badass zegquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee was het niet, zo'n kutjong die plankgas door de supermarkt fietst en tegen bijna iedereen oprijdt
met meloenen gegooidquote:
Eerder fascinerend, en voor een deel ook wel begrijpelijk, het is alleen niks voor mijquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:04 schreef Crack_ het volgende:
hmm, vind je het niet interessant hoe dat zo groot is in de wereld voor mensen?
Ja dat snap ik, staat er los van zeg maar, de zomermaanden waren in maanden gesproken destijds ook geen zomermaanden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee, kerstmis was een midwinterfeest. Dat viel dus in de winter. Jezus is geboren in de zomer.
Hoe je die maanden noemt is niet relevant, februari is geen zomer en is niet de tijd waarin jezus is geboren. Ook nooit geweest
oh, dan eensquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerder fascinerend, en voor een deel ook wel begrijpelijk, het is alleen niks voor mij
oh ok, ik snapte even de link nietquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, staat er los van zeg maar, de zomermaanden waren in maanden gesproken destijds ook geen zomermaanden.
@jezus @GOD @Allah @Zeus @Gandhiquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kutlurkers, post dan ook gewoon mee.
Je vergeet @Haagsquote:
je bent wel zoekend blijkbaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, dan eensmaar ik vind geloof wel echt heeeel interessant
Ook om het erover te hebben met mensen die wel geloven, juist omdat het voor zoveel mensen wel echt belangrijk is en ik echt niet snap hoe dat kan
Das maar een halfjequote:
Huilenquote:Op vrijdag 7 april 2023 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij het kruidvat hier was alles van pasen al weg, geen 1+1 paaseitjes kunnen scoren @:CherryLips
Ja terwijl de abrahamitische religies eigenlijk vooral zijn opgezet als commercieel businessmodel die mensen bang maakt en ze laat betalen om die angst weg te nemenquote:Op vrijdag 7 april 2023 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook om het erover te hebben met mensen die wel geloven, juist omdat het voor zoveel mensen wel echt belangrijk is en ik echt niet snap hoe dat kan
Geloof geeft houvast en troost bij ingrijpende gebeurtenissen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die praten toch nog redelijk normaal Duits?quote:
mijn AH was gisteravond ook al redelijk geplundert.quote:
Oh ik had natuurlijk ook gewoon bij de progoedkoop winkel kunnen kijken, die is op vrijdag en zaterdag openquote:
Hema geen idee, bij de AH stond nog genoeg maar weinig boeiende kortingenquote:
Ben je al in Singaporequote:Op vrijdag 7 april 2023 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb geen tijd om vliegveld hier te bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |