ik bedoel hoezo kun je fok niet serieus nemenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat uitstraling vooral een grote mond op Fok heeft
Dit kun je zo navragen als je goed leest.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat uitstraling vooral een grote mond op Fok heeft
Nou jaquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik bedoel hoezo kun je fok niet serieus nemen
Jij wel, dat merk je aan alles, ik zie en merk dat duidelijk in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zitten toch super veel hogeropgeleiden hier?
Sensatiezoekerquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij wel, dat merk je aan alles, ik zie en merk dat duidelijk in ieder geval.
Referentie: UitStraling uit Foqueville vind me slim.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zal het op mn cv neerzetten als referentie
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Referentie: UitStraling uit Foqueville vind me slim.
Dat zijn een hoop vraagtekens.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vlindertuin is dat hoe we de preut van het dinnetje van @:ettovanbelgie noemen?
Ik had echt 0 inspiratie in de supermarktquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:31 schreef Crack_ het volgende:
OKEEEEE, wat gaan we vanavond eten?!En mensen nog leuke dingen op de planning met Pasen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |