Trouw dan op 3/4/34.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee echt prachtig, heb nog nooit zoiets moois gezien in mn leven
Nee alleen hemelsbreed zo'n 100 meter ofzo verhuisdquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Los trekt dit in twijfel. Was de boom gevaccineerd?
ja.. maar wat preciesquote:
quote:
Een fok-huwelijk.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja.. maar wat precies
[..]moest lachen, oke maak maar pics de volgende keer
Wereldhonger en vrede op aardequote:Op vrijdag 7 april 2023 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik vraag me een beetje af welk probleem dat oplost precies
Ja, vraag ik me nu ook wel af eigenlijk. Kost voornamelijk geld ook?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik vraag me een beetje af welk probleem dat oplost precies
nee sorry gaat niet meer doorquote:
Fuck Los.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Los trekt dit in twijfel. Was de boom gevaccineerd?
Ja, wat voor baby's krijg je daar van?quote:
Hoezo? Heb je soms een optreden die avond. Ineens.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, vraag ik me nu ook wel af eigenlijk. Kost voornamelijk geld ook?
[..]
nee sorry gaat niet meer door
Wereldhongerquote:
ahjaquote:
? geen alsjeblieftquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat voor baby's krijg je daar van?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je soms een optreden die avond. Ineens.
Tenzij fur-babiesquote:
Oh da vin'k wel leuk jaquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar we kunnen wel een wandelingetje gaan maken?
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Los is tegenwoordig into bdsm
jaaaa!quote:
Gezellie de pelliequote:Op vrijdag 7 april 2023 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cali en CE. Wij mogen allemaal komen
Kan die ook met een of ander attribuut gefucked worden.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Cali en CE. Wij mogen allemaal komen
Goed idee. Maken we hem Vastpedrosa en lopen we weg.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Soort roodharige mini-kruisingen van Los en Fles.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wat voor baby's krijg je daar van?
dat mag ook als niet bdsm-erquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan die ook met een of ander attribuut gefucked worden.
Dat wil ik ook ooit een keer gaan doen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat mij trouwens écht heel leuk lijkt is wadlopen???
Oke, laat maar weerquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort roodharige mini-kruisingen van Los en Fles.
Jij moet sowieso vooraan zitten omdat je anders de ceremonie niet kunt zien. Of je kunt bij de bruidsmeisjes zitten.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:43 schreef Crack_ het volgende:
moest lachen, oke maak maar pics de volgende keer
Ja is goed, al hoef ik niet echt wat te zien, want ik zit gewoon bij de snacksquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij moet sowieso vooraan zitten omdat je anders de ceremonie niet kunt zien. Of je kunt bij de bruidsmeisjes zitten.
en dan met zo'n gids die ook allemaal leuke dingen kan vertellen over wat je onderweg tegenkomtquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat wil ik ook ooit een keer gaan doen.
Dat lijkt me vooral heel vermoeiendquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat mij trouwens écht heel leuk lijkt is wadlopen???
Dacht even dat die laatste foto in Polen was.quote:
quote:
Aan een touwtje hangen?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij moet sowieso vooraan zitten omdat je anders de ceremonie niet kunt zien. Of je kunt bij de bruidsmeisjes zitten.
"Deze zeehond heet Hans"quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan met zo'n gids die ook allemaal leuke dingen kan vertellen over wat je onderweg tegenkomt
Jij mag niet komen als je zulke schunnige dingen gaat roepenquote:
Ik wil een keer met de expeditie naar Rottumeroog meerquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan met zo'n gids die ook allemaal leuke dingen kan vertellen over wat je onderweg tegenkomt
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij mag niet komen als je zulke schunnige dingen gaat roepen
is ook best vermoeiend, maar volgens mij heb je verschillende afstanden en moeilijkheidsgraad. En eng lijkt het mij ook wel maar eigenlijk hoor je nooit dat het misgaat dus zal wel meevallen?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me vooral heel vermoeiendEn eng ook wel een beetje als het water op komt en zo. Maar misschien is het wel niet zo drijfzand-achtig als ik denk allemaal.
met creatief denken kom je een eindquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet niet of Los was in het nachtkastje heeft liggen.
Is echt leuk om te doen. 2x gedaan. Een keer een rondje lopen en keer droogvallen.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, wordt in de doofpot gestopt.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is ook best vermoeiend, maar volgens mij heb je verschillende afstanden en moeilijkheidsgraad. En eng lijkt het mij ook wel maar eigenlijk hoor je nooit dat het misgaat dus zal wel meevallen?
[..]
met creatief denken kom je een eind
Ok 4EverHeinrichHimmlerquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dacht even dat die laatste foto in Polen was.
Nederlanderstrugglesquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil een keer met de expeditie naar Rottumeroog meer
Alleen is dat echt zooooooooooooooooo ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |