Jaaaaquote:Op vrijdag 7 april 2023 18:59 schreef xsaskiax het volgende:
Nee....... het is niet waar...... Mirthe zegt net dat zij straks wéér aan de beurt is... nog meer foto's !!!!
Ik kijk uitgesteld/ neem de afleveringen op. Gaan ze hier schrijven wat er in de aflevering gebeurt😳😳quote:
Ja kansloos, doe dat in het TV topic hieronder.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:00 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik kijk uitgesteld/ neem de afleveringen op. Gaan ze hier schrijven wat er in de aflevering gebeurt😳😳
Sterker nog, we schreven er al over een kleine week terug.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:00 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik kijk uitgesteld/ neem de afleveringen op. Gaan ze hier schrijven wat er in de aflevering gebeurt😳😳
Oneerlijk,respectloos,iedereen is gelijk....quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:09 schreef xsaskiax het volgende:
Niet te geloven...... Mirthe staat tegen Kenzy te klagen dat Eunice véélllllll meer fototijd heeft dan zij heeft gehad........
Er is niet niets gezegd wat niet al op de streams was en wat hier al uitgebreid besproken is.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:00 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Bang voor Jeffrey maar wel bijna staan te kwijlen om zijn foto's....... dat kan dus ook schijnbaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Oneerlijk,respectloos,iedereen is gelijk....
Ze zal bang voor hem zijn als hij loopt te "banjeren"quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bang voor Jeffrey maar wel bijna staan te kwijlen om zijn foto's....... dat kan dus ook schijnbaar
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:16 schreef engine het volgende:
We zeggen wat van Kenzi en Mirthe maar Jeff is ondertussen al uren bezig in zijn nakie.
En dat moet nakend?quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Tijd doden terwijl ze wachten op BZW. Die konden een uur geleden al, maar die waren nog niet klaar.
Marciano was net 'Eddy' (Zoe) nog aan het opjagen want die had nog niks gedaan.
Dat zeg ik niet, leg alleen uit waarom hij 'uren' bezig zou zijn..quote:
Misschien is een foto boven aan de trap een leuk ideequote:Op vrijdag 7 april 2023 19:22 schreef KinKiJan het volgende:
Nice dat Jeff en Marciano hier lol mee hebben. Werken wel goed samen
Met de hele groep? Das wel een beter idee dan met z'n allen voor zo'n doek staanquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:23 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien is een foto boven aan de trap een leuk idee
Maar wie gaat dan de foto makenquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met de hele groep? Das wel een beter idee dan met z'n allen voor zo'n doek staan
Hij was slim genoeg om het Moraima en niet Zoe te laten doen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff ook even langs de make up geweest.
SPOILER: Anders was het zoiets geweest..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij was slim genoeg om het Moraima en niet Zoe te laten doen.SPOILER: Anders was het zoiets geweest..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Denk ik niet, die kus met Ivor was toen Wanda het huis in ging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ooooooohh, dan kan Jasper wel naar huisquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk ik niet, die kus met Ivor was toen Wanda het huis in ging.
Hij hoop dat Wanda bij de poort staat als hij eruit gaatquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ooooooohh, dan kan Jasper wel naar huis
Jammer ze heeft toch wel iets anders neem ik aan om aan te trekken. Lijkt mijquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:24 schreef ledn81 het volgende:
Janet tegen Wendy "je lijkt een beetje op die van de flintstones"
Wendy : "En bedankt" Maar ik snap het wel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ziet Wendy er mooi uit zoquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde juist posten dat ik 'r nog niet eerder zo lelijk gezien heb
Ik vind de jurk wel leuk, maar al die zooi op haar gezicht nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:52 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik vind haar haar wel mooi zo maar die jurk vreselijk.
O echt. Lol. Ik vind Babette er helemaal niet uit zienquote:
Ik vind haar altijd een chagrijnige uitdrukking hebben en jurist op deze foto nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
make up beetje te geeft haar harde uitstraling
Die wenkies van Babette zijn echt vreselijk. Wendy's ogen vind ik niet zo mooi opgemaakt eigenlijk, verder mooie vrouw. Samen met Kenzy de mooiste van de loods imo.quote:
Maar Babette heeft altijd al een hondenkopquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Lol. Ik vind Babette er helemaal niet uit zien
Daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 7 april 2023 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Maar Babette heeft altijd al een hondenkop
Of met de tondeuse over Bern heenquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:08 schreef engine het volgende:
Ze hadden Erik zijn haar ook wel weer even kunnen trimmen voor fotoshoot day.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |