is toch ook enorm leukquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb nog geen 'verkeerd woord' gehoord, ze zijn allemaal blij met hun foto's(en de tijd en de speciale aandacht)
ik schat dat Rupert de meeste fototijd gehad heeft.... heb hier zitten lachen omdat hij bij bijna iedereen opdook en wel op een paar foto's van de meesten zal staanquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:48 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey heeft nog het langste voor de camera gestaan op dit moment.
Klopt, groot gedeelte was na het eten om tijd te doden terwijl ze aan het wachten waren op Babs en Wendy .. Eigenlijk ook op Zoe, maar lijkt erop dat ze die nu helemaal opgegeven hebbenquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:48 schreef Hoempah het volgende:
Jeffrey heeft nog het langste voor de camera gestaan op dit moment.
Ja leuk om te lezen 60 x per dag...quote:Op vrijdag 7 april 2023 20:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha dat was de hele dag al duidelijk Engine, jij hebt wel een zwak plekje voor Mirthe he, ze is ook mooi om te zien..... ik vind haar alleen niet leuk als mens, maar zo hebben ze allemaal wel iets
Ja ik vind Mirthe leukquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha dat was de hele dag al duidelijk Engine, jij hebt wel een zwak plekje voor Mirthe he, ze is ook mooi om te zien..... ik vind haar alleen niet leuk als mens, maar zo hebben ze allemaal wel iets
Beetje ruw knipwerk in de videos is 3min met Imadiddin en 10min soloquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik schat dat Rupert de meeste fototijd gehad heeft.... heb hier zitten lachen omdat hij bij bijna iedereen opdook en wel op een paar foto's van de meesten zal staan
klopt, dat is zeker niet de bedoeling, we hebben allemaal onze voorkeur (en afkeur) van bewoners, dat is in iedere RLS zo.... en je hebt groot gelijk dat er over bepaalde bewoners altijd maar gezeik geschreven wordt.... zoals ze zeggen: je hebt 'lovers' en 'haters', maar ze hebben allemaal iets leuks en iets rottigs, het is ook maar net hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind Mirthe leuk![]()
En anders lezen we hier alleen maar gezeik over haar en dat is ook jammer.
Waarom zegt niemand eens tegen haar dat ze zo juist NIET sexy is...... soms vind ik het gewoon zielig voor haar dat ze zich zo voor schut zetquote:Op vrijdag 7 april 2023 20:57 schreef greysbones het volgende:
Zoe doet dat tong tegen het gehemelte trucje
maar iets te fanatiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
OT: nieuws van WandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: nieuws van WandaSneu mens...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OT: nieuws van Wandaoke dan....... in januari.......zolang is het toch nog niet aan de gang tussen Wanda en Jasper? (of heb ik dingen gemist?)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop voor Jasper dat hij het op een of andere manier te weten komt, dat gun ik hem wel.
wanneer was de eerste keer dat Jappie bij haar in bed heeft geslapen?quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke dan....... in januari.......zolang is het toch nog niet aan de gang tussen Wanda en Jasper? (of heb ik dingen gemist?)...
Ik hoop voor Jasper dat hij het op een of andere manier te weten komt, dat gun ik hem wel.
Zoals ik het lees hadden ze al problemen voordat zij de loods in ging. Dat helpt dan niet als je elkaar maanden niet ziet. Of wel want uit elkaar gaan is soms ook een oplossing.quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke dan....... in januari.......zolang is het toch nog niet aan de gang tussen Wanda en Jasper? (of heb ik dingen gemist?)...
Ja, je hebt veel gemist....quote:Op vrijdag 7 april 2023 21:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft altijd de tijd om elke dag alles te lezen of livestreams te kijken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is niet niets gezegd wat niet al op de streams was en wat hier al uitgebreid besproken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |