Oh, maar hij gaat sowieso wel door met zuigposts hoor, de enige remedie daartegen is de blockfunctie.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus reageer niet/laat het los. Als je weet dat iets doorgaat is het zonde om je daar continu aan te blijven irriteren, lijkt mij danen ook wel beetje hypocriet, een negatieve reactie op een irritante post is net zo irritant
Muilkorfje omquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien moet ik dit ook eens aan Nina Poekie uitleggen.
of gewoon niet caren, zo boeiend is het niet hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar hij gaat sowieso wel door met zuigposts hoor, de enige remedie daartegen is de blockfunctie.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:18 schreef Yevgeuni het volgende:
[..]
mijn vroegere hond had ooit eens muizenvergif op dat mijn moeder ergens op een schaaltje neergelegd had, wat was ik kwaad, hond had het gelukkig overleefd na dierenartsbezoek
daaaagquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Tijd voor opa's middagdutje hoor jongens en meisjes![]()
Hij wil nu nog in je broekje, da's een groot verschil.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of gewoon niet caren, zo boeiend is het niet hoor
Ligt echt aan jezelf hoeveel aandacht je iets wil geven en hoeveel je het met je laat doenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij wil nu nog in je broekje, da's een groot verschil.
Ja en dan zo'n kindertekening van een kat met een rode streep erdoorheenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staart afknippen en een bordje op de keukendeur "verboden voor poesen".
helaas werkt die nog steeds niet door in quote, maar het helpt wel een heel stukquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar hij gaat sowieso wel door met zuigposts hoor, de enige remedie daartegen is de blockfunctie.
Je hebt hier zo'n verkeerdsbord met 'verboden te voetballen' en daaronder een plaatje van een hond met een kruisquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dan zo'n kindertekening van een kat met een rode streep erdoorheen
Verschil zit hem slechts in kutkarakter of leuk karakter, simpeler gaat het leven echt niet wordenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij wil nu nog in je broekje, da's een groot verschil.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en dan zo'n kindertekening van een kat met een rode streep erdoorheen
maar jij vindt mensen een kutkarakter hebben als ze jou niet leuk vindenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verschil zit hem slechts in kutkarakter of leuk karakter, simpeler gaat het leven echt niet worden
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas werkt die nog steeds niet door in quote, maar het helpt wel een heel stuk
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:25 schreef Karzai het volgende:
maar ondertussen wel 24/7 op fok, dus ik kan het niet echt serieus nemen
Nee joh, slechts 100 uur per dag.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:25 schreef Karzai het volgende:
maar ondertussen wel 24/7 op fok, dus ik kan het niet echt serieus nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |