SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Plonscaaf, beste caaf.
1x.Lang geleden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou ook niks voor mij zijnBen jij daar geweest?
Nee vond 1 zo'n dag ook wel genoeg, was er vaak wel vroeg bij op de dag omdat de dj's waar ik voor kwam vaak vrij vroeg draaiden. Plus zo'n festival is in het begin ook wel leuk als heel het terrein nog netjes en opgeruimd isquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik ook gedaan
Dat zijn tegenwoordig ook al 3 daagse festivals. Dat had ik echt niet moeten proberen. dan zou ik letterlijk niet overleven
Waarom zou je niet gewoon naar vrouwenkruizen kijkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was en kaboutertje zou ik de hele tijd naar mannenkruizen staren.
Ik ben laatst ook weer eens gevraagd om naar Tomorrowland te gaan. Leuk om een keer geweest te zijn, maar het is niet echt mijn muziek en dan hoeft het van mij ook niet meer. Los van de prijzen daar.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee vond 1 zo'n dag ook wel genoeg, was er vaak wel vroeg bij op de dag omdat de dj's waar ik voor kwam vaak vrij vroeg draaiden. Plus zo'n festival is in het begin ook wel leuk als heel het terrein nog netjes en opgeruimd is
Kan, indien je als vrouw dat erg boeiend vind uiteraard.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je niet gewoon naar vrouwenkruizen kijken
wat is er mis met ruggenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je niet gewoon naar vrouwenkruizen kijken
want je denkt dat vrouwen een mannenkruis wel interessant vinden? Oke dan, praat eens met een vrouw.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan, indien je als vrouw dat erg boeiend vind uiteraard.
Hallo vrouwquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
want je denkt dat vrouwen een mannenkruis wel interessant vinden? Oke dan, praat eens met een vrouw.
Ben daar geloof ik in 2006 of 7 geweest, toen was het echt een soort Mysteryland light, tegenwoordig is het volgens mij inmiddels groter en zelfs een compleet eigen merk gewordenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben laatst ook weer eens gevraagd om naar Tomorrowland te gaan. Leuk om een keer geweest te zijn, maar het is niet echt mijn muziek en dan hoeft het van mij ook niet meer. Los van de prijzen daar.
Als hun ogen lasers waren dan had ik al lang geen piel meer over johquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
want je denkt dat vrouwen een mannenkruis wel interessant vinden? Oke dan, praat eens met een vrouw.
Vrouwenruggen zijn ook primaquote:
uhuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als hun ogen lasers waren dan had ik al lang geen piel meer over joh
thanks, die vrouwenruggen begonnen zich al overgeslagen te voelenquote:
Is het daar zo afzichtelijk tussen je benen dat ze het weg willen brandenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als hun ogen lasers waren dan had ik al lang geen piel meer over joh
Waarschijnlijk heeft ie je bewering over "lekker wijf" of zo iets te serieus genomenquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het daar zo afzichtelijk tussen je benen dat ze het weg willen branden
wacht, zeg je nu dat het niet waar isquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie je bewering over "lekker wijf" of zo iets te serieus genomen
quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik alleen maar ordinaire op seks beluste vrouwen tegenkom, kan hè?
quote:
Het vleeskleurige vleesboompje.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het daar zo afzichtelijk tussen je benen dat ze het weg willen branden
Gewoon een soort slappe frikandel dus?quote:
Ik vond het echt enorm groot opgezet allemaal. En dan nog zo weinig op de line-up dat me echt kon boeienquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben daar geloof ik in 2006 of 7 geweest, toen was het echt een soort Mysteryland light, tegenwoordig is het volgens mij inmiddels groter en zelfs een compleet eigen merk geworden
Ja ik was ook meestal in de kleine tentjes of zalen te vinden bij zulke feesten, vaak betere muziek en sfeer dan op de mainstagesquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond het echt enorm groot opgezet allemaal. En dan nog zo weinig op de line-up dat me echt kon boeien
beetje lasers bekijkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was ook meestal in de kleine tentjes of zalen te vinden bij zulke feesten, vaak betere muziek en sfeer dan op de mainstages
Je bent wel druk met anderen van alles in de mond te leggen hequote:
Betraptquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent wel druk met anderen van alles in de mond te leggen he
Ik had ooit kunnen werken bij en bedrijf dat hele shows maakt. https://twofiftyk.comquote:
holyshitquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had ooit kunnen werken bij en bedrijf dat hele shows maakt. https://twofiftyk.com
Zit hier gewoon om te hoek![]()
Had ik vooral Amerika en Azië moeten gaan doen qua festivals. Daar liep het qua verwachting een beetje uit elkaar.
Kan je binnen loodsen bij iemand die dit ook doet?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had ooit kunnen werken bij en bedrijf dat hele shows maakt. https://twofiftyk.com
Had ik vooral Amerika en Azië moeten gaan doen qua festivals. Daar liep het qua verwachting een beetje uit elkaar.
Heb vroeger met werk ook regelmatig video mapping gedaan, ook erg leukquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Idem.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vroeger met werk ook regelmatig video mapping gedaan, ook erg leuk
Meerdere redenen waarom dat niet doorgegaan is, achteraf wel eens spijt gehad omdat het wel een enorm vette ervaring was geweest natuurlijk. Uiteindelijk niet heel slecht terecht gekomen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
holyshitwaarom niet gedaan? Of omdat Azië en Amerika?
Dat doet AI toch gewoonquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb vroeger met werk ook regelmatig video mapping gedaan, ook erg leuk
Dat was er toen nog niet echtquote:
Ah, spijt is wel jammer. Niet te veel bij stilstaanquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meerdere redenen waarom dat niet doorgegaan is, achteraf wel eens spijt gehad omdat het wel een enorm vette ervaring was geweest natuurlijk. Uiteindelijk niet heel slecht terecht gekomen.
Hologram artiest erbij.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kun je ook gewoon alle muziek laten maken.
Gisteren iets gezien van AI en hoe wij als bedrijf het in gaan zetten binnen korte tijd en ik stond echt aan de grond genageld van shock and awe.quote:
Even rustig aan he datismijnskynetquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hologram artiest erbij.
Mensen zijn overbodig
zou daar toch minder voor betalen dan voor een echt concertquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hologram artiest erbij.
Mensen zijn overbodig
Dan had ik alle grote festivals van de wereld af kunnen gaan voor mijn werk. Dan is je werk letterlijk een feestje.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, spijt is wel jammer. Niet te veel bij stilstaan
Is ook makkelijker om meer te letten op wat je hebt gemist ipv wat de vervelende dingen zouden zijnquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan had ik alle grote festivals van de wereld af kunnen gaan voor mijn werk. Dan is je werk letterlijk een feestje.
Het was ook een vrij stressvolle baan met teveel reizen en altijd shit van anderen oplossen.
Gaat die automatisch de mail versturen dat de abonnementsprijs omhoog gaat?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren iets gezien van AI en hoe wij als bedrijf het in gaan zetten binnen korte tijd en ik stond echt aan de grond genageld van shock and awe.
Is zelfs al gewoon live maar lerende momenteel
en dan alles in eigen zak steken, criminele AIquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat die automatisch de mail versturen dat de abonnementsprijs omhoog gaat?
AI is meestal heel zeker van zijn zaak. Past wel goed bij jou inderdaad.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:38 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg zelfs al betere antwoorden van onze AI dan met een belletje naar degene die het antwoord zelf bedacht heeft.
Die kwaakt een half jaar van tevoren al daaroverquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben ze toch al standaard 2 maal per jaar automatisch ingepland staan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gooi elke aantekeningenboekje maar uit het raam en probeer niets zelf te onthouden meer, just ask AI.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
AI is meestal heel zeker van zijn zaak. Past wel goed bij jou inderdaad.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ingecheckt. Mijn kamer heeft een kikkerthema
Over tien jaar weten we niet beterquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou daar toch minder voor betalen dan voor een echt concert
Ik vroeg gisteren "waar is het de plee hier?"quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is ook iemand bezig allerlei server config dingen aan een AI te vragen. Als die gewoon zou luisteren dan waren alle servers nu al omgevallen. Zegt de AI heel lief sorry dat ze een foutje gemaakt hebben en geven je daarna nog iets verkeerds terug
AI bedoelt helemaal niet om je de waarheid te vertellen. Gewoon een geloofwaardig verhaal om mee weg te komen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier is ook iemand bezig allerlei server config dingen aan een AI te vragen. Als die gewoon zou luisteren dan waren alle servers nu al omgevallen. Zegt de AI heel lief sorry dat ze een foutje gemaakt hebben en geven je daarna nog iets verkeerds terug
Om met patiënten te praten?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Wij gebruiken AI in het ziekenhuis, dat is pas echt fucking tof /ikwin
*er is slechts 15% kans dat de patiënt deze operatie overleeft, voer operatie niet uit en ga over op euthanasie*quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Heeft @kwiwi voor je geregeldquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
nee echt ondersteuning bij operaties en bepalen van afmetingen etcquote:
Jij lekker schijten in de hoek van die vergaderzaal waar de videoconferencing kapot is.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren "waar is het de plee hier?"
Kreeg ik terug "hoiiiii US, goed dat je dat vraagt, het is niet mijn expertise maar op de eerste verdieping op 1.16 is het nu rustig en de hele dag al"
Bij mijn vorige werkgever had je een wc die achter wat vergaderzaaltjes zat in een trappenhuis. Kende bijna niemand. Ideaal als je eens een grotere boodschap had.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren "waar is het de plee hier?"
Kreeg ik terug "hoiiiii US, goed dat je dat vraagt, het is niet mijn expertise maar op de eerste verdieping op 1.16 is het nu rustig en de hele dag al"
Is de toekomst.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:41 schreef Crack_ het volgende:
Over 10 jaar zijn de terminators hierquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Over tien jaar weten we niet beter
Tofquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee echt ondersteuning bij operaties en bepalen van afmetingen etc
echt heel tof, kan de helft van die ontwikkelingen niet volgen overigens![]()
Nou, dit klopt wel redelijkquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*er is slechts 15% kans dat de patiënt deze operatie overleeft, voer operatie niet uit en ga over op euthanasie*
quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja voor de operatie AI gebruiken ben ik helemaal voor, die zijn veel preciezer dan mensen en kunnen ook zonder onderbrekingen door. Maar voor het ethische gedeelte zou ik daar liever een mens voor hebbenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, dit klopt wel redelijkbehalve het euthanasie gedeelte dan
En onder je raam? Vannacht hele tijd KWAAAAARRRRKKquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er staat en hangen kikkers
[ afbeelding ]
Hmmmmquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dunne muurtjes dus sowieso verwacht ik wat gekwaakquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En onder je raam? Vannacht hele tijd KWAAAAARRRRKK
Is het een hotels vol hitsige Duitse boomers?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dunne muurtjes dus sowieso verwacht ik wat gekwaak
Een oud gebouw vol ouwe gebouwenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het een hotels vol hitsige Duitse boomers?
Lekker felgroen ook.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huis is ook nog niet eens zo gek duur.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:05 schreef gianni61 het volgende:
toch geinig om af en toe op funda te kijken. Nooit geweten dat iemand gewoon een complete kroeg in zn schuur had gemaakt.Hedde gij een tapvergunning of nie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Alleen voor prive gebruikquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hedde gij een tapvergunning of nie?
omdat ie je niet genoeg aandacht geeft?quote:
Zit je toch met ons opgescheeptquote:
Stelt wel meteen nieuwe date voor maar kom opquote:
omdat hij niet kan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat ie je niet genoeg aandacht geeft?
Tenzij zijn oma in het ziekenhuis ligt, geen geldig excuusquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stelt wel meteen nieuwe date voor maar kom opzeg ook even eerder af dan godverdomme 3 uur van te voren
"Ik moet een andere date prioriteren"quote:
he kakaquote:
ja ik weenie wat ik ervan moet vinden?quote:
vooral stom dat je zoiets aan alles al voelt aankomenquote:
Of 'ik zag dat je op FOK! postte'quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tenzij zijn oma in het ziekenhuis ligt, geen geldig excuus
"Joe, waar spreken we af vanavond?"quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vooral stom dat je zoiets aan alles al voelt aankomen![]()
maar wist ook niet goed hoe ik zelf moest vragen of het nog wel doorging
ja, ik wachtte dus al 1,5 dag op het antwoord op die vraagquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Joe, waar spreken we af vanavond?"
haha net alsof ik verstand van daten heb![]()
![]()
Laat ook maar
Volgens mij moet je pas zeggen dat je hier zit als je al goed en wel getrouwd bentquote:
heb mn ex via fok leren kennen, nog steeds my bestiequote:Op vrijdag 7 april 2023 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij moet je pas zeggen dat je hier zit als je al goed en wel getrouwd bent
Mega slechte planner wel danquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
he kaka
[..]
ja ik weenie wat ik ervan moet vinden?het was nu 1,5 dag stil waardoor ik al het vermoeden kreeg dat het niet door zou gaan
nou dat is dus ook zo. Hij kanniet want 'vergeten' dat ie vanavond een optreden had
Ga wel gewoon meeten hoor, heb er online al heel snel geen zin meer in maar wil iemand ook wel een kans geven. Misschien is dit heel dom van mij
Ja via hier leren kennen is anders dan dat je het eerst iemand moet gaan uitleggen wat dit hier isquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb mn ex via fok leren kennen, nog steeds my bestie![]()
![]()
Wat is de nieuwe voorgestelde datum? Morgen? Of 38 augustus 5374?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, ik wachtte dus al 1,5 dag op het antwoord op die vraag![]()
ohquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja via hier leren kennen is anders dan dat je het eerst iemand moet gaan uitleggen wat dit hier is
morgen of overmorgenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is de nieuwe voorgestelde datum? Morgen? Of 38 augustus 5374?
Gewoon ons Crackie laten zittenquote:
Gergi snapt er ook geen kut vanquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja via hier leren kennen is anders dan dat je het eerst iemand moet gaan uitleggen wat dit hier is
Oepsquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij moet je pas zeggen dat je hier zit als je al goed en wel getrouwd bent
Ja moet je je voorstellen dat je aan iemand van de buitenwereld moet gaan uitleggen wat gerriën is of waarom 450 zo'n grappig getal isquote:
Ik kan ze ook twee vingers tellenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Weten de mensen om jullie heen (familie/vrienden) dat je op fok zit?
Niet doen, hij is je gewoon niet waard en weet niet wat die mistquote:
Mijn ouders welquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zelfs een FOK!ker in mijn straat wonenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:29 schreef Crack_ het volgende:
oh, dat is niet veel. Weet je vriendin het?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan ze ook twee vingers tellen
ik weet ook dat als hij morgen inderdaad een debiel blijkt te zijn die gewoon een tweede scharrel zoekt ik dat mezelf kwalijk neemquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet doen, hij is je gewoon niet waard en weet niet wat die mist
ja god weet hoe lang die straten van jou zijnquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een FOK!ker in mijn straat wonen
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn ouders welMaar ze komen hier niet kijken gelukkig. Anders is mijn leven echt afgelopen
creepyquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan een open relatie zijn. Niet meteen aannames makenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:31 schreef datismijnmening het volgende:
@:dud0r je vriendin gaat trouwens vreemd
oke, mag ik een knuffelquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan heb je vanavond een date met ons
Ik heb er een in mijn huis wonenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ook weer waarquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja god weet hoe lang die straten van jou zijn
wat een nachtmerriequote:Op vrijdag 7 april 2023 16:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er een in mijn huis wonen
bepotelen? dit klinkt alsof ik een aardappel benquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou liever Crack bepotelen dan ergens op een ukulele gaan zitten spelen.
Valt mee, zit geloof ik iets van 10/12 huizen tussenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja god weet hoe lang die straten van jou zijn
dat kan alsnog over 10km verspreid zijnquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt mee, zit geloof ik iets van 10/12 huizen tussen
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, dat is niet veel. Weet je vriendin het?
[..]
Nee hij is de debiel. Jij kan dat ook niet ruiken door je schermquote:ik weet ook dat als hij morgen inderdaad een debiel blijkt te zijn die gewoon een tweede scharrel zoekt ik dat mezelf kwalijk neemweer erin getrapt
Die afspraak heeft die al me @bitterbal gemaaktquote:zullen we over tien jaar ofzo gaan trouwen als we dan nog steeds vrijgezel zijn
Bintjequote:Op vrijdag 7 april 2023 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bepotelen? dit klinkt alsof ik een aardappel ben
Lekker beetje bankhangen en slap lullen met onsquote:
mag ik hier niet gewoon in gaan liggen?!quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoek er maar eentje uit
Is hier bij de AH. Kan vast wel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mag ik hier niet gewoon in gaan liggen?!ziet er oprecht wel chill uit
Ik woon in een dorp in een straat met hoofdzakelijk rijtjeshuizen, niet in een of andere afgelegen polderquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat kan alsnog over 10km verspreid zijn
wtfquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, echt random te weten gekomen![]()
lees dit topic maar
F&F / Japanse esdoorn?
Hahaha hoofschuddend ook echtquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze leest wel eens hoofdschuddend mee als ik op schoot lig ofzo.
[..]
Nee hij is de debiel. Jij kan dat ook niet ruiken door je scherm
[..]
Die afspraak heeft die al me @:bitterbal gemaakt
Klinkt beter dan bananen, bloemkolen of bespruiten toch?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bepotelen? dit klinkt alsof ik een aardappel ben
Ja kwam toen wel erg onverwachtquote:
Kun je mensen ook echt goed mee laten schrikkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is hier bij de AH. Kan vast wel.
hehehehequote:Op vrijdag 7 april 2023 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp in een straat met hoofdzakelijk rijtjeshuizen, niet in een of andere afgelegen polder
hmm, kan me niet echt voorstellen dat dit leuk isquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu moet ik aan de skippyballenbak denken![]()
[ afbeelding ]
hmmmm, vind het allemaal beetje hetzelfde klinkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt beter dan bananen, bloemkolen of bespruiten toch?
womanizerquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Groetjes aan je satisfyer pro 2
Ik woon in Nederland he, daar is een klein stukje grond zonder directe buren onbetaalbaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb inderdaad wel een beetje bedacht dat jij zo'n zielig huis op een industrieterrein hebt met daarom heen allemaal groen en onbewoonde wereld
ook wel eens hoi gezegd dan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kwam toen wel erg onverwachtHeb er nog wel eentje in het dorp wonen, maar die is hier pas later komen wonen toen ik hem al kende
behalve op zo'n lelijk industrieterreinquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon in Nederland he, daar is een klein stukje grond zonder directe buren onbetaalbaar
Nee die is volgens mij 2 jaar daarna overleden door de droogtequote:
Oh ehm, waarvoor precies? Gaan we daten?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:37 schreef Crack_ het volgende:
En thanks, is lief
Oh, dan kies ik iemand anders.
@:Dr_Flash interesse misschien?
Of buiten de Randstad.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
behalve op zo'n lelijk industrieterrein
Jammer wel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die is volgens mij 2 jaar daarna overleden door de droogte
Ja kom hem wel eens tegen, in het echt is het een totaal ander persoon, hier op het forum is die niet welkom in dit topicquote:
Los trekt dit in twijfel. Was de boom gevaccineerd?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die is volgens mij 2 jaar daarna overleden door de droogte
trouwen als we over tien jaar nog vrijgezel zijn? Weet eigenlijk niet zo goed waarom we dit zouden willenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ehm, waarvoor precies? Gaan we daten?
Je gaat trouwenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ehm, waarvoor precies? Gaan we daten?
Is helemaal niet lelijkquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
behalve op zo'n lelijk industrieterrein
Daar zijn ook genoeg plekken inderdaadquote:
hehehehe, zo typisch is datquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kom hem wel eens tegen, in het echt is het een totaal ander persoon, hier op het forum is die niet welkom in dit topic
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee echt prachtig, heb nog nooit zoiets moois gezien in mn leven
Ja, maar dan heb je ook wat.quote:
Je bent er nog nooit geweest truusquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou ja ik vraag me een beetje af welk probleem dat oplost preciesquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
trouwen als we over tien jaar nog vrijgezel zijn? Weet eigenlijk niet zo goed waarom we dit zouden willen
Trouw dan op 3/4/34.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee alleen hemelsbreed zo'n 100 meter ofzo verhuisdquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Los trekt dit in twijfel. Was de boom gevaccineerd?
ja.. maar wat preciesquote:
quote:
Een fok-huwelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja.. maar wat precies
[..]moest lachen, oke maak maar pics de volgende keer
Wereldhonger en vrede op aardequote:Op vrijdag 7 april 2023 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik vraag me een beetje af welk probleem dat oplost precies
Ja, vraag ik me nu ook wel af eigenlijk. Kost voornamelijk geld ook?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik vraag me een beetje af welk probleem dat oplost precies
nee sorry gaat niet meer doorquote:
Fuck Los.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Los trekt dit in twijfel. Was de boom gevaccineerd?
Ja, wat voor baby's krijg je daar van?quote:
Hoezo? Heb je soms een optreden die avond. Ineens.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vraag ik me nu ook wel af eigenlijk. Kost voornamelijk geld ook?
[..]
nee sorry gaat niet meer door
Wereldhongerquote:
ahjaquote:
? geen alsjeblieftquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat voor baby's krijg je daar van?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je soms een optreden die avond. Ineens.
Tenzij fur-babiesquote:
Oh da vin'k wel leuk jaquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar we kunnen wel een wandelingetje gaan maken?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Los is tegenwoordig into bdsm
jaaaa!quote:
Gezellie de pelliequote:Op vrijdag 7 april 2023 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cali en CE. Wij mogen allemaal komen
Kan die ook met een of ander attribuut gefucked worden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cali en CE. Wij mogen allemaal komen
Goed idee. Maken we hem Vastpedrosa en lopen we weg.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Soort roodharige mini-kruisingen van Los en Fles.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat voor baby's krijg je daar van?
dat mag ook als niet bdsm-erquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan die ook met een of ander attribuut gefucked worden.
Dat wil ik ook ooit een keer gaan doen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat mij trouwens écht heel leuk lijkt is wadlopen???
Oke, laat maar weerquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort roodharige mini-kruisingen van Los en Fles.
Jij moet sowieso vooraan zitten omdat je anders de ceremonie niet kunt zien. Of je kunt bij de bruidsmeisjes zitten.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:43 schreef Crack_ het volgende:
moest lachen, oke maak maar pics de volgende keer
Ja is goed, al hoef ik niet echt wat te zien, want ik zit gewoon bij de snacksquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij moet sowieso vooraan zitten omdat je anders de ceremonie niet kunt zien. Of je kunt bij de bruidsmeisjes zitten.
en dan met zo'n gids die ook allemaal leuke dingen kan vertellen over wat je onderweg tegenkomtquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat wil ik ook ooit een keer gaan doen.
Dat lijkt me vooral heel vermoeiendquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat mij trouwens écht heel leuk lijkt is wadlopen???
Dacht even dat die laatste foto in Polen was.quote:
quote:
Aan een touwtje hangen?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij moet sowieso vooraan zitten omdat je anders de ceremonie niet kunt zien. Of je kunt bij de bruidsmeisjes zitten.
"Deze zeehond heet Hans"quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan met zo'n gids die ook allemaal leuke dingen kan vertellen over wat je onderweg tegenkomt
Jij mag niet komen als je zulke schunnige dingen gaat roepenquote:
Ik wil een keer met de expeditie naar Rottumeroog meerquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan met zo'n gids die ook allemaal leuke dingen kan vertellen over wat je onderweg tegenkomt
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij mag niet komen als je zulke schunnige dingen gaat roepen
is ook best vermoeiend, maar volgens mij heb je verschillende afstanden en moeilijkheidsgraad. En eng lijkt het mij ook wel maar eigenlijk hoor je nooit dat het misgaat dus zal wel meevallen?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral heel vermoeiendEn eng ook wel een beetje als het water op komt en zo. Maar misschien is het wel niet zo drijfzand-achtig als ik denk allemaal.
met creatief denken kom je een eindquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet of Los was in het nachtkastje heeft liggen.
Is echt leuk om te doen. 2x gedaan. Een keer een rondje lopen en keer droogvallen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, wordt in de doofpot gestopt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ook best vermoeiend, maar volgens mij heb je verschillende afstanden en moeilijkheidsgraad. En eng lijkt het mij ook wel maar eigenlijk hoor je nooit dat het misgaat dus zal wel meevallen?
[..]
met creatief denken kom je een eind
Ok 4EverHeinrichHimmlerquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht even dat die laatste foto in Polen was.
Nederlanderstrugglesquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil een keer met de expeditie naar Rottumeroog meer
Alleen is dat echt zooooooooooooooooo ver.
Jeetje, inderdaad erg verquote:
Same same.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht even dat die laatste foto in Polen was.
tofquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is echt leuk om te doen. 2x gedaan. Een keer een rondje lopen en keer droogvallen.
Ja foto's doen er geen eer aanquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
hahahahaha
maar die windturbines zijn wel mooi
en de leegte is ook wel mooi... al vind ik mooi wat overdreven eigenlijk
facebook kent geen doofpotquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wordt in de doofpot gestopt.
Wel een goed punt ja. Dat lees je nooit inderdaad oven onploft door zaklantare "wadlopers verrast door vloed: 194 doden."quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ook best vermoeiend, maar volgens mij heb je verschillende afstanden en moeilijkheidsgraad. En eng lijkt het mij ook wel maar eigenlijk hoor je nooit dat het misgaat dus zal wel meevallen?
Maar echtquote:
Ja, ik wil sowieso 1 overnachting dan, want na zo'n hele dag op zee/ eiland wil ik niet meer terug rijdenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jeetje, inderdaad erg ver. Maar als je er een leuk weekendje van maakt is het wel te doen?
Oh neequote:
Zou wel een mooie locatie voor Foqueville zijnquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil een keer met de expeditie naar Rottumeroog meer
Alleen is dat echt zooooooooooooooooo ver.
Bij Hans blijven slapen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar echt
#zwaarleven
[..]
Ja, ik wil sowieso 1 overnachting dan, want na zo'n hele dag op zee/ eiland wil ik niet meer terug rijden
De groeten.
Jazeker, want minimaal mensenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel een mooie locatie voor Foqueville zijn
Zeehond Hans, toch?quote:
Ja, lekker blubberig.quote:
Niet echt. Je moet wel een beetje fit zijn en je schoenen niet kwijtraken. Denk dat 4E een snorkel mee had moeten nemen.quote:
Ik kijk er naar uit.quote:
Je moet onderweg niet uitgebreid gaan picknicken neequote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral heel vermoeiendEn eng ook wel een beetje als het water op komt en zo. Maar misschien is het wel niet zo drijfzand-achtig als ik denk allemaal.
Zie mij gaan, jongquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt. Je moet wel een beetje fit zijn en je schoenen niet kwijtraken. Denk dat 4E een snorkel mee had moeten nemen.
Maatjequote:Op vrijdag 7 april 2023 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet onderweg niet uitgebreid gaan picknicken nee
Doet me altijd denken aan die cSus in Canada waarbij een pasgetrouwd koppel aan het hiken was en de vent vast kwam te zitten in de modder.
Kregen hem er met geen mogelijkheid, ook de reddingsdiensten toentertijd niet. Water stijgen en stijgen.. tot z'n romp in het water is. Dan tot z'n nek. Dan z'n lippenuiteindelijk met een slang ademhalen tot dat ook niet meer lukte.
Dood
Nu hebben ze daar mooi spul voor. Binnen een paar tellen ben je vrij.
Wtf, is dit voor horrorverhaal?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Je moet onderweg niet uitgebreid gaan picknicken nee
Doet me altijd denken aan die cSus in Canada waarbij een pasgetrouwd koppel aan het hiken was en de vent vast kwam te zitten in de modder.
Kregen hem er met geen mogelijkheid, ook de reddingsdiensten toentertijd niet. Water stijgen en stijgen.. tot z'n romp in het water is. Dan tot z'n nek. Dan z'n lippenuiteindelijk met een slang ademhalen tot dat ook niet meer lukte.
Dood
Nu hebben ze daar mooi spul voor. Binnen een paar tellen ben je vrij.
Hey vriend, heb je nog een beetje sport gekeken de laatste tijd.quote:
Nee eigenlijk niet. Nog iets gemist?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Hey vriend, heb je nog een beetje sport gekeken de laatste tijd.
Toen discovery/natgeo nog goed wasquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf, is dit voor horrorverhaal?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als de zwarte weduwe en piranhas hmjaquote:
Een luchtig Bulgaars vrijmibo verhaaltjequote:Op vrijdag 7 april 2023 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wtf, is dit voor horrorverhaal?
Dan ben ik wel benieuwd naar de Bulgaarse hardcore horror verhalenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een luchtig Bulgaars vrijmibo verhaaltje
ja het gaat weer over bloed en drama en Dven duikt ineens op. Ra ra.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een luchtig Bulgaars vrijmibo verhaaltje
Dat is als er een donkere meneer binnenloopt of twee mannen hand in hand lopenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar de Bulgaarse hardcore horror verhalen
Ik kinkshame nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan die ook met een of ander attribuut gefucked worden.
Of als er iemand zegt dat diegene non -binair is?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is als er een donkere meneer binnenloopt of twee mannen hand in hand lopen
Bij het woord 'wadlopen' zie ik altijd zijn boze bontkraag voor me 'wadlopen, wadlopen tfoe broeder ik pak de scoetoe'quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
@:crack_ https://wadlopen-pieterburen.nl/
Ehhh nee, wij kijken normale dingenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:59 schreef UitStraling het volgende:
Iemand dat filmpje gezien van die blote mevrouw hangende uit een rijdende auto en die lantaarnpaal?
Ja, dan zitten we allemaal aan 1 lange tafel en dat wordt dan bestempeld als de autisten-tafel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stel je voor hoe awkward die tafel zou zijn,. Tussen al de normies![]()
Dit geloof ik echt meteenquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehhh nee, wij kijken normale dingen
Op verzoek ergens weggestopt van harde geluiden en flitsende lichten. Bitterbal met noise-cancelling koptelefoon tegen smekgeluiden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan zitten we allemaal aan 1 lange tafel en dat wordt dan bestempeld als de autisten-tafel.
Ok Jochemquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij het woord 'wadlopen' zie ik altijd zijn boze bontkraag voor me 'wadlopen, wadlopen tfoe broeder ik pak de scoetoe'
Net zo'n lange tafel als die van poetin?quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dan zitten we allemaal aan 1 lange tafel en dat wordt dan bestempeld als de autisten-tafel.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op verzoek ergens weggestopt van harde geluiden en flitsende lichten. Bitterbal met noise-cancelling koptelefoon tegen smekgeluiden.
Ja, maar Poetin laten we maar thuisquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net zo'n lange tafel als die van poetin?
Crack hangt aan een paal te zwieren en haar kersverse echtgenoot rent achter weggewaaid briefgeld aan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op verzoek ergens weggestopt van harde geluiden en flitsende lichten. Bitterbal met noise-cancelling koptelefoon tegen smekgeluiden.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 17:03 schreef UitStraling het volgende:
Die blote mooie mevrouw is ineens in tweeën.
quote:
Ohja daar was het vanquote:
Mooie dynamiekquote:Op vrijdag 7 april 2023 17:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Crack hangt aan een paal te zwieren en haar kersverse echtgenoot rent achter weggewaaid briefgeld aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |