Een oud gebouw vol ouwe gebouwenquote:Op vrijdag 7 april 2023 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het een hotels vol hitsige Duitse boomers?
Lekker felgroen ook.quote:Op vrijdag 7 april 2023 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er staat en hangen kikkers
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huis is ook nog niet eens zo gek duur.quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:05 schreef gianni61 het volgende:
toch geinig om af en toe op funda te kijken. Nooit geweten dat iemand gewoon een complete kroeg in zn schuur had gemaakt.Hedde gij een tapvergunning of nie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Alleen voor prive gebruikquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hedde gij een tapvergunning of nie?
omdat ie je niet genoeg aandacht geeft?quote:
Zit je toch met ons opgescheeptquote:
Stelt wel meteen nieuwe date voor maar kom opquote:
omdat hij niet kan?quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat ie je niet genoeg aandacht geeft?
Tenzij zijn oma in het ziekenhuis ligt, geen geldig excuusquote:Op vrijdag 7 april 2023 16:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Stelt wel meteen nieuwe date voor maar kom opzeg ook even eerder af dan godverdomme 3 uur van te voren
"Ik moet een andere date prioriteren"quote:
he kakaquote:
ja ik weenie wat ik ervan moet vinden?quote:
vooral stom dat je zoiets aan alles al voelt aankomenquote:
Of 'ik zag dat je op FOK! postte'quote:Op vrijdag 7 april 2023 16:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tenzij zijn oma in het ziekenhuis ligt, geen geldig excuus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |