SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Plonscaaf, beste caaf.
1x.Lang geleden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou ook niks voor mij zijnBen jij daar geweest?
Nee vond 1 zo'n dag ook wel genoeg, was er vaak wel vroeg bij op de dag omdat de dj's waar ik voor kwam vaak vrij vroeg draaiden. Plus zo'n festival is in het begin ook wel leuk als heel het terrein nog netjes en opgeruimd isquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik ook gedaan
Dat zijn tegenwoordig ook al 3 daagse festivals. Dat had ik echt niet moeten proberen. dan zou ik letterlijk niet overleven
Waarom zou je niet gewoon naar vrouwenkruizen kijkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was en kaboutertje zou ik de hele tijd naar mannenkruizen staren.
Ik ben laatst ook weer eens gevraagd om naar Tomorrowland te gaan. Leuk om een keer geweest te zijn, maar het is niet echt mijn muziek en dan hoeft het van mij ook niet meer. Los van de prijzen daar.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee vond 1 zo'n dag ook wel genoeg, was er vaak wel vroeg bij op de dag omdat de dj's waar ik voor kwam vaak vrij vroeg draaiden. Plus zo'n festival is in het begin ook wel leuk als heel het terrein nog netjes en opgeruimd is
Kan, indien je als vrouw dat erg boeiend vind uiteraard.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je niet gewoon naar vrouwenkruizen kijken
wat is er mis met ruggenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je niet gewoon naar vrouwenkruizen kijken
want je denkt dat vrouwen een mannenkruis wel interessant vinden? Oke dan, praat eens met een vrouw.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan, indien je als vrouw dat erg boeiend vind uiteraard.
Hallo vrouwquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
want je denkt dat vrouwen een mannenkruis wel interessant vinden? Oke dan, praat eens met een vrouw.
Ben daar geloof ik in 2006 of 7 geweest, toen was het echt een soort Mysteryland light, tegenwoordig is het volgens mij inmiddels groter en zelfs een compleet eigen merk gewordenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben laatst ook weer eens gevraagd om naar Tomorrowland te gaan. Leuk om een keer geweest te zijn, maar het is niet echt mijn muziek en dan hoeft het van mij ook niet meer. Los van de prijzen daar.
Als hun ogen lasers waren dan had ik al lang geen piel meer over johquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
want je denkt dat vrouwen een mannenkruis wel interessant vinden? Oke dan, praat eens met een vrouw.
Vrouwenruggen zijn ook primaquote:
uhuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als hun ogen lasers waren dan had ik al lang geen piel meer over joh
thanks, die vrouwenruggen begonnen zich al overgeslagen te voelenquote:
Is het daar zo afzichtelijk tussen je benen dat ze het weg willen brandenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als hun ogen lasers waren dan had ik al lang geen piel meer over joh
Waarschijnlijk heeft ie je bewering over "lekker wijf" of zo iets te serieus genomenquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het daar zo afzichtelijk tussen je benen dat ze het weg willen branden
wacht, zeg je nu dat het niet waar isquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ie je bewering over "lekker wijf" of zo iets te serieus genomen
quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan zijn dat ik alleen maar ordinaire op seks beluste vrouwen tegenkom, kan hè?
quote:
Het vleeskleurige vleesboompje.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het daar zo afzichtelijk tussen je benen dat ze het weg willen branden
Gewoon een soort slappe frikandel dus?quote:
Ik vond het echt enorm groot opgezet allemaal. En dan nog zo weinig op de line-up dat me echt kon boeienquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben daar geloof ik in 2006 of 7 geweest, toen was het echt een soort Mysteryland light, tegenwoordig is het volgens mij inmiddels groter en zelfs een compleet eigen merk geworden
Ja ik was ook meestal in de kleine tentjes of zalen te vinden bij zulke feesten, vaak betere muziek en sfeer dan op de mainstagesquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vond het echt enorm groot opgezet allemaal. En dan nog zo weinig op de line-up dat me echt kon boeien
beetje lasers bekijkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik was ook meestal in de kleine tentjes of zalen te vinden bij zulke feesten, vaak betere muziek en sfeer dan op de mainstages
Je bent wel druk met anderen van alles in de mond te leggen hequote:
Betraptquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent wel druk met anderen van alles in de mond te leggen he
Ik had ooit kunnen werken bij en bedrijf dat hele shows maakt. https://twofiftyk.comquote:
holyshitquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had ooit kunnen werken bij en bedrijf dat hele shows maakt. https://twofiftyk.com
Zit hier gewoon om te hoek![]()
Had ik vooral Amerika en Azië moeten gaan doen qua festivals. Daar liep het qua verwachting een beetje uit elkaar.
Kan je binnen loodsen bij iemand die dit ook doet?quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had ooit kunnen werken bij en bedrijf dat hele shows maakt. https://twofiftyk.com
Zit hier gewoon om te hoek![]()
Had ik vooral Amerika en Azië moeten gaan doen qua festivals. Daar liep het qua verwachting een beetje uit elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |