quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb daar nog eens mijn piel laten vasthouden (en laten richten) voor een gulden tijdens het pissen.
Ik ben altijd al een oude man geweest.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:00 schreef gianni61 het volgende:
beetje modder vind ik niet erg, maar ik ben tegenwoordig een oude man die alles geeft op 1 dag festival en vervolgens een hele dag op de bank wil liggen.
Joejoequote:Op vrijdag 7 april 2023 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was een sereen en belangwekkend moment in mijn verdere zeer normale leven.
Loop je zeker met je hoofd en blik omlaag steeds op plekken waar het druk is?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind meestal super veel bonnetjes op festivals![]()
ja + klein dus goed zicht op de grondquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loop je zeker met je hoofd en blik omlaag steeds op plekken waar het druk is?
Ik ging naar de herrie festivals als Decibel en Defqon, die waren destijds nog maar 1 dagquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou ja, vroeger ging ik altijd naar pinkpop. Dan gingen we de avond van te voren al op het fietspad voor de camping zitten de nacht door drinken tot de camping open ging.
Als ik dat nu nog zou proberen zou ik de eerste festivaldag al missen
ben jij er zo eenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ging naar de herrie festivals als Decibel en Defqon, die waren destijds nog maar 1 dag
Ik meer zo'n halve die steeds per ongeluk dansend op het vrouwentoilet beland terwijl dat helemaal niet de bedoeling is.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een oude man geweest.
Hoezo nou weer 'zo een'quote:
Ik ken nu nog steeds wel mensen die het hele weekend gaan, maar die doen dan wel wat meer gematigd.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een oude man geweest.
Hmm okquote:
Als ik een vrouw was en kaboutertje zou ik de hele tijd naar mannenkruizen staren.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:10 schreef Crack_ het volgende:
Anders kijk ik hele tijd naar andermans rug, dan kijk ik liever naar de grond
Niemand gelooft dit, maar de gedachten alleen al.quote:
die heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ging naar de herrie festivals als Decibel en Defqon, die waren destijds nog maar 1 dag
waaromquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was en kaboutertje zou ik de hele tijd naar mannenkruizen staren.
quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was en kaboutertje zou ik de hele tijd naar mannenkruizen staren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |