Dat valt voor mij onder make upquote:
Denkt hij nu sexy te zijn met zijn blote gespierde spijker lijfjequote:
Ben benieuwd of we zo nog zien of iemand haar nog ophaalt.quote:
Denk eerder iets voor mannen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denkt nu nu sexy te zijn met zijn blote gespierde spijker lijfje
Nee normaal zie je dat er mensen staan te wachten maar nu niemand. Misschien buiten beeld wel dat weet ik nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
serieus??? wow, ik had toch wel iemand voor haar verwacht... niet Ivor, maar haar thuisfront
Ivor was toch al geen fan van Talpa denk ik dus die gaat daar niet aan meewerken. Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee normaal zie je dat er mensen staan te wachten maar nu niemand. Misschien buiten beeld wel dat weet ik niet
als er niet was om haar op te halen zegt al genoeg , dan nog met taxi heel stuk naar huis en dan vreet je ook aan haarquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee normaal zie je dat er mensen staan te wachten maar nu niemand. Misschien buiten beeld wel dat weet ik niet
Niet in beeld, of een taxi of familie we weten het niet, ze zal niet lopend naar huis zijn gegaan.quote:
Dat zei ik al misschien wel buitenbeeld. Maandag de boze Marciano op tvquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet in beeld, of een taxi of familie we weten het niet, ze zal niet lopend naar huis zijn gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |