Ja kwam toen wel erg onverwachtquote:
Kun je mensen ook echt goed mee laten schrikkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is hier bij de AH. Kan vast wel.
hehehehequote:Op vrijdag 7 april 2023 16:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon in een dorp in een straat met hoofdzakelijk rijtjeshuizen, niet in een of andere afgelegen polder
hmm, kan me niet echt voorstellen dat dit leuk isquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nu moet ik aan de skippyballenbak denken![]()
[ afbeelding ]
hmmmm, vind het allemaal beetje hetzelfde klinkenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt beter dan bananen, bloemkolen of bespruiten toch?
womanizerquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Groetjes aan je satisfyer pro 2
Ik woon in Nederland he, daar is een klein stukje grond zonder directe buren onbetaalbaarquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb inderdaad wel een beetje bedacht dat jij zo'n zielig huis op een industrieterrein hebt met daarom heen allemaal groen en onbewoonde wereld
ook wel eens hoi gezegd dan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kwam toen wel erg onverwachtHeb er nog wel eentje in het dorp wonen, maar die is hier pas later komen wonen toen ik hem al kende
behalve op zo'n lelijk industrieterreinquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon in Nederland he, daar is een klein stukje grond zonder directe buren onbetaalbaar
Nee die is volgens mij 2 jaar daarna overleden door de droogtequote:
Oh ehm, waarvoor precies? Gaan we daten?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:37 schreef Crack_ het volgende:
En thanks, is lief
Oh, dan kies ik iemand anders.
@:Dr_Flash interesse misschien?
Of buiten de Randstad.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
behalve op zo'n lelijk industrieterrein
Jammer wel.quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die is volgens mij 2 jaar daarna overleden door de droogte
Ja kom hem wel eens tegen, in het echt is het een totaal ander persoon, hier op het forum is die niet welkom in dit topicquote:
Los trekt dit in twijfel. Was de boom gevaccineerd?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die is volgens mij 2 jaar daarna overleden door de droogte
trouwen als we over tien jaar nog vrijgezel zijn? Weet eigenlijk niet zo goed waarom we dit zouden willenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ehm, waarvoor precies? Gaan we daten?
Je gaat trouwenquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ehm, waarvoor precies? Gaan we daten?
Is helemaal niet lelijkquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
behalve op zo'n lelijk industrieterrein
Daar zijn ook genoeg plekken inderdaadquote:
hehehehe, zo typisch is datquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja kom hem wel eens tegen, in het echt is het een totaal ander persoon, hier op het forum is die niet welkom in dit topic
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee echt prachtig, heb nog nooit zoiets moois gezien in mn leven
Ja, maar dan heb je ook wat.quote:
Je bent er nog nooit geweest truusquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee echt prachtig, heb nog nooit zoiets moois gezien in mn leven
Nou ja ik vraag me een beetje af welk probleem dat oplost preciesquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
trouwen als we over tien jaar nog vrijgezel zijn? Weet eigenlijk niet zo goed waarom we dit zouden willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |