is van de week pas gedaanquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:08 schreef engine het volgende:
Ze hadden Erik zijn haar ook wel weer even kunnen trimmen voor fotoshoot day.
Ow...had korter gekund dan.quote:
Ik heb haar ook weleens mooier opgemaakt gezien, ze heeft prachtige ogen, maar die zijn nu erg 'hard' aangezet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
make up beetje te geeft haar harde uitstraling
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Babette heeft altijd al een hondenkop
Ik krijg er wel een beetje Jessica Rabbit gevoel vanquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
X-Files tune, iemand?
Met de bruiloftquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb haar ook weleens mooier opgemaakt gezien, ze heeft prachtige ogen, maar die zijn nu erg 'hard' aangezet.
Juist, ik kon maar niet op de naam komen!!!quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een beetje Jessica Rabbit gevoel van
Volgens mij hebben ze een super dag gehad met die fotoshootquote:
Waarschijnlijk vind ze het gewoon heel erg leuk.quote:
Met jas, zonder jas...... riek naast haar hoofd, riek onder haar hoofd......oh nog maar een paar.....quote:
Vind ik grappigquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:48 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey heeft nog het langste voor de camera gestaan op dit moment.
wat kun je hier goed zien dat een open glimlach het hele gezicht zachter maaktquote:
hahaha dat was de hele dag al duidelijk Engine, jij hebt wel een zwak plekje voor Mirthe he, ze is ook mooi om te zien..... ik vind haar alleen niet leuk als mens, maar zo hebben ze allemaal wel ietsquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:47 schreef engine het volgende:
Persoonlijk vind ik dit de leukste foto's van vandaag
Ik hoef niet een uur naar Erik te kijken dan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik grappig![]()
Mirthe is rupsje nooit genoeg maar heeft dus gewoon net als de rest lol met dit gebeuren.
ik heb nog geen 'verkeerd woord' gehoord, ze zijn allemaal blij met hun foto'squote:Op vrijdag 7 april 2023 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een super dag gehad met die fotoshoot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |