weet jij veel, misschien hield hij wel van BDSMquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor Jezus was het meer een klotevrijdag.
Ik denk dat er wat betere vrijdagen tussen zaten voor hem, ja.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
waar is hier?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar ze spreken hier ook een dialect
Geen idee, gewoon iets normaals ofzo? Doe niet echt iets speciaals met pasenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, wat voor pasen dan. Het is toch goede vrijdag vanavond, dat is ook soort van pasen
Wij allemaal beetje vieren dat die man is dood gegaan.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja, als je het zo zegt had het beter 1 april kunnen zijnquote:
Jaquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, als je het zo zegt had het beter 1 april kunnen zijn
HAHA GABBETJEEE, bennie dooood!111!![]()
![]()
![]()
Ja, op de zondag na de kruisiging en dat vieren ze dan 2 dagen langquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, gewoon iets normaals ofzo? Doe niet echt iets speciaals met pasen
echt, hoezoquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef gianni61 het volgende:
en denk er aan: Vandaag is dansverbod in Duitsland!
Ja en een paar dagen later weer vrolijk rondhuppelen, die wilde gewoon even een weekendje me-timequote:Op vrijdag 7 april 2023 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou @Budapestenaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef gianni61 het volgende:
en denk er aan: Vandaag is dansverbod in Duitsland!
Jeetje. En Pinksteren dan?! Ik dacht altijd dat die dan weer tot leven kwam.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, op de zondag na de kruisiging en dat vieren ze dan 2 dagen lang
nee één dag, die tweede dag hebben we er later zelf aangeplakt voor het gemakquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, op de zondag na de kruisiging en dat vieren ze dan 2 dagen lang
Snap ik wel als iedereen aan je kop zeikt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en een paar dagen later weer vrolijk rondhuppelen, die wilde gewoon even een weekendje me-time
moet je maar niet zeggen dat je de beste bentquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap ik wel als iedereen aan je kop zeikt.
Bij het kruidvat hier was alles van pasen al weg, geen 1+1 paaseitjes kunnen scoren @CherryLipsquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook nietja veel chocola eten, en vind lekker eten wel leuk maar dat vind ik altijd wel leuk
Is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet je maar niet zeggen dat je de beste bent
quote:
Ik weet dit ook alleen omdat de discotheek waar we vroeger vaak heen gingen dan pas om 00:00 open mocht gaanquote:Het dansverbod geldt op zogenoemde stille Feiertage - naast Goede Vrijdag zijn dat in Duitsland Volkstrauertag en Totensonntag, beide in november. Het wordt als ongepast gezien uitgelatenheid te tonen op zulke dagen, als de dood en wederopstanding van Jezus worden herdacht, de slachtoffers van oorlog en geweld of als mensen hun overleden dierbaren herdenken.
wilde ook nog even snel lekkere eitjes halen, kon ook niet meer. Klote jezus, had ie echt wel beter kunnen regelen hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij het kruidvat hier was alles van pasen al weg, geen 1+1 paaseitjes kunnen scoren @:CherryLips
Is met kerst toch ook?quote:Op vrijdag 7 april 2023 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee één dag, die tweede dag hebben we er later zelf aangeplakt voor het gemak
Hij was zelf de popiejopie influencer hoorquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap ik wel als iedereen aan je kop zeikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |