens niet meer zien?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:10 schreef engine het volgende:
Mirthe en Kenzi in de heksensoep![]()
[ afbeelding ]
Isaac zei een paar weken geleden dat het al 5 maanden aan de gang was.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat was niet te merken aan Wanda, zij adoreerde Ivor, het was Ivor voorquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dit..!!quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was niet te merken aan Wanda, zij adoreerde Ivor het was Ivor vooren Ivor na.
eensquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was niet te merken aan Wanda, zij adoreerde Ivor het was Ivor vooren Ivor na.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom kan ik jouw plaatjes ineens niet meer zien?
Ja nu welquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:17 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat weet ik niet.
zo wel?
[ afbeelding ]
Ja okay dat is wel zo. Hun probleemquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was niet te merken aan Wanda, zij adoreerde Ivor, het was Ivor vooren Ivor na.
quote:
ze weten dat jij 1 van de filmpjes mannen bent in de COSquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:20 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Blijf het een apart nummer vinden voor het aankondigen van een rekensom.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze weten dat jij 1 van de filmpjes mannen bent in de COS
speciaal voor jou![]()
Ik heb het nog niet gehoordquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:20 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Blijf het een apart nummer vinden voor het aankondigen van een rekensom.
Een rijtjequote:Op vrijdag 7 april 2023 21:21 schreef chufi het volgende:
Wanneer heb je Bingo of gaat het om een volle kaart?
Ik zat een fil pje van vanmiddag terug te kijken, dus streams op mute.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat een fil pje van vanmiddag terug te kijken, dus streams op mute.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:26 schreef Hoempah het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die gezichten van die tweequote:Op vrijdag 7 april 2023 21:30 schreef spapaars het volgende:
Alarm gaat met Mirthe en Kenzy in bad, stream 2
https://streamable.com/qti7zx
2 jaar oud MacBook, dus gewoon typeaidsquote:
hahahaha geweldig!! wat een reactiesquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:30 schreef spapaars het volgende:
Alarm gaat met Mirthe en Kenzy in bad, stream 2
https://streamable.com/qti7zx
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 jaar oud MacBook, dus gewoon typeaids![]()
Jasper heeft zijn haar gewassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer heeft hij het gewassen dan?Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem 24/7 in beeld, het ziet er gewassen uit, maar misschien is het talkpoederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wanneer heeft hij het gewassen dan?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
aahquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem 24/7 in beeld, het ziet er gewassen uit, maar misschien is het talkpoeder
Viespeukjequote:Op vrijdag 7 april 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah
hij heeft het vanmorgen nat gemaakt met zijn handen
dat is ook het enige dat hij op de badkamer heeft gedaan vandaag
Neehee Jap doucht nooit en poetst zijn tanden nooit...quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem 24/7 in beeld, het ziet er gewassen uit, maar misschien is het talkpoeder
bern weet dat ze aan lentemarkt bezig zijn , niks verkeerd mee tochquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:33 schreef greysbones het volgende:
Jap en Sas ook weer samen
wanneer zou Bern er genoeg van hebben ?
GATVERDAMMEquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Neehee Jap doucht nooit en poetst zijn tanden nooit...
Zo begon het bij Wanda ookquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern weet dat ze aan lentemarkt bezig zijn , niks verkeerd mee toch
Kan niet, dit is de eerste lentemarkt in de loods.quote:
kerstmarktquote:Op vrijdag 7 april 2023 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan niet, dit is de eerste lentemarkt in de loods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |