SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Plonscaaf, beste caaf.Baby darling doll face honey
Ohquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had echt 0 inspiratie in de supermarktWordt weer een quiche met groenten en spekjes
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, wel wat carings. We houden veel van elkaar
Ja is het ook wel, maar heb ik van de week ook al gemaaktquote:
Waarom zoquote:
Kan hij lekker een lang weekendje spelen met je tweedehands onderbroekje.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:37 schreef Ama het volgende:
Zo ik ben weer op de Veluwe. Nu wachten tot Solo vrij is.
Ja idd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan hij lekker een lang weekendje spelen met je tweedehands onderbroekje.
Ik weet uit betrouwbare bron dat US niet stoer genoeg is om een FOK!date door te zettenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij wil nu nog in je broekje, da's een groot verschil.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is het ook wel, maar heb ik van de week ook al gemaaktDeze keer wel met echte spek ipv vegan spekjes
extra verwennerij met pasenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja is het ook wel, maar heb ik van de week ook al gemaaktDeze keer wel met echte spek ipv vegan spekjes
extra lang weekendje samen of niet?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:37 schreef Ama het volgende:
quote:
Jaloersquote:
Ik kom nu in je DMquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat US niet stoer genoeg is om een FOK!date door te zetten
Paar uurtjes langer.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
extra verwennerij met pasenen wat voor groenten?
[..]
extra lang weekendje samen of niet?
[..]![]()
![]()
Zit die in de gevangenis?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:37 schreef Ama het volgende:
Vertel ons alles, gossip girlquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet uit betrouwbare bron dat US niet stoer genoeg is om een FOK!date door te zetten
Dit is niet voor pasen hoor, gewoon voor vanavondquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:41 schreef Crack_ het volgende:
extra verwennerij met pasenen wat voor groenten?
hmm, weet ik niet. Kan Los zn vriendin niet goed inschattenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou Los dat ook aan zijn vriendin allemaal zo uitleggen?
Joeeequote:
Als je ze zelf maakt zonder al te veel flauwekulletjes is het best lekkerquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan ik nooit echt vrolijk van worden.
ah, nah toch lekkerquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Paar uurtjes langer.Ga zondag wel normale tijd weer terug want beestjes thuis en maandag naar mijn pa.
Zou jij mensen in jouw dialect verstaan hier? Lijkt echt een beetje op Limburgs.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen groot fan van
Ik twijfel nog of ik ga koken of halen vanavond
oh, wat voor pasen dan. Het is toch goede vrijdag vanavond, dat is ook soort van pasenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is niet voor pasen hoor, gewoon voor vanavondEn heb een zakje roerbakgroenten met alle kleuren paprika en rode ui en prei
okquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Joeeeals het maar gesmaakt heeft.
Medium -rare aubquote:
Ik versta gewoon Duits hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou jij mensen in jouw dialect verstaan hier? Lijkt echt een beetje op Limburgs.
Goede vrijdag zegt me eigenlijk helemaal niks.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, wat voor pasen dan. Het is toch goede vrijdag vanavond, dat is ook soort van pasen
ook geen ideequote:Op vrijdag 7 april 2023 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Goede vrijdag zegt me eigenlijk helemaal niks.![]()
Wat vieren we vandaag eigenlijk?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Goede vrijdag zegt me eigenlijk helemaal niks.![]()
Wat vieren we vandaag eigenlijk?
Dus fijne kruisiging en dood- dagquote:Goede Vrijdag is de vrijdag voor Pasen. Op deze dag herdenken christenen de kruisiging en dood van Jezus.
Voor Jezus was het meer een klotevrijdag.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dus fijne kruisiging en dood- dag
En met Pasen leeft die weer?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dus fijne kruisiging en dood- dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |