SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Plonscaaf, beste caaf.Baby darling doll face honey
Ohquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had echt 0 inspiratie in de supermarktWordt weer een quiche met groenten en spekjes
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, wel wat carings. We houden veel van elkaar
Ja is het ook wel, maar heb ik van de week ook al gemaaktquote:
Waarom zoquote:
Kan hij lekker een lang weekendje spelen met je tweedehands onderbroekje.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:37 schreef Ama het volgende:
Zo ik ben weer op de Veluwe. Nu wachten tot Solo vrij is.
Ja idd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan hij lekker een lang weekendje spelen met je tweedehands onderbroekje.
Ik weet uit betrouwbare bron dat US niet stoer genoeg is om een FOK!date door te zettenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij wil nu nog in je broekje, da's een groot verschil.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is het ook wel, maar heb ik van de week ook al gemaaktDeze keer wel met echte spek ipv vegan spekjes
extra verwennerij met pasenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is het ook wel, maar heb ik van de week ook al gemaaktDeze keer wel met echte spek ipv vegan spekjes
extra lang weekendje samen of niet?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:37 schreef Ama het volgende:
quote:
Jaloersquote:
Ik kom nu in je DMquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat US niet stoer genoeg is om een FOK!date door te zetten
Paar uurtjes langer.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
extra verwennerij met pasenen wat voor groenten?
[..]
extra lang weekendje samen of niet?
[..]![]()
![]()
Zit die in de gevangenis?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:37 schreef Ama het volgende:
Vertel ons alles, gossip girlquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat US niet stoer genoeg is om een FOK!date door te zetten
Dit is niet voor pasen hoor, gewoon voor vanavondquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:41 schreef Crack_ het volgende:
extra verwennerij met pasenen wat voor groenten?
hmm, weet ik niet. Kan Los zn vriendin niet goed inschattenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou Los dat ook aan zijn vriendin allemaal zo uitleggen?
Joeeequote:
Als je ze zelf maakt zonder al te veel flauwekulletjes is het best lekkerquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik nooit echt vrolijk van worden.
ah, nah toch lekkerquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Paar uurtjes langer.Ga zondag wel normale tijd weer terug want beestjes thuis en maandag naar mijn pa.
Zou jij mensen in jouw dialect verstaan hier? Lijkt echt een beetje op Limburgs.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen groot fan van
Ik twijfel nog of ik ga koken of halen vanavond
oh, wat voor pasen dan. Het is toch goede vrijdag vanavond, dat is ook soort van pasenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is niet voor pasen hoor, gewoon voor vanavondEn heb een zakje roerbakgroenten met alle kleuren paprika en rode ui en prei
okquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joeeeals het maar gesmaakt heeft.
Medium -rare aubquote:
Ik versta gewoon Duits hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou jij mensen in jouw dialect verstaan hier? Lijkt echt een beetje op Limburgs.
Goede vrijdag zegt me eigenlijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, wat voor pasen dan. Het is toch goede vrijdag vanavond, dat is ook soort van pasen
ook geen ideequote:Op vrijdag 7 april 2023 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Goede vrijdag zegt me eigenlijk helemaal niks.![]()
Wat vieren we vandaag eigenlijk?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Goede vrijdag zegt me eigenlijk helemaal niks.![]()
Wat vieren we vandaag eigenlijk?
Dus fijne kruisiging en dood- dagquote:Goede Vrijdag is de vrijdag voor Pasen. Op deze dag herdenken christenen de kruisiging en dood van Jezus.
Voor Jezus was het meer een klotevrijdag.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dus fijne kruisiging en dood- dag
En met Pasen leeft die weer?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dus fijne kruisiging en dood- dag
weet jij veel, misschien hield hij wel van BDSMquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor Jezus was het meer een klotevrijdag.
Ik denk dat er wat betere vrijdagen tussen zaten voor hem, ja.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waar is hier?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ze spreken hier ook een dialect
Geen idee, gewoon iets normaals ofzo? Doe niet echt iets speciaals met pasenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, wat voor pasen dan. Het is toch goede vrijdag vanavond, dat is ook soort van pasen
Wij allemaal beetje vieren dat die man is dood gegaan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, als je het zo zegt had het beter 1 april kunnen zijnquote:
Jaquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, als je het zo zegt had het beter 1 april kunnen zijn
HAHA GABBETJEEE, bennie dooood!111!![]()
![]()
![]()
Ja, op de zondag na de kruisiging en dat vieren ze dan 2 dagen langquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon iets normaals ofzo? Doe niet echt iets speciaals met pasen
echt, hoezoquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef gianni61 het volgende:
en denk er aan: Vandaag is dansverbod in Duitsland!
Ja en een paar dagen later weer vrolijk rondhuppelen, die wilde gewoon even een weekendje me-timequote:Op vrijdag 7 april 2023 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou @Budapestenaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef gianni61 het volgende:
en denk er aan: Vandaag is dansverbod in Duitsland!
Jeetje. En Pinksteren dan?! Ik dacht altijd dat die dan weer tot leven kwam.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, op de zondag na de kruisiging en dat vieren ze dan 2 dagen lang
nee één dag, die tweede dag hebben we er later zelf aangeplakt voor het gemakquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, op de zondag na de kruisiging en dat vieren ze dan 2 dagen lang
Snap ik wel als iedereen aan je kop zeikt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en een paar dagen later weer vrolijk rondhuppelen, die wilde gewoon even een weekendje me-time
moet je maar niet zeggen dat je de beste bentquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap ik wel als iedereen aan je kop zeikt.
Bij het kruidvat hier was alles van pasen al weg, geen 1+1 paaseitjes kunnen scoren @CherryLipsquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook nietja veel chocola eten, en vind lekker eten wel leuk maar dat vind ik altijd wel leuk
Is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet je maar niet zeggen dat je de beste bent
quote:
Ik weet dit ook alleen omdat de discotheek waar we vroeger vaak heen gingen dan pas om 00:00 open mocht gaanquote:Het dansverbod geldt op zogenoemde stille Feiertage - naast Goede Vrijdag zijn dat in Duitsland Volkstrauertag en Totensonntag, beide in november. Het wordt als ongepast gezien uitgelatenheid te tonen op zulke dagen, als de dood en wederopstanding van Jezus worden herdacht, de slachtoffers van oorlog en geweld of als mensen hun overleden dierbaren herdenken.
wilde ook nog even snel lekkere eitjes halen, kon ook niet meer. Klote jezus, had ie echt wel beter kunnen regelen hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij het kruidvat hier was alles van pasen al weg, geen 1+1 paaseitjes kunnen scoren @:CherryLips
Is met kerst toch ook?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee één dag, die tweede dag hebben we er later zelf aangeplakt voor het gemak
Hij was zelf de popiejopie influencer hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap ik wel als iedereen aan je kop zeikt.
@Novaquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou @:Budapestenaar
Even geen boogie woogie
Dansen mag niet maar een feestdag met uitgebreid vreten enzo mag welquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dit ook alleen omdat de discotheek waar we vroeger vaak heen gingen dan pas om 00:00 open mocht gaan
😂quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij was zelf de popiejopie influencer hoor
Ja al die winkels hebben tegenwoordig een veel zuiniger beleid tijdens de feestdagen, met sinterklaas zijn een week van tevoren de chocoladeletters vaak al opquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wilde ook nog even snel lekkere eitjes halen, kon ook niet meer. Klote jezus, had ie echt wel beter kunnen regelen hoor
quote:
Nope, dat is met Pasenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Jeetje. En Pinksteren dan?! Ik dacht altijd dat die dan weer tot leven kwam.
viel mij ook al opquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al die winkels hebben tegenwoordig een veel zuiniger beleid tijdens de feestdagen, met sinterklaas zijn een week van tevoren de chocoladeletters vaak al op
Wow we worden al die tijd voorgelogen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]en kerst is ook een gestolen feestdag, jezus is in de zomer geboren
Dan is het toch twee dagen ?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee één dag, die tweede dag hebben we er later zelf aangeplakt voor het gemak
Paasgedeelte bij "mijn" Jumbo was van de week al bijna helemaal opgeruimd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja al die winkels hebben tegenwoordig een veel zuiniger beleid tijdens de feestdagen, met sinterklaas zijn een week van tevoren de chocoladeletters vaak al op
Heyhey, tis je boy Jezus, vandaag gaan we lekker pranken door wijn van water te maken, wat er daarna gebeurde geloof je nooit! Like en subscribe xoxoquote:
Je hebt dus ook de Boogie Woogie tunnel in Den Haagquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:NOVA
Boogie woogie is voor het laatst gebruikt in een zin op 02-09-1969.
Ja vroeger kon je na de feestdagen nog wel een week of 2 zulke chocolade voor weinig scorenquote:
Vind het wel leuk om dit te zeggen tegen mensen die geloven en dit niet wetenquote:
Volgens mij is het ook echt nog een soort dans voor donkere mensen en mogen wij het daar niet meer over hebben.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt dus ook de Boogie Woogie tunnel in Den Haag
ja maar van oudsher niet om het twee dagen te vieren maar om weer naar huis te kunnen reizen voor werkquote:
week of 2? Oh dat kon hier nooit, na 1 a 2 dagen was het wel weg eigenlijk. Maarja, in brabant wellicht andersquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vroeger kon je na de feestdagen nog wel een week of 2 zulke chocolade voor weinig scoren
Voldemortjes ?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook echt nog een soort dans voor donkere mensen en mogen wij het daar niet meer over hebben.
Er bestaat ook discussie over zijn geboorteplaatsquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja maar van oudsher niet om het twee dagen te vieren maar om weer naar huis te kunnen reizen voor werk
Onze maanden kloppen ook niet echt, december was de tiende maand toen ze Jezus uit de preut getrokken zouden hebben.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het wel leuk om dit te zeggen tegen mensen die geloven en dit niet weten![]()
ja dat laatste, vrije dagen whoehoequote:Op vrijdag 7 april 2023 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaat ook discussie over zijn geboorteplaats
Nou ja, het zal wel
Of uberhaupt zijn bestaan..quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er bestaat ook discussie over zijn geboorteplaats
Nou ja, het zal wel
wat bedoel je onze maanden kloppen ook niet, die maanden waren er toch al voordat jezus er wasquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze maanden kloppen ook niet echt, december was de tiende maand toen ze Jezus uit de preut getrokken zouden hebben.
Mja de AH is hier altijd slecht met die opruimacties, die is eerst nog 2 weken in zo'n 2+1 actie of 25% korting, pas daarna worden het fatsoenlijke kortingenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
week of 2? Oh dat kon hier nooit, na 1 a 2 dagen was het wel weg eigenlijk. Maarja, in brabant wellicht anders
nee dat eigenlijk niet, hij heeft echt bestaanquote:
Ja, toen is ie weer naar de Hemel gegaanquote:
Alweer?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, toen is ie weer naar de Hemel gegaan
ja hier ook, laatst hadden ze van alles van valentijn met korting maar dat was écht nog heel duurquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja de AH is hier altijd slecht met die opruimacties, die is eerst nog 2 weken in zo'n 2+1 actie of 25% korting, pas daarna worden het fatsoenlijke kortingen
Als je alles zou onthouden, zou het niet best zijnquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:55 schreef Ama het volgende:
Ik ben alles over de bijbel vergeten toen ik van de basisschool ging.
True maar ben bijna alles wel kwijt eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je alles zou onthouden, zou het niet best zijn
Nou, hij kwam op een gegeven moment naar de aarde en toen is ie weer teruggegaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pizza, verjaardag, gamen, bij ouders op visite.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:31 schreef Crack_ het volgende:
OKEEEEE, wat gaan we vanavond eten?!En mensen nog leuke dingen op de planning met Pasen?
Had gedaan dan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Was ook een kind door de AH aan het fietsen, daar had ik echt iets tussen zijn spaken willen steken
Stukje hoop misschien?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap gewoon al niet waarom je zo graag in god zou willen geloven als je ziet wat voor rot dingen er op de wereld gebeuren
klinkt als een lekker weekendjequote:Op vrijdag 7 april 2023 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pizza, verjaardag, gamen, bij ouders op visite.
huh, of op kinderfietsjequote:Op vrijdag 7 april 2023 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Was ook een kind door de AH aan het fietsen, daar had ik echt iets tussen zijn spaken willen steken
Dat moet je niet doen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Dat is het ook denk ik ja. En de dingen die tegenstrijdig zijn gewoon negeren zodat je lekker kan blijven hopen. Als mensen daar gelukkig van worden dan is het ook niet verkeerd hoorquote:
mens heeft vrije wilquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik snap gewoon al niet waarom je zo graag in god zou willen geloven als je ziet wat voor rot dingen er op de wereld gebeuren
Je ziet het nog een beetje terug in dit,quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat bedoel je onze maanden kloppen ook niet, die maanden waren er toch al voordat jezus er was
Ja zo'n mormel dat net zonder zijwieltjes kan fietsenquote:
Vind het soms persoonlijk wel pijnlijk om te zien hoe iemand god dankbaar is voor de positieve dingen in het leven en niet zichzelf. Maar de negatieve dingen wél zelf kwalijk nemen ipv god de schuld gevenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:58 schreef Ama het volgende:
Als ik nu elke avond ga bidden gebeuren er vast ook wel goede dingen. Maar als ik dat niet doe vast ook wel.
Had geen zin in ruzie met de methany moederquote:
Ik heb niet echt een andere keuze.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:56 schreef Ama het volgende:
Ik ging ook alleen maar naar de christelijke basisschool omdat er op die andere allemaal tokkies zaten.Mijn ouders zijn ook niet gelovig.
Mensen moeten doen waar ze zich goed bij voelen. Zolang ze hun geloof maar niet op mij opdringen. 👌🏻quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is het ook denk ik ja. En de dingen die tegenstrijdig zijn gewoon negeren zodat je lekker kan blijven hopen. Als mensen daar gelukkig van worden dan is het ook niet verkeerd hoor
Krijg ik straks een winkelverbod, niet heel handig met maar 1 supermarkt in het dorpquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen.
Je moet dat fietsje afpakken en de ouders daar mee in elkaar slaan.
TisjeboyJayzus?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heyhey, tis je boy Jezus, vandaag gaan we lekker pranken door wijn van water te maken, wat er daarna gebeurde geloof je nooit! Like en subscribe xoxo
Zie nu een veel te norale man voor me die bij een suffe schoenenwinkel aan komt sloffen op zaterdag, bordje gesloten........zucht.......en dan maar weer hoofdschuddende terugsloeft naar de hemel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, hij kwam op een gegeven moment naar de aarde en toen is ie weer teruggegaan.
Oke, maar nog keer waarom hoe wat vertel?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je ziet het nog een beetje terug in dit,
Octa = acht = october is de tiende maand
Nona = negen = november is de elfde maand
Deca = tien - december is de twaalfde maand
1 maart was het originele nieuwjaar.
aahhh cuuuutequote:Op vrijdag 7 april 2023 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zo'n mormel dat net zonder zijwieltjes kan fietsen
eensquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Mensen moeten doen waar ze zich goed bij voelen. Zolang ze hun geloof maar niet op mij opdringen. 👌🏻
ik heb een supermarktverbodquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg ik straks een winkelverbod, niet heel handig met maar 1 supermarkt in het dorp
Heb ik toch nog wat aan de insta-spon.quote:
Vind religie sowieso maar een vermoeiend geneuzel vol met contradicties en achterhaalde verhaaltjesquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het soms persoonlijk wel pijnlijk om te zien hoe iemand god dankbaar is voor de positieve dingen in het leven en niet zichzelf. Maar de negatieve dingen wél zelf kwalijk nemen ipv god de schuld geven
Wat een ongelooflijke kneus die kerel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik toch nog wat aan de insta-spon.
Dan zou sowieso de dag en de maand niet kloppen van zijn geboorte want dat is dan eigenlijk 25 februari zeg maar, tenminste destijds.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, maar nog keer waarom hoe wat vertel?
Nee was het niet, zo'n kutjong die plankgas door de supermarkt fietst en tegen bijna iedereen oprijdtquote:
Wat heb je misdaan danquote:
Ik weet er genoeg van om te weten dat het niet mijn kopje thee is.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind religie sowieso maar een vermoeiend geneuzel vol met contradicties en achterhaalde verhaaltjes
hmm, vind je het niet interessant hoe dat zo groot is in de wereld voor mensen?quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind religie sowieso maar een vermoeiend geneuzel vol met contradicties en achterhaalde verhaaltjes
oh ik niet, als ze mij maar niet lastig vallen. De mensen die dat wel doen vind ik irritant maar dat zijn niet alle jehova getuigen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Jehova getuigen vind ik ook echt gewoon kut.
Insta-spon?quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik toch nog wat aan de insta-spon.
Die heb ik hier nou nog nooit aan de deur gehadquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Jehova getuigen vind ik ook echt gewoon kut.
Kutlurkers, post dan ook gewoon mee.quote:
Wees blij.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik hier nou nog nooit aan de deur gehad
Vroeger minimaal 1x per maand. tegenwoordig nog maar zeldenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
nee, kerstmis was een midwinterfeest. Dat viel dus in de winter. Jezus is geboren in de zomer.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zou sowieso de dag en de maand niet kloppen van zijn geboorte want dat is dan eigenlijk 25 februari zeg maar, tenminste destijds.
Die hebben wel die seksboot daar in de buurt liggen bij jou.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
badass zegquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee was het niet, zo'n kutjong die plankgas door de supermarkt fietst en tegen bijna iedereen oprijdt
met meloenen gegooidquote:
Eerder fascinerend, en voor een deel ook wel begrijpelijk, het is alleen niks voor mijquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:04 schreef Crack_ het volgende:
hmm, vind je het niet interessant hoe dat zo groot is in de wereld voor mensen?
Ja dat snap ik, staat er los van zeg maar, de zomermaanden waren in maanden gesproken destijds ook geen zomermaanden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, kerstmis was een midwinterfeest. Dat viel dus in de winter. Jezus is geboren in de zomer.
Hoe je die maanden noemt is niet relevant, februari is geen zomer en is niet de tijd waarin jezus is geboren. Ook nooit geweest
oh, dan eensquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerder fascinerend, en voor een deel ook wel begrijpelijk, het is alleen niks voor mij
oh ok, ik snapte even de link nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, staat er los van zeg maar, de zomermaanden waren in maanden gesproken destijds ook geen zomermaanden.
@jezus @GOD @Allah @Zeus @Gandhiquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kutlurkers, post dan ook gewoon mee.
Je vergeet @Haagsquote:
je bent wel zoekend blijkbaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, dan eensmaar ik vind geloof wel echt heeeel interessant
Ook om het erover te hebben met mensen die wel geloven, juist omdat het voor zoveel mensen wel echt belangrijk is en ik echt niet snap hoe dat kan
Das maar een halfjequote:
Huilenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij het kruidvat hier was alles van pasen al weg, geen 1+1 paaseitjes kunnen scoren @:CherryLips
Ja terwijl de abrahamitische religies eigenlijk vooral zijn opgezet als commercieel businessmodel die mensen bang maakt en ze laat betalen om die angst weg te nemenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook om het erover te hebben met mensen die wel geloven, juist omdat het voor zoveel mensen wel echt belangrijk is en ik echt niet snap hoe dat kan
Geloof geeft houvast en troost bij ingrijpende gebeurtenissen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die praten toch nog redelijk normaal Duits?quote:
mijn AH was gisteravond ook al redelijk geplundert.quote:
Oh ik had natuurlijk ook gewoon bij de progoedkoop winkel kunnen kijken, die is op vrijdag en zaterdag openquote:
Hema geen idee, bij de AH stond nog genoeg maar weinig boeiende kortingenquote:
Ben je al in Singaporequote:Op vrijdag 7 april 2023 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb geen tijd om vliegveld hier te bekijken
Tegen mij wel. Tegen elkaar is het behoorlijk platquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die praten toch nog redelijk normaal Duits?
[..]
mijn AH was gisteravond ook al redelijk geplundert.
Ik geloof ook absoluut niet dat religie helpt bij je geluksgevoel, maargoe. Daar zweren andere mensen toch echt anders bij.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja terwijl de abrahamitische religies eigenlijk vooral zijn opgezet als commercieel businessmodel die mensen bang maakt en ze laat betalen om die angst weg te nemen
Dat vind ik persoonlijk nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof geeft houvast en troost bij ingrijpende gebeurtenissen.
Stel een dierbare gaat dood is het makkelijker om te denken dat hij/zij nu vredig doorleeft in de hemel op een wolkje dan om te denken dat het lijk nu door maden en torretjes wordt opgevreten.
Ja belangrijke feestdagen, denk dat je blij mag zijn als er morgen iets open is daarquote:
In wat voor gehucht woont hij wel niet.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja belangrijke feestdagen, denk dat je blij mag zijn als er morgen iets open is daar
Morgen welquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja belangrijke feestdagen, denk dat je blij mag zijn als er morgen iets open is daar
Het is vooral een vorm van zelfkastijding, maar dat is wel een beetje mens eigen natuurlijk, en religie is dan een 'makkelijke' optie omdat dat er vaak van jongs af aan al in wordt gegooidquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik geloof ook absoluut niet dat religie helpt bij je geluksgevoel, maargoe. Daar zweren andere mensen toch echt anders bij.
Goede vluchtquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja boarden is begonnen. Op naar dubai
Hij zit in Duitsland ...quote:
Als je meer richting het zuiden gaat wordt het erger.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tegen mij wel. Tegen elkaar is het behoorlijk plat
Had je wel lekker eten op de vlucht?quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja boarden is begonnen. Op naar dubai
quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen welEven wat flesjes Kölsch kopen
Valt nog mee dan, in zulk soort plekken willen ze dat nog wel eens doortrekkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen welEven wat flesjes Kölsch kopen
Als de Aarde eerst zou moeten sterven zou ik helemaal niet in de hemel willen geraken, daar hou ik teveel van mensen in het algemeen voor en zeker die dichtbij staan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik geloof ook absoluut niet dat religie helpt bij je geluksgevoel, maargoe. Daar zweren andere mensen toch echt anders bij.
[..]
Dat vind ik persoonlijk nietmaar daar hebben we het hier wel eens over gehad.
En mensen die geloven in god die geloven ook dat je pas naar de hemel gaat als de aarde is gestorven he. Weet je hoeveel dode mensen er nu echt al duizenden jaren vastzitten in die tussenwereld![]()
Maar god houdt wel van de mensheid hoor!!!!
Ja, dat versta ik wel vrij aardig, althans Schwäbisch.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je meer richting het zuiden gaat wordt het erger.
Hmm, beetje ziekenhuisvoer dusquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee was vies. Vieze kip met droge rijst
Schone kip met natte rijst is ook goor.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee was vies. Vieze kip met droge rijst
En anders moet ze de AH maar plunderen als ze terug is.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, beetje ziekenhuisvoer dusHopelijk volgende vlucht wat lekkerders
Ja truequote:Op vrijdag 7 april 2023 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vooral een vorm van zelfkastijding, maar dat is wel een beetje mens eigen natuurlijk, en religie is dan een 'makkelijke' optie omdat dat er vaak van jongs af aan al in wordt gegooid
Nou mag hopen dat ze tussen nu en morgenochtend wel iets fatsoenlijks te eten krijgtquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:18 schreef Ama het volgende:
[..]
En anders moet ze de AH maar plunderen als ze terug is.
gewoon lekker stervenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de Aarde eerst zou moeten sterven zou ik helemaal niet in de hemel willen geraken, daar hou ik teveel van mensen in het algemeen voor en zeker die dichtbij staan.
Gewoon voor eeuwig levenquote:
Ja natuurlijk, zou anders beetje matig zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou mag hopen dat ze tussen nu en morgenochtend wel iets fatsoenlijks te eten krijgt
Ik verbaas en irriteer me meestal hoe teringdruk en gehaast alles hier isquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:19 schreef Crack_ het volgende:
Dat gevoel wanneer je terugkomt in je land na vakantie en die dubbele gevoelens dan
doe chill aan danquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik verbaas en irriteer me meestal hoe teringdruk en gehaast alles hier is
Ja de eerste dagen leef ik dan in een soort alternatieve wereld ofzo, maar na een weekje ben je weer gewend en zit je ook weer in dat gehaaste tempoquote:
zodra je je koffer in de wasmand omkieptquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:21 schreef Crack_ het volgende:
'ik ga dit echt proberen vast te houden!!!'
vijf minuten later is het al weg
NRW wel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt nog mee dan, in zulk soort plekken willen ze dat nog wel eens doortrekkenMaar hebben ze daar ook een 2e paasdag, of is dat ook weer iets Nederlands zoals 2e kerstdag?
Gewoon bij thuiskomst je koffer zo lang als mogelijk dichthouden danquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodra je je koffer in de wasmand omkiept
Lekker stinken.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon bij thuiskomst je koffer zo lang als mogelijk dichthouden dan
en komen op die dagen hier naar de woonboulevardquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
NRW wel.
Maar die hebben sowieso honderdmiljoenmiljard feestdagen.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en komen op die dagen hier naar de woonboulevard
Ja vind het altijd grappig als ze vrije dagen tussen landen vergelijken, dat je in Nederland vaak wel 25 vakantiedagen hebtquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
NRW wel.
Maar die hebben sowieso honderdmiljoenmiljard feestdagen.
Zolang die dicht is nietquote:
Zijn wel lekkere dagen om door duitsland te rijden aangezien de meeste vrachtwagens dan niet mogen rijdenquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de eerste dagen leef ik dan in een soort alternatieve wereld ofzo, maar na een weekje ben je weer gewend en zit je ook weer in dat gehaaste tempo
'moet alles NU opruimen!!!!!'quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodra je je koffer in de wasmand omkiept
Uhuh, ruimtequote:Op vrijdag 7 april 2023 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zijn wel lekkere dagen om door duitsland te rijden aangezien de meeste vrachtwagens dan niet mogen rijden
Rijden op de snelwegquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ja, alles is er dan ook dicht, dus wat moet je er dan.
Daarom wonen wij in stenen huizen en hullie in hutjes van kamelenpoep.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik verbaas en irriteer me meestal hoe teringdruk en gehaast alles hier is
op doorreis naar Denemarkenquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:57 schreef LTVDK het volgende:
Waar ik naartoe ga is het eerder hout en gipsplatenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom wonen wij in stenen huizen en hullie in hutjes van kamelenpoep.
Alsof jij niet precies hetzelfde zou willen doenquote:
hakkuhbarquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:36 schreef gianni61 het volgende:
In my hands I hold your smile
And in my heart it runs so wild
You are the one, you are unique
I'm so in love you make me weak
And the reason that I feel is like a shadow from a light
So if you have the chance to be with me, be my shadow in the night
Your Smilequote:Op vrijdag 7 april 2023 14:36 schreef gianni61 het volgende:
In my hands I hold your smile
And in my heart it runs so wild
You are the one, you are unique
I'm so in love you make me weak
And the reason that I feel is like a shadow from a light
So if you have the chance to be with me, be my shadow in the night
Wij zijn ook benieuwd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik begin me nu af te vragen of die afspraak vanavond uberhaupt nog door zal gaan. Maar beter van niet als die ander er geen zin in zou hebben, en als het wel doorgaat ben ik benieuwd hoe het gaat
Misschien kan ze een livestream doen?quote:
als ik vanavond op fok zit dan weet je hoe het zitquote:
hehehehehequote:
Dus wij zijn niet leuk?quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Of misschien niet want wil eigenlijk wel gewoon iets leuks doen vanavond
Oh zit daar een tijdsduur aanquote:
Charme van festivals toch.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Paaspop gaat ook een succes worden komend weekendhttps://nos.nl/artikel/24(...)na-chaos-door-modder
Gewoon in de bak met bloemkolen gooienquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij niet precies hetzelfde zou willen doen
moet beetje afwisselen met andere mensen zodat ik niet vergeet hoe waardevol jullie zijnquote:
quote:
ja kennelijk vinden hele volksstammen dit erg leukquote:
We hebben maar een kleine groenteafdeling hierquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon in de bak met bloemkolen gooien
Valt niet op
Oh nee, teveel kans op getuigenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben maar een kleine groenteafdeling hier
Ik kan me nog een Paaspop herinneren waar het gewoon onder het vriespunt was 's nachts. Dat was ook even afzienquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind festivals leuk, maar modder en in in een tentje liggen is niet aan mij besteed
Dagjesmensen die van de Sligro een dagje naar een feestje mochten. Normaal huurde die ook een dag bij Guus Meeuwis enzo af.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja kennelijk vinden hele volksstammen dit erg leuk
hotelletje oid met een festival is ook wel érg lekkerquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind festivals leuk, maar modder en in in een tentje liggen is niet aan mij besteed
pfffquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Paaspop herinneren waar het gewoon onder het vriespunt was 's nachts. Dat was ook even afzien
2008 toevallig? Toen viel Pasen vroeg. Was een dagje naar de Ardennen maar had niet op zoveel sneeuw gerekendquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Paaspop herinneren waar het gewoon onder het vriespunt was 's nachts. Dat was ook even afzien
Ja, dat had ik toen destijds bij Pukkelpop gedaanquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hotelletje oid met een festival is ook wel érg lekker
[..]
pfff
Ik hoor kerel al roepen "..en daarom hebben we de 4WD!"quote:
Zo maar echt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het heeft wel wat, maar nee bedanktquote:
Pukkelpop is ook echt een zandfestivalquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat had ik toen destijds bij Pukkelpop gedaanEerste keer in een 1,5 persoonstent en de 2e keer besloten om maar gelijk een hotel te boeken
Zo lekker om dan te kunnen douchen na zo'n hele dag festival
ja, in de zomer op een lekker plekkie met gras en douches en dat soort dingenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het heeft wel wat, maar nee bedankt
Dour is pas een zandfestivalquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pukkelpop is ook echt een zandfestivaldan extra extra lekker
[..]
ja, in de zomer op een lekker plekkie met gras en douches en dat soort dingen
Ja misschien veiliger om als dat geteisem langsfietst 'per ongeluk' een pak wc-papier te laten vallenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, teveel kans op getuigen
De festivals waar ik vroeger heenging waren sowieso meestal maar 1 dagquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:00 schreef gianni61 het volgende:
beetje modder vind ik niet erg, maar ik ben tegenwoordig een oude man die alles geeft op 1 dag festival en vervolgens een hele dag op de bank wil liggen.
"Oeps.."quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja misschien veiliger om als dat geteisem langsfietst 'per ongeluk' een pak wc-papier te laten vallen
nou ja, vroeger ging ik altijd naar pinkpop. Dan gingen we de avond van te voren al op het fietspad voor de camping zitten de nacht door drinken tot de camping open ging.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De festivals waar ik vroeger heenging waren sowieso meestal maar 1 dag
Ik heb daar nog eens mijn piel laten vasthouden (en laten richten) voor een gulden tijdens het pissen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb daar nog eens mijn piel laten vasthouden (en laten richten) voor een gulden tijdens het pissen.
Ik ben altijd al een oude man geweest.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:00 schreef gianni61 het volgende:
beetje modder vind ik niet erg, maar ik ben tegenwoordig een oude man die alles geeft op 1 dag festival en vervolgens een hele dag op de bank wil liggen.
Joejoequote:Op vrijdag 7 april 2023 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was een sereen en belangwekkend moment in mijn verdere zeer normale leven.
Loop je zeker met je hoofd en blik omlaag steeds op plekken waar het druk is?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind meestal super veel bonnetjes op festivals![]()
ja + klein dus goed zicht op de grondquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je zeker met je hoofd en blik omlaag steeds op plekken waar het druk is?
Ik ging naar de herrie festivals als Decibel en Defqon, die waren destijds nog maar 1 dagquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, vroeger ging ik altijd naar pinkpop. Dan gingen we de avond van te voren al op het fietspad voor de camping zitten de nacht door drinken tot de camping open ging.
Als ik dat nu nog zou proberen zou ik de eerste festivaldag al missen
ben jij er zo eenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ging naar de herrie festivals als Decibel en Defqon, die waren destijds nog maar 1 dag
Ik meer zo'n halve die steeds per ongeluk dansend op het vrouwentoilet beland terwijl dat helemaal niet de bedoeling is.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een oude man geweest.
Hoezo nou weer 'zo een'quote:
Ik ken nu nog steeds wel mensen die het hele weekend gaan, maar die doen dan wel wat meer gematigd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een oude man geweest.
Hmm okquote:
Als ik een vrouw was en kaboutertje zou ik de hele tijd naar mannenkruizen staren.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:10 schreef Crack_ het volgende:
Anders kijk ik hele tijd naar andermans rug, dan kijk ik liever naar de grond
Niemand gelooft dit, maar de gedachten alleen al.quote:
die heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ging naar de herrie festivals als Decibel en Defqon, die waren destijds nog maar 1 dag
waaromquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was en kaboutertje zou ik de hele tijd naar mannenkruizen staren.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was en kaboutertje zou ik de hele tijd naar mannenkruizen staren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |