Als je het maar gezellig hebtquote:
Ben bang van niet.. vannacht sterretjes en de leuke pop, daar houdt het volgens mij mee opquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:04 schreef Seattle het volgende:
Komt er nog iets van taart of tien flessen wijn voor Jeff zijn verjaardag?
die mirthe zou ik ook veel achter het behang plakken , zeurmiepquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:09 schreef xsaskiax het volgende:
Niet te geloven...... Mirthe staat tegen Kenzy te klagen dat Eunice véélllllll meer fototijd heeft dan zij heeft gehad........
Misschien had ze dit ook leuk gevonden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:08 schreef Seattle het volgende:
Zucht… hoe zou het met Kim zijn?Ben wel blij voor haar dat ze deze opdracht niet hoeft te doen
quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeeeeeere's Johnny!!
Jeetje wat een slecht idee ditquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeeeeeere's Johnny!!
Wat een scharminkel is het zo.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:27 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeeeeeere's Johnny!!
Er worden uiteindelijk toch maar 3 fotos per persoon bewerkt begreep ik .. Dus minder fotos wil eigenlijk zeggen dat je er veel beter op staat .. anders hadden ze meer fotos moeten makenquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:23 schreef xsaskiax het volgende:
En nu wil Mirthe de foto's met de hooibaal zien.......oh Jezus hoeveel foto's heeft Eunice??? vragen ze zich af
Mirthe: dat zei ik toch........ dat ze veel meer foto's heeft.......hoe jaloers kun je zijn?????
Zo werkt het, je maakt veel foto's en zoekt dan de beste.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Er worden uiteindelijk toch maar 3 fotos per persoon bewerkt begreep ik .. Dus minder fotos wil eigenlijk zeggen dat je er veel beter op staat .. anders hadden ze meer fotos moeten maken
quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:35 schreef chufi het volgende:
Kenzi verneukt de Hottube met paarse verf (of kleurstof)
Zou lachen zijnquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Een paar dagen tegen een paarse Mirthe en Kenzy aankijken lijkt me wel wat!
Ze waren aan het geiten en hij stond belachelijk te doenquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:33 schreef KinKiJan het volgende:
Er zijn ook wel 'normale' foto's van Jeff gemaakt maar waren niet zo duidelijk in beeld als bovenstaande caps. Waarom ie een 'martinnetje' deed (zonder shirt) weet ik ook niet
Preciesquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze waren aan het geiten en hij stond belachelijk te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |